SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1030

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 239
Płeć : mężczyzna
Wiek : 16
Waga : 75
Wzrost : 182
Obwód klatki : 98
Obwód ramienia : 34
Obwód talii : 83
Obwód uda : 58
Obwód łydki : 39
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 15-20%
Aktywność w ciągu dnia : tyle co dojście do szkoły i z powrotem ;)
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać
Cel : zrzucenie oponki żeby wywalić na wierzch mięśnie brzucha
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : do niczego się przyczepić
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : obecnie BCAA, monohydrat kreatyny
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak, ale wolałbym bez dodatkowych
Stosowane wcześniej diety : brak


Starałem się zrobić 2g/kg białka i 1g/kg tłuszczy. Reszta z wyliczenia kalorii to węgle. Moje bazowe zapotrzebowanie to około 2900 (bynajmniej z obliczeń), ale dopiero po obcięciu do ok. 700 kcal, czyli do poziomu ~2200 daję radę to wszystko pochłonąć. Wiem, że to duży deficyt, ale nie chcę się na siłę zapychać skoro nie daję rady :(

Czy obecny rozkład jedzenia przejdzie? Jakieś uwagi? Pierwszy raz układam sobie taką dietę.


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3903 Napisanych postów 34915 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 254290
zbilansuj lepiej te posiłki

co to za posiłek "bułki grahamki"? bułki na sucho wcinasz

tak samo posiłki typu - same płatki corn flakes

„bądź odważny gdy rozum zawodzi bądź odważny w ostatecznym rachunku jedynie to się liczy”

ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA: http://www.sfd.pl/[BLOG]_K_PS_w_kuchni-t1081825.html

"WE FIGHT. THAT IS HOW WE WIN, THAT IS HOW WIE DIE."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 239
W szkole na przerwie 2 bułki grahamki z serem żółtym/wędliną.
Na sucho w sensie? Co mógłbym do nich dodać? Chodzi o jakiś płyn?


Zmieniony przez - damek99 w dniu 2016-03-09 10:42:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 889 Napisanych postów 11107 Wiek 292 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188565
Ułóż sobie jadłospis na 4 posiłki + np. wpc po treningu http://www.sfd.pl/sklep/SFD_Wpc_protein_plus-opis3653.html posiłki dobieraj tak by i produkt białkowy( udka, podroby, szynka schab wieprzowy , wołowina , ryby jak śledź , makrela , łosoś , dorsz , jajka ) węglowodany ( ziemniaki , ryż , kasza gryczana/jaglana/kuskus/pęczak) tłuszcze ( oleje lniany rzępakowy zimnotłoczony , awokado , orzechy nerkowce, włoskie, laskowe , migdały ). Co do treningu na początku wystarczy Ci FBWhttp://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html .
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 239
Tyle co mogę go urozmaicić, a 4 posiłków nie dam rady bo to dla mnie za mało, 5-6 jest w sam raz.
Do tego średnio u mnie w tym momencie byłoby z wpc :/ nie mam możliwości zakupu

Muszę pozostać przy tym co tu mam, no chyba że naprawdę potrzebna jest jakaś zmiana?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1783 Napisanych postów 28755 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 281262
nie o to chodzi, że za mało Liczy się bilans, daj sobie po prostu tę samą liczbę kcal, bo posiłek 2-3 do wywalenia

łatwiej będzie zbilansować 4
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3903 Napisanych postów 34915 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 254290
chodzi o to że wpisujesz w tabelke "bulki grahamki" tak jak jakbys jadl je bez niczego, a potem mowisz ze jesz z serem itd a nie uwzgledniasz tego w bilansie, to wyglada jakbys jadl same bulki

„bądź odważny gdy rozum zawodzi bądź odważny w ostatecznym rachunku jedynie to się liczy”

ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA: http://www.sfd.pl/[BLOG]_K_PS_w_kuchni-t1081825.html

"WE FIGHT. THAT IS HOW WE WIN, THAT IS HOW WIE DIE."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 239
No dobra jak wrócę do domu z silki to sprobuje to zbalansowac w 4.

Macie jakieś pomysły co wartościowego mógłbym zabrać do szkoły?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1783 Napisanych postów 28755 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 281262
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 239
Nie jestem za dobry w bilansowaniu.. przejdzie?










Zmieniony przez - damek99 w dniu 2016-03-09 16:36:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 610 Napisanych postów 36399 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 297123
Edit


Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2016-03-09 20:42:47
1

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase do oceny.

Następny temat

Tluszcze przed i po treningu?

WPC zestaw