SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna do poprawy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1699

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez Charon z działu Mój Prywatny Trener - Odchudzanie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 201 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5598
A Więc tak... Jestem tu nowy wiec chcialbym wrzucic moj plan redukcyjny
Waga 82kg (po 4 tygodniach stosowania tego co niżej opisałem zjechałem z wagi 87 do 82kg ale jest mały zastoj teraz wiec chcialbym dodac TSE -thermo speed extreme- i jakby ktos mi pomogl poprawic diete dla lepszych osiagow bez utraty masy miesniowej... zalezy mi na zniwelowaniu oponki na brzuchu)

->Śniadanie 8.00
2 kromki pieczywa lekkiego wasa, plaster sera, blok z piersi indyka i katchup
->II Śniadanie 11:00
jabłko
->Obiad 14.30
W Zależnosci od dnia Wątróbka(smażona)/Gotowane Żołądni z Kurczaka/Kotlety z Piersi Kurczaka/Gotowane Mięso Z uda Kurczaka Beż Skóry
Do Tego Staram Się Dodać Jakieś 250g warzyw (mrożonka) fasolka albo mix kalafior-brokuly-marchewka (w proporcjach po 33% składu ogolnego)
->Posiłek Po Treningu 18:00
Jakaś Cienka Zupa W Ilości Coś Około Gorącego Kubka ( w tym że zupa normalna domowa żadnej chemii)
-> Posiłek ok. 20.30
3 Białka Z Jajek, Mleko (mała szklanka) // Czasami zamaist tego jakiś twaróg chudy z tuńczykiem w małych ilościach



_______________________

Trening:
Poniedziałek: Klata + triceps
Wtorek: Sporadycznie bieganie ok 45 minut
Środa: Plecy + Biceps + Przedramię
Czwartek: Wolne
Piątek: Klatka + Nogi
Sobota: Barki
Niedziela: Sporadycznie basen

ps. nie zrezygnuje z robienia klatki 2 razy w tygodniu poniewaz pod to mam przygotowany trening:)

Do Tego treningu dochodzi trening brzucha ABS - codziennie wieczorem okolo godziny 21:30 jężeli komuś to potrzebne

Zrzuciłem z 87kg (92 w pasie) na 81-82kg (87 w pasie)
Chce dojechać jakoś do 82 w pasie i pozbyc się tłuszczu głównie z dolnych partii brzucha.
Proszę o poprawe diety i jakieś podpowiedzi odnośnie odchudzania bez dużej utraty masy mięśniowej

Z Góry Dziękuje i Pozdrawiam.

______
Szklana:)

Prawdziwa Siła Drzemie W Sercu, Nie W Słowach...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 4672 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31505
Diata kiepska musze przyznac :-/ Poczytaj jeszcze troche
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 10140 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 38676
[http://www.sfd.pl/temat231127] - Zbilansowana dieta redukcyjna - nowe spojrzenie

Ja bym poleciał wpierw na samej diecie, później ew. dorzucił jakiś spalacz

Dieta to podstawa, więc zapraszam do lekturki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 1829 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5747
czytać czytać i jeszcze raz... Niech zyje zyje nam!:)

popraw diete bo jest tragiczna:) Takiego posiłku potreningowego to jeszcze nie widziałem:)

Zmieniony przez - nofatuk w dniu 2007-03-21 11:38:52

Praktyk nie teoretyk, f***'ty nie bzdety

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 1187 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 20939
Kazdy z tych posilkow jest zle dobrany, moim zdaniem autor postawil na to, aby jesc jak najmniej objetosciowo, a przeciez nie o to chodzi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 201 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5598
hehe "dzięki" no ale wkoncu sie na redukcji nie znam :) zaraz poczytam i wkleje to co wymyslilem :)
____________________________
Śniadanie :
Chleb chrupki 0,5/0,1/4,0
Oliwa Z Oliwek 0,0/24,9/0,1
3 Białka z jajek 14,7/0,0/0,8
Szynka 4,2/0,2/0,0

II Śniadanie:
Jabłko 0,6/0,6/17,0
Orzechy Włoskie 8,0/30,1/9,0

Obiad:
Ryż Biały 4,7/0,5/55,2
Gotowany Kurczak W Jerzynach, Udko bez Skóry 11,4/7,0/7,1
Fasolka Szparagowa Mrożonka 5,0/0,5/15,0

Posiłek Po Treningu:
Banan 1,5/0,4/35,3
Fasolka Szparagowa Mrożonka 5,0/0,5/15,0
Gotowany Kurczak W Jerzynach, Udko bez Skóry 11,4/7,0/7,1
Ryż Biały 3,4/0,3/39,5

Kolacja
twaróg z tuńczykiem 53,1/2,4/3,5

Podsumowanie 123,2/85,1/191,6 - 1960 kcal
Podstawowa przemiana materii 2034, całkowita to ok. 2800kcal.

Jem Witaminki : 4razy dziennie po 2 tabletki HumavitM do tego 1 tabletka Vigor Complet
_______________________________

Mam 1 problem tylko bo wiem ze aby dobrze sie odchudzić nalezy zmniejszyc deficyt kcal w skali dnia o jakies 300-500 kcal ale nie wiem od jakiej przemainy materii... czy podstawowej czy calkowitej czyli z wliczeniem aktywnosci fizycznej. Pozdrawiam :)i oczekuje komentarzy

Zmieniony przez - Szklana88 w dniu 2007-03-21 20:08:48
1

Prawdziwa Siła Drzemie W Sercu, Nie W Słowach...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 1187 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 20939
Odejmij kalorie po wyliczeniu zapotrzebowania wraz z aktywnoscia fizyczna Tak wiec musisz dolozyc do swojej diety kalorii. Radzilbym jednak nie redukowac odrazu drastycznie 500 kcal tylko stopniowo.

W ostatnim posilku dostarczasz prawie polowe zapotrzebowania na bialko - moglbys to rozlozyc bardziej sensownie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 201 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5598
tylko jest problem ;p jest to moja pierwsza dieta redukcyjna i za bardzo nie wiem co gdzie upchac:P czytam artykuly ale wszyscy robia inaczej :P każdy co innego i sie troche pogubilem :) Mogłbym mi ktoś to poprawić albo naprowadzić co zmienic :)

Prawdziwa Siła Drzemie W Sercu, Nie W Słowach...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 201 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5598
Śniadanie 7.30:
Jajecznica Z 3 Jajek (1 zółtko i 3 białka) z szynce + oliwa z oliwek 19,4 / 25,2 / 5,0

II Śniadanie 10.30:
Jabłko 0,6 / 0,6 / 17,0
Orzechy Włoskie 8,0 / 30,1 / 9,0
Kanapka Z Wędlina, Serem i Pomidorem 9,0 / 4,7 / 21,3

Obiad 14.00:
Ryż Biały 4,7 / 0,5 / 55,2
Gotowany Kurczak W Jerzynach, Udko bez Skóry 11,4 / 7,0 / 7,1
Fasolka Szparagowa Mrożonka 5,0 / 0,5 / 15,0

Posiłek Po Treningu 17.30:
Banan 1,5 / 0,4 / 35,3
Fasolka Szparagowa Mrożonka 5,0 / 0,5 / 15,0
Gotowany Kurczak W Jerzynach, Udko bez Skóry 11,4 / 7,0 / 7,1
Ryż Biały 3,4 / 0,3 / 39,5

Kolacja 20.00:

Twaróg Z Tuńczykiem 36,7 / 1,5 / 3,5

II Kolacja 23.00:

Twaróg Z Tuńczykiem 36,7 / 1,5 / 3,5

Białko 154,2 / Tłuszcze 93,4g / Węglowodany 230,3g – 2308,5 kcal
Podstawowa Przemiana Materii - 2034 kcal
Całkowite Zapotrzebowanie – 2734 kcal

2734 – 2308,5 = 425,5


A Takie coś sie nada?

Prawdziwa Siła Drzemie W Sercu, Nie W Słowach...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 1829 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5747
Śniadanie 7.30:
Jajecznica Z 3 Jajek (1 zółtko i 3 białka) z szynce + oliwa z oliwek 19,4 / 25,2 / 5,0

II Śniadanie 10.30:
Jabłko 0,6 / 0,6 / 17,0 / bez sensu
Orzechy Włoskie 8,0 / 30,1 / 9,0
Kanapka Z Wędlina, Serem i Pomidorem 9,0 / 4,7 / 21,3 ser chyba jest zółty...wywal i zrób 2 kanapki jedną z białym(40g) jedna z wedliną(jakąś ze zdrowego zródła i nie pół plasterka tylko ze 30-40g no i te wazywa tez daj-duzo
Obiad 14.00:
Ryż Biały 4,7 / 0,5 / 55,2
Gotowany Kurczak W Jerzynach, Udko bez Skóry 11,4 / 7,0 / 7,1
Fasolka Szparagowa Mrożonka 5,0 / 0,5 / 15,0
dodaj oliwy

Posiłek Po Treningu 17.30:
Banan 1,5 / 0,4 / 35,3 /zaraz po trenindgu go zjedz
Fasolka Szparagowa Mrożonka 5,0 / 0,5 / 15,0
Gotowany Kurczak W Jerzynach, Udko bez Skóry 11,4 / 7,0 / 7,1
Ryż Biały 3,4 / 0,3 / 39,5
dodaj tunczyka z nastepnego posiłku
Kolacja 20.00:

Twaróg Z Tuńczykiem 36,7 / 1,5 / 3,5 / bez tunczyka(poszedł do wczesniejszego posiłku) dodaj warzyw
II Kolacja 23.00:

Twaróg Z Tuńczykiem 36,7 / 1,5 / 3,5

Rano o3 + witaminy
na noc magnez


nie wiem czy sie zgadza z zapotrzebowanie po moich poprawkach ale wykombinuj tak zeby sie zgadzało:)
nie rób na poczatek deficytu 500, Zrób 200




Zmieniony przez - nofatuk w dniu 2007-03-22 12:18:28

Praktyk nie teoretyk, f***'ty nie bzdety

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 201 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5598
Śniadanie 7.30:
Jajecznica Z 3 Jajek (1 zółtko i 3 białka) na szynce 25,0 / 16,2 / 0,7

II Śniadanie 10.30:
Orzechy Włoskie 8,0 / 30,1 / 9,0
Kanapka Z Szynka Serem i Pomidorem 16,0/ 10,5 / 21,4

Obiad 14.00:
Ryż Biały 4,7 / 0,5 / 55,2
Gotowany Kurczak W Jerzynach, Udko bez Skóry 11,4 / 7,0 / 7,1
Fasolka Szparagowa Mrożonka 5,0 / 0,5 / 15,0
Oliwa z oliwek

Posiłek Po Treningu 17.30:
Banan 1,5 / 0,4 / 35,3
Twaróg Z Tuńczykiem 36,7 / 1,5 / 3,5

Kolacja 19.30:
Fasolka Szparagowa Mrożonka 5,0 / 0,5 / 15,0
Gotowany Kurczak W Jerzynach, Udko bez Skóry 11,4 / 7,0 / 7,1
Ryż Biały 3,4 / 0,3 / 39,5

II Kolacja 22.00:
Twaróg Z Tuńczykiem 36,7 / 1,5 / 3,5

Podsumowanie: 164,4 / 106,1 / 212,5 – 2340,3 kcal

Podstawowa Przemiana Materii - 2034 kcal
Całkowite Zapotrzebowanie – 2734 kcal

2734 – 2340 = 394~

Prawdziwa Siła Drzemie W Sercu, Nie W Słowach...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Olej Z Słoneczników

Następny temat

Woda mineralna niegazowana owocowa a odchudzanie

NutLove