SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna do oceny, prosta dieta. Kontynuacja starej diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 891

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 151 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4322
A więc proszę, przejdzie coś takiego? Chciałem dać do śniadania samo białko jaj, ale to chyba bez sensu, kcal za mało wtedy i tłuszczy prawie tyle co kot naplakał wiec coś takiego. Warzywa do posiłków rzecz jasna.

Wzrost: 182
Waga: 82
Bicek: 37
Pas: 83
Talia: 78

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3430 Napisanych postów 8469 Wiek 45 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 407864
Biednie

Nie dałes ankiety, nie policzyłeś zapotrzebowania, więc nie wiadomo, czy dieta dopasowana do potrzeb.

Tylko pierwszy posiłek jest ok, bo jest zbilansowany - zawiera b+ w+ t

Pozostałe niezbilansowane i jałowe.

Za dużo chleba.

Za mało tłuszczy - daj chociaż z 80 g, ww obniż.

Zamiast kurczaka jakieś bardziej tłuste mięso - jak musi byc kurczak - to udka, ale jest jeszcze wieprzowina, wołowina, podroby ( to wariant bardziej ekonomiczny). Jakies sensowne żródła tłuszczy by sie przydały - masło klarowane, olej kokosowy, te tłuste mięsa, awokado, tłuste ryby, oliwa, orzechy.

No i nie musisz jeśc na kolację twarogu - możesz zjeśc normalny posiłek b+w+t

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 151 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4322
Dopasowana bo schodzę z 3000 juz zostaję na pułapie 2200~ teraz właśnie, o to sie nie boję, na kolacje miałem ciągle 5 jajek ale nie chce już tyle tych jajek jeść wiec dałem sobie twaróg którego nie jadłem kupe czasu.

Na śniadanie właśnie chciałem uniknąć węgli i tłuszczu w jednym posiłku, ponoć to złe ale nie znalazłem lepszego rozwiązania.

No więc coś takiego, tłuszcze dodane, węgle obniżone
PS: W trzecim posiłku niekiedy będę zamieniał piersi na jakieś inne mięso, wiec jak pasuje w takim układzie?





Zmieniony przez - zamantizo w dniu 2016-05-15 18:49:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3430 Napisanych postów 8469 Wiek 45 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 407864
No to jak chcesz uniknęć łączenia węgli i tłuszczy w śniadaniu, to daj śniadanie b+t, czyli np. jajka na boczku, bez węgli, ale wtedy węgle na noc. 2200 dla faceta to mało. Długo już redukujesz? Może trzeba jakiś rest zrobić, wejśc na bilans zerowy, dać organizmowi odpoczac, napędzić metabolizm i dalej redukować?

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 151 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4322
Dałem właśnie tydzień odpoczynku, i wracam od jutra. Zadnych wegli na noc, zadnego boczku nie chce, ja potrzebuję jeść szybko nie musi być smacznie bóg wie jak, proste posiłki, aby było btw, bardziej mi chodzi czy ogólnie dieta jest dobrze rozłożona

I nie chodziło mi o nie laczenie w sniadaniu tylko w zadnym posiłku. Albo b t albo b w
A może makrela zamiast twarogu?



Zmieniony przez - zamantizo w dniu 2016-05-15 18:58:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 151 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4322
Dobra, będę cisnął tym, 2300 już do końca redukcji, jedynie dodawania minut do interwałów, jakiegoś wysiłku itd.

Myślę, że pójdzie okej, mój cel to po prostu zejście z tego 83 w pasie do 79 chociaż ;) dałem sobie na to do końca czerwca wiec chyba damy radę ;)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja last minute.

Następny temat

Niski Testosteron

sosy