SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna do poprawy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 805

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 153 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5101
Witam
Dietka do poprawy
Zapotrzebowanie 2500 kcal
Rozlozenie makroskladnikow:
B184
T150
WW100 (wegli malo bo mam tendencje do zalewania sie)

Dieta:
1/ 6:00

1/ 3 bialka z jaj b11,5 smażone na oliwie
2/ 2 cale jaja b15/t11/ww1
3/ platki owsiane 50g ww31
4/ olowa 25g t25

2/9:00

1/ makrela wezdzona 200g b40/t31
2/ kukurydza konserwowa 100g
3/ oliwa z oliwek 25g t25
4/ jabłko

3/12:00

jak wyzej

4/ 15:00

1/ piers z kurczaka 200g b43/t2,5
2/ ryz brazowy 50g ww34


5/
jak wyzej





B192/T148/WW100
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1139 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8503
Lecimy :)


1/ 3 bialka z jaj b11,5 smażone na oliwie
2/ 2 cale jaja b15/t11/ww1
3/ platki owsiane 50g ww31
4/ olowa 25g t25

Widzę, że biało chcesz tylko z jaj. Możesz zawsze dorzucić trochę twarogu :) Płatki to suche jesz? To nie jest polecane. Odrobina mleka/ciepłej(wrzacej) wody. A najlepiej zrób z płatków i jajek omlet. Jest smaczny, robi się w miarę szybko i łatwiej się je.
Dodaj warzyw.


1/ makrela wezdzona 200g b40/t31
2/ kukurydza konserwowa 100g
3/ oliwa z oliwek 25g t25
4/ jabłko
Węgle z kukurydzy musisz brać pod uwagę. Więc dochodzi Ci 40g węgli w tym dniu. Makrela - ok. Jabłko od biedy może zostać. Ale to też wegle.


3/12:00
jak wyzej
Kolejne węgle? tu już za dużo. Węgle powinny się znajdować w pierwszym, ostatecznie w pierwszych dwóch posiłkach. I okołotreningowo. Poza tym staraj się je eliminować, zwłaszcza jeśli zalewasz się tluszczem.


1/ piers z kurczaka 200g b43/t2,5
2/ ryz brazowy 50g ww34
Przedtreningowo? Ok, ale nie wiem czy nie za mało ryżu. Ile trenujesz?



5/
jak wyzej
OK.

Poza tym:
- ostatni posiłek to potreningowy? Nawet jeśli jesz 3 godziny po posiłkuprzedtreningowym (czyli o godzinie 18) to za wcześnie na ostatni posiłek. Wstajesz o 6, przed 22 pewnie nie idziesz spać. Musisz jeszcze zjeść coś białkowego z tłuszczem: twaró półtłusty i oliwa.
- węgli z warzyw się z reguły nie wlicza, bo mają śladowe ilości. Ale kukurydza czy ziemniaki mają dużo więcej, więc musisz dodać.
Tyle w pospiechu, bo właśnie gotuję i latam między kuchnią a kompem ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 153 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5101
Dzieki za szybka odpowiedz

1. Platki zalewam wrzadkiem i dodaje do jajek, mieszam i wcinam, omlecik tez bralem pod uwage. Aa jak juz nie moge wcisnac juz tych platkow to szaleje, zalewam woda dodaje z3 slodziki posypuje cynamonem i przyprawa korzenna
2. No to kukurydza w takim razie odpada zamiast niej dodam pomidora, kalafior itp.
3. To samo
4. Wedlug mnie z ryzem git, Sniadanie 31ww, prze treningiem 34ww, po treningu 34ww, wychodzi 99ww. Stazu bedzie z 1,5roku z "glowa" jakos od pol roku
5. Co do ostatniego posilku to nie dopisalem. Przed snem wcisne 200g tunczyka z oliwa 20g. bede musial rozlozyc makroskladniki ponownie na caly dzien bo po prostu nie wliczalem tunczyka i oliwy przed snem, ale ogolny zarys juz jest. Jesli sa jeszcze jakies bledy to oczywiscie korekta

I ostatnia sprawa.Dobrze bedzie jak bede obcinal 100kcal tygodniowo? az zejde do 2000kcal

Zmieniony przez - Stefano616 w dniu 2008-08-31 16:53:13
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak zchudnac i uczynić " rzeźbe "

Następny temat

Dieta do Cloud + WF

Dzem