SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 664

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 116
Chciałbym taką diete do oceny i ewentualnych poprawek
22 lata masa 130 kg i wzrost 180 cm . Nie za dużo tych białek bo układał mi to gość który twierdzi, że się na tym zna. Można np zamiast tych jaj w ostatnim posiłku wrzucić sobie serek wiejski? Co o tym sądzicie ? Z góry wielkie dzięki za odpowiedź


Wartości odżywcze:
B: 270g
W: 170g
T: 70g


I posiłek

50g ryżu brązowego/ 50g kaszy gryczanej/ 50g makaronu razowego/60g płatków owsianych+200ml mleka
+
200g piersi z kuraka/300g mintaja/ 300g pangi/200g dorsza/200g makreli wędzonej/5 jaj/200g wołowiny/200g pstrąga /200g piersi z indyka /50g odżywki białkowej
+
10 ml oliwy z oliwek/ oleju z pestek winogron/ oleju lnianego


II posiłek

50g ryżu brązowego/ 50g kaszy gryczanej/ 50g makaronu razowego
+
150g piersi z kuraka/200g mintaja/ 200g pangi/150g dorsza/150g makreli wędzonej/4 jaja/150g wołowiny/150g pstrąga /150g piersi z indyka/40g odżywki białkowej
+
10 ml oliwy z oliwek/ oleju z pestek winogron/ oleju lnianego



III posiłek

200g piersi z kuraka/300g mintaja/ 300g pangi/200g dorsza/200g makreli wędzonej/5 jaj/200g wołowiny/200g pstrąga /200g piersi z indyka /50g odżywki białkowej
+
10 ml oliwy z oliwek/ oleju z pestek winogron/ oleju lnianego





IV posiłek

200g piersi z kuraka/300g mintaja/ 300g pangi/200g dorsza/200g wołowiny/200g pstrąga/ 200g piersi z indyka
+
Warzywa (np. pomidor, brokuły, ogórek, sałata)


V posiłek - przedtreningowy

50g ryżu brązowego/ 50g kaszy gryczanej/ 50g makaronu razowego
+
200g piersi z kuraka/300g mintaja/ 300g pangi/200g dorsza/200g wołowiny/200g pstrąga/ 200g piersi z indyka
+
Warzywa (np. pomidor, brokuły, ogórek, sałata)


TRENING - siłownia
Bezpośrednio po skończonym treningu:

Duży banan + 50g odzywki białkowej



VI posiłek:

4 jaja/150g makreli wędzonej/150g łososia
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 116
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 22

Waga : 130

Wzrost : 180

Obwód klatki :

Obwód ramienia :

Obwód talii :

Obwód uda :

Obwód łydki :

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : nie mierzylem

Aktywność w ciągu dnia : Szkola, praca

Uprawiany sport lub inne formy aktywności : silownia 3x w tyg, + aeroby 3-4 x w tyg.

Odżywianie : obecnie odżywiam się normalnie, ale chece wejsc niedlugo na diete.

Cel : redukcja rozłożona w czasie

Ograniczenia żywieniowe : brak

Stan zdrowia : lekkie nadciśnienie i refluks żołądkowy

Preferowane formy aktywności fizycznej : silownia 3x w tyg, + aeroby 3-4 x w tyg.


Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

co zrobić ?

Następny temat

całkowity czas trawienia

Fruzelina