SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do oceny, 88kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9661

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

27

Płeć

mężczyzna

Cel

zrzucenie fatu przed rozpoczeciem masowki

Waga

88.2 kg

Wzrost

183 cm

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

około 25%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

praca fizyczna umiarkowana, wstaje rano, trenuje po sniadaniu okolo 10 lub po pracy w godzinach 15-18, spac koło 23-24

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

siłownia 3x FBW, staż koło roku, na poważnie od 2 miesiecy, full osprzęt w siłowni, basen zazwyczaj 4x w miesiącu

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

wahania wagi przez nieregularne posiłki

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

dobre

Stosowana lub planowana suplementacja

izolat białka, planuje odżywkę typu bulk na masie z mono
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 862 Napisanych postów 3136 Wiek 43 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 59400
No i niestety poziom tkanki tłuszczowej zdecydowanie skłania do redukcji, a nie do masy.
Powinno być około 10% mniej, aby była dobra baza hormonalna do masowania.
Nadmiar tłuszczu na ciele nie sprzyja zdobywania mięśni, bo tłuszcz jest aktywny hormonalnie, wytwarza substancje sprzyjające budowaniu jeszcze większej ilości tłuszczu, za to utrudniające budowanie mięśni.
Zaczynając masę z takiego poziomu z dużym prawdopodobieństwem zdobędziesz mało mięśni, dużo fatu.

Możesz jeszcze wrzucić na wszelki wypadek fotkę, jeśli chcesz.

Cyferki sugerują potrzebę redukcji.
Skład diety może być podobny, jak ułożyłeś, tylko kaloryczność mniejsza o jakieś 300kcal od wyjściowego zapotrzebowania.

Co do jakości jedzenia, to jak blue napisała - diabeł tkwi w szczegółach...
Łyżka dżemu ma tyle kalorii, co mały świeży owoc, ale kilkakrotnie mniej witamin.
Migdały płatki są produktem bardziej przetworzonym, niż migdały w całości, ze skórką... Tłuszcze są w nich bardziej utlenione (a z migdałów szkoda tłuszczu, bo jest cenny), mają mniej wapnia, bo on siedzi w dużej mierze w tej brązowej łupince.
Siekając kilka migdałów ze skórką tuż przed użyciem (można wieczorem namoczyć) - jesz inny produkt, o innej zawartości witamin, niż dorzucając płatków migdałowych.
Na gotowe panierki i inne takie uważaj, czytaj skład. Jest wiele pseud-ofit produktów na rynku z nieciekawym składem. Producent, mając coś, co się źle sprzedaje, wdraża odpowiedni (prozdrowotny) marketing i od razu mu zyski rosną. Na półkach ze zdrową żywnością są przez to różne dziwne i niezdrowe rzeczy.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 862 Napisanych postów 3136 Wiek 43 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 59400
Włącz źródła omega3, oprócz ryb, które są najważniejsze, jeszcze np. olej lniany, rzepakowy zimnotłoczony, orzechy włoskie.

http://potreningu.pl/articles/3681/kwasy-omega-3-i-omega-6--bo-licza-sie-proporcje




Zmieniony przez - M-ka w dniu 2016-10-01 11:15:45

A tu masz świeży, jeszcze ciepły artykuł o migdałach:
http://potreningu.pl/articles/4964/czego-nie-wiesz-na-temat-migdalow

Mają cenne właściwości, pomagają usunąć najgorszy tłuszcz (wokół narządów wewnętrznych i z brzucha) - więc przerabianie ich na płatki, prażenie itp. zabiegi, to pewnego rodzaju marnotrawstwo i profanacja bardzo wartościowego produktu .

Zmieniony przez - M-ka w dniu 2016-10-01 11:27:13
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 137 Wiek 29 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1328
m-ka stosuje oliwe z oliwek, olej sezamowy, lniany i kokosowy - no i orzechy wloskie (jezeli brakuje tluszczu w diecie)

kupilem ser bialy typu srodziemnego, mozzarella i ser plesniowy - ten ostatni , ma najkrotsza date waznosci - jutro uwzglednie w diecie ten ser i wrzuce oczywiscie tutaj


Zmieniony przez - biegacz9 w dniu 2016-10-01 15:07:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 137 Wiek 29 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1328
M-ka

Mają cenne właściwości, pomagają usunąć najgorszy tłuszcz (wokół narządów wewnętrznych i z brzucha) - więc przerabianie ich na płatki, prażenie itp. zabiegi, to pewnego rodzaju marnotrawstwo i profanacja bardzo wartościowego produktu .

Zmieniony przez - M-ka w dniu 2016-10-01 11:27:13


nie myslalem o tym w ten sposob - bede staral sie kupywac cale migdaly

dzieki wielkie m-ka za udzial w dyskusji !!! JESTES +WIELKA+
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3019 Napisanych postów 57753 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 648086
Świeżym owoce a ew. w celu zwiększenia słodkości posiłku ksylitol, erytrytol.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 137 Wiek 29 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1328
blue_hope
miody, dżemy warto zastąpić np. świeżym owocem.
Whey zostaw w jednej porcji, max 30g wystarczy, więcej białka w postaci "jedzenia" brakuje tłustych ryb, mięsa.
Ważymy przed obróbką termiczną, panierki (co w składzie mają? )
Wymieniaj źródła węglowodanów (kasze, ryże, owoce, więcej warzyw) to samo z tłuszczami (dodaj olej kokosowy, awokado, tłuste ryby)


weglowodany -panierki robie sam z platkow owsianych - uzywam sporadycznie tego sposobu
warzywa dodaje do posilkow, ale nie wliczam w diete (swieze warzywa rozne + oliwa z oliwek) - sniadanie pozbawione warzyw, posilki 2,3,4 zawsze z warzywami - co do kolacji zazwyczaj bez warzywa
stosuje na zmiane: kasze jaglalna, gryczana, ryz basmati, ziemniaki, ryz brazowy (np. dzien z ziemniakami - 3 posilki z ziemniakami, dzien z kasza - 3 posilki z kasza w skladzie)

białko w dzien nietreningowy - raz miedzy posilkami, w dzien treningowy - po treningu
MIĘSO bazuje na piersi z kurczaka- ryba tlusta mniej wiecej 4x w miesiacu, wolowina sporadycznie, indyk

tluszcze
awokado jest ohydne - wiec nie bede wcielal tego do diety - stosuje olej lniany, sezamowy, kokosowy i oliwa z oliwek, orzechy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 3210 Napisanych postów 15808 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 146708
Jeśli bazujesz na samym chudym mieście, to warto byś wprowadził tłuste mięsa, podroby., jaja
Tutaj też warto zwrócić uwagę na omega3 oraz omega6, które są potrzebne, a przy np. czerwonym mięsie dostarczasz i tego i tego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 137 Wiek 29 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1328
Sałatka dzisiejsza do posiłków
Łosoś jako jeden z posiłków wczorajszych




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 137 Wiek 29 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1328
śniadanie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 137 Wiek 29 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1328
ZDJĘCIE POGLĄDOWE

m-ka nie wiem, ile mam tego bf, nie umiem tego wyliczyc za bardzo, mam wzory rozne, ale ciezko sie do tego odniesc - ciezko jest zmierzyc grubosc fałdy dokladnie





Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do poprawki. Ogólne dyskusje na temat odżywiania.

Następny temat

Dieta do poprawy. Ogólne dyskusje na temat odżywiania.