SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do oceny, 90kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 717

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 915
Witam, zwracam się do Was z prośbą o pomoc w ułożeniu diety redukcyjnej. Chciałbym ją mocno rozłożyć w czasie tak aby nie doznać spadku energii po pierwszym tygodniu.
Chciałbym nadmienić, że moim celem nie jest kształtowanie sylwetki a poprawa ogólnej kondycji fizycznej.


Płeć : mężczyzna
Wiek : 25
Waga : 90
Wzrost : 182
Obwód klatki : 110
Obwód ramienia : 38 z napinką, 35 bez napinki :)
Obwód talii : 88
Obwód uda : 67
Obwód łydki : 37
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 16%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3 - 5x w tyg crossfit/weightlifting/powerlifting
Odżywianie : zjem wszystko
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : zdrowy
Preferowane formy aktywności fizycznej : crossfit/weightlifting/powerlifting
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : ANIMAL Pak, jabłczan kreatyny
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : brak

Rozpisałem sobie dietę ale potrzebuję porady bardziej doświadczonych ludzi. Czy coś jest do zmiany, czy wszystko jest źle? Chciałbym nadmienić, że to dla mnie ważne i podchodzę do sportu bardzo poważnie.

Co do kaloryczności to moim założeniem jest obcinać co dwa tygodnie jakiś procent kalorii wraz ze zmianą produktów przy zachowaniu bilansu makroskładników.








Zmieniony przez - Slawoo420 w dniu 2016-12-04 12:50:23

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 3210 Napisanych postów 15808 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 146708
Nie ma sensu obcinać kalorii co dwa tygodnie.
Obcinasz w momencie zastoju wagi.
Ile wyszło Ci w zapotrzebowaniu? Bo sporo tych kalorii jest jak na redukcję. Rozkład makro sensowny.
Miód wymieniłabym na świeże owoce. Chleb ograniczyła do jednej porcji dziennie, czy dwóch. Masz jeszcze kasze (gryczana, jęczmienna, jaglana), płatki owsiane, jaglane, gryczane, ryżowe, ryż basmatii, parabolied, dziki, jaśmonowy.
Ponadto warzywa, jadasz ?I używaj schab bez kości, a nie schab pieczony. Ważymy wszystko przed obróbką termiczną. Prowadz też olej kokosowy, awokado jeśli lubisz, orzechy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3024 Napisanych postów 57775 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 649010
Może niekoniecznie zastój masy ciała, bo ona nie jest dobrym wyznacznikiem efektów. Warto zwracać uwagę na pomiary obwodów i wygląd sylwetki.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 915
W zapotrzebowaniu kalorycznym wyszło mi 3350kcal aby utrzymać wagę, dlatego postanowiłem wyjść z tego poziomu. Nie zależy mi na czasie, lecz na konkretnych i stałych efektach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3024 Napisanych postów 57775 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 649010
Jesteś w stanie określić ile jadałeś do tej pory i jakie były tego efekty?

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 915
Jadłem dużo. Rano kilka drożdżówek, jakieś jogurty pitne, dużo makaronu, pizza i alkohol. Kalorii może nie było więcej niż w przygotowanej diecie ale na pewno jadłem dużo przetworzonej żywności a przede wszystkim dużo cukrów prostych.
W efekcie przytyłem jakieś 5kg ostatnio.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3024 Napisanych postów 57775 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 649010
Możemy więc założyć, że jadłeś więcej niż teraz, więc samo zmniejszenie kcal w pewnym stopniu powinno być dobry, rozwiązaniem.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 915
Przytyłem pomimo bardzo intensywnych treningów. 5 razy w tygodniu rano przebiegam od 4 do 7 kilometrów. Tempo różne w zależności od dnia. Czasami jakieś interwały, zabawy biegowe etc.
Poza tym częste treningi siłowe, które uzupełniam zestawami HIIT. Praktycznie codziennie zwlekam się z łóżka z ogromnymi zakwasami. Kocham ból mięśni i zakwasy ale co z tego skoro moje ciężkie treningi nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.

Wysypiam się, śpię tyle ile chce mój organizm. Jeśli jestem zmęczony robię drzemki w dzień. Słucham się organizmu i postępuję tak jak mi dyktuje. Jedyne czego nie mam ogarniętego to dieta właśnie...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Działanie preparatu Enzyvit 60tab

Następny temat

Dieta na masę do oceny, 60kg