SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do oceny, 92kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6497

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Płeć

Cel

Waga

Wzrost

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 36 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3439
Witam wszystkich. Śledzę już jakiś czas forum i teraz ja prosiłbym o pomoc doświadczonych kolegów.
Moja sprawa wygląda następująco :

Płeć : mężczyzna
Wiek : 35
Waga : 92
Wzrost : 191
Obwód klatki : 110
Obwód ramienia : 34
Obwód talii : 99
Obwód uda : 61
Obwód łydki : 39
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 25% (tak myślę)
Aktywność w ciągu dnia : praca (ale bardziej siedząca)
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - split + 15minut rower, 1x w tygodniu wycieczka rowerem ok 50-80km
Odżywianie : mam słabość do czekolady i lodów ( walczę z tym ostro ale czasami ulegnę pokusie )
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : dobry ( skrzywienie kręgosłupa "garb")
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, aeroby
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : WPC,kreatyna,bcaa
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Zaczynałem przygodę jakieś 1,5 roku temu z wagą 115 kg. Na początku głównie aeroby, rower itp. Zacząłem stosować diety (było kilka różnych) z różnymi efektami. W późniejszym czasie przerzuciłem się na siłownię ( w domu ) głównie FBW + aeroby . I pojawił się zastój. Stwierdziłem, że może już dosyć redukcji i mój organizm strajkuje, więc pozmieniałem dietę i stopniowo przechodziłem na + oraz ćwiczenia SPLIT + lekki aeroby ( jak w ankiecie). Zauważyłem jednak, że zaczął mi rosnąć brzuszek i ....... właśnie już sam nie wiem co z tym fantem robić. Przy okazji natrafiłem na artykuł o robieniu masy i BF powyżej 15% co juz całkiem mnie dobiło. Wydaje mi się, że w obecnej sytuacji będzie trzeba dalej ciągnąć redukcję i pozbyć się jeszcze tłuszczu i potem zacząć masę. I dlatego postanowiłem zwrócić się do was o pomoc. Poniżej wkleję jadłospis. Wyliczyłem zapotrzebowanie według wzorów. Makro też podzieliłem według wskazówek z forum. Przymierzam się do zrobienia badań bo może tu jest problem. Generalnie nie zależy mi już tak bardzo na pozbyciu się kg, jak na zmianie proporcji sylwetki (pozbycie się bębna ) i ogólnej poprawie wytrzymałości ( myślałem może o Crossficie ale nie wiem ). Chciałbym prosić o jakieś sugestie i rady. Z góry dziękuję. Pozdrawiam

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3453 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
Dieta słaba. Kalorii mało. 1 posiłek - ok 2- same ww - bez sensu, do obiadu jakis tłuszcz by się przydał. Deser, jak ci smakuje prawie ok, chociaż ja jestem zdania, że mniejsza liczba posiłków lepiej się sprawdza i ten deser można zjeśc razem z obiadem. Przedtreningowy bardzo jałowy i ten brązowy ryż - nie powoduje dyskomfortu przy treningu? Może być basmati, jasminowy, kasza, ryż brazowy nie każdemu służy.
Potreningowy źle - daj łatwowchłanialne białko, czyli mięso/rybę i także łatwostrawne ww.
Masło orzechowe, jeśli z arachidów - do wywalenia.
Tłuszczy masz za mało - daj min. 1 g na kg masy ciała.
Kręgosłup do konsultacji z fizjo, jesteś wysoki, kręgosłup i tak nie ma lekko, wiec trzeba o niego zadbać, bo niedobrane ćwiczenia siłowe mogą mocno zaszkodzić. Crossfit tudzież, nawet bardziej.


Zmieniony przez - deja vu w dniu 2017-06-29 21:56:46

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 456 Napisanych postów 2497 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 265057
Zastosuj się do powyższych porad i odpowiedz jeszcze na jedno pytanie. Czy te jedzenie ci smakuje?
Osobiście jeszcze jak jajka z samym pomidorem można jakoś ugryźć, tak płatków zalanych wodą z kakao kompletnie sobie nie wyobrażam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 36 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3439
Spodziewałem się, że tak właśnie to będzie wyglądało . No cóż od czegoś trzeba zacząć . Zabieram się za zmianę menu i wrzucę do oceny. Chciałbym dodać, że docelowo chciałbym mieć dwa zestawy menu aby stosować zamiennie. Co do ilości kalorii deja vu twierdzisz że za mało hmm liczyłem według wzorów...... WnMPapa pytasz czy smakuje jak to mówią potocznie szału nie ma, ale się przyzwyczaiłem. Co do płatków z kakao nie są takie złe :) . Jedzenie tak wygląda głównie dla tego, że nie ma filozofii z jego przygotowaniem. Co do ilości posiłków to tak się przyzwyczaiłem i nie koliduje to z moim planem dnia, ewentualnie mógłbym przenieść śniadanie na godzinę 9:00 i pozbyć się jednego posiłku w ciągu dnia na korzyść innych. Dziękuje za cenne uwagi i zabieram się do pracy .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 36 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3439
Wklejam wliczenia, które poczyniłem zgodnie z zamieszczonymi wzorami. Wstawię też nowe menu myślę, że trochę lepsze. Wybaczcie za błędy gdyż dopiero się uczę odnośnie układania posiłków. Dotychczas były to zestawy z internetu i (jak zweryfikowaliście ) mierne zestawy mojej produkcji . Wszelkie sugestie mile widziane. Miałbym jeszcze pytanie jakie badania powinienem wykonać?? Widziałem gdzieś w postach taki zestaw OB,CRP,TSH Cholesterol całkowity,Trójglicerydy, HDL,LDL, Obciążenie glukozą 75 g , Morfologia z rozmazem, mocz , Kortyzol , FT3, FT4, insulina ,Testosteron wolny i całkowity. Czy taki zestaw czy jeszcze coś dodać ująć ??




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3026 Napisanych postów 57783 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 649096
Poprawiona rozpiska wygląda zdecydowanie lepiej. Jednak wafle ze śniadania byn wywalił. Śmiało możesz zostawić śniadania białkowo-tłuszczowe, jeżeli pasuje Ci to. Wafle to mocno przetworzony produkt. Dalbym za nie więcej tłuszczów, np olej kokosowy, masło, masło klarowane, oliwa, tłusta ryba. Pamiętaj, że dieta powinna być urozmaicona i odpowoednio zbilansowana. Nie może być to jedzenie cały czas dwóch różnych dni. Chyba, że przez tydzień i zmiana na inne.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 36 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3439
Dziękuję za odpowiedź. Docelowo będzie plan na cały tydzień lecz na razie muszę bardziej się wdrożyć w zasady, którymi trzeba się kierować podczas układania. Chciałby ułożyć plan na tydzień i powiedzmy przez miesiąc się go trzymać (chyba że można dłużej) a potem coś pozmieniać. Z drugiej strony wygodnie mieć 2-3 plany z uwagi na mniej produktów które trzeba zakupić. Ok działam dalej .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3453 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
Żeby sobie logistycznie ułatwić - to osobiście jem dwa takie same posiłki dziennie oparte na ww (ryz, kasza, ziemniaki) plus mięso/ryba. Śniadanie mam mniej więcej stałe albo jajka, albo jakiś łosoś lub kabanosy (tak, wiem, kabanos jest złyyyy), no i kolacja, to już jakieś bardziej dowolne kombinacje. Natomiast przy twoim schemacie sprawdziłby się jeden, dwa rodzaje ww dziennie - bo masz i ryż i gryczana i jaglaną. Mnie by się nie chciało Jak zjesz jednego dnia ryż, drugiego jaglana, trzeciego gryczaną, tez będzie ok, a mniej zabawy w kuchni.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 36 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3439
Dziękuje za wskazówki. W sumie masz rację po co tyle kombinować. Z tą jaglaną to chciałbym ją zostawić bo mi smakuje. W kolejnym dniu zamienię na płatki owsiane. Co do ryżu i gryczanej to jak najbardziej uzasadnione. Wezmę pod uwagę. Jak pozmieniam to wrzucę opcję na dwa dni. Nie chcę za dużo wrzucać żeby nie zaśmiecać (chyba że można )i zawracać wam głowy z każdą pierdołą.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 456 Napisanych postów 2497 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 265057
ee tam, dobry kabanos nie musi być zły, też wcinałem, chwilowo nie mogę
Nie jadłbym codziennie na każdy posiłek tego samego, bo szybko się to znudzi i ciężej ci będzie z takim jadłospisem wytrzymać, a co za tym idzie będziesz pewnie podjadał.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4359 Napisanych postów 69655 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 587185
Jajecznica z kabanosem to jest dobre śniadanko
Nie ma co przesadzać mała ilość dobrej wędliny / kiełbasy napewno nam nie zaszkodzi .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Makroskładniki w diecie - redukcja