SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna do oceny, 66kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 586

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

19

Płeć

M

Cel

redukcja

Waga

66

Wzrost

175

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

nie wiem, zdjęcie

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

szkoła, wstaję ok. 7, kładę się ok. 24.

Stosowana lub planowana suplementacja

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1974
Cześć!
W ciągu najbliższych 2 tygodni chcę zacząć przechodzić na redukcję. Od końca września '16 jestem na diecie z dodatnim bilansem kalorycznym, ćwiczę 3x w tygodniu. Waga poszła od 57-58 kg do 65-67 kg na ten moment. Jadłem ok. 3200-3500 kcal. Te 2-3 pierwsze miesiące ćwiczeń nie przyniosły mi zbyt dobrych efektów, uczyłem się techniki wykonywania ćwiczeń itd. Dopiero ostatnie 1-1.5 miesiąca dały jakieś zauważalne postępy. Zatem pewnie nie zbudowałem zbyt dużej ilości mięśni, a tłuszczu na brzuchu - owszem, troszkę się uzbierało. Dzisiaj ułożyłem na nowo dietę, zmieniając trochę posiłki, również jest to ok. 3500 kcal. Czy poniższa dieta jest ok? Chciałbym włączyć ją do obiegu i powoli włączać aeroby 20 min - 3x w tygodniu po treningu. Mój cel to oczywiście powoli spalać tłuszcz, przy zachowaniu tego co udało mi się zbudować, ale tak by zdążyć do wakacji.

Posiłki ryż/kasze chcę zamieniać czasem na ziemniaki, makarony.
Filety na jakieś udka, ryby, schaby czy od czasu do czasu wątróbkę.


















Zmieniony przez - Diuheato w dniu 2017-03-01 16:30:23

Zmieniony przez - Diuheato w dniu 2017-03-01 16:30:40
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6863 Napisanych postów 76453 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 639678
Co to za posiłek "na podbicie "?masz zamiar jesc chleb z oliwa ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1974
flex1976
Co to za posiłek "na podbicie "?masz zamiar jesc chleb z oliwa ??


Taki miałem zamiar, smakuje mi :D
No, ale myślę, iż lepszym wyjściem będzie po prostu ten posiłek usunąć a jego kcal przenieść gdzieś indziej.

Czy tak może być?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3987 Napisanych postów 64174 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 684747
Wprowadzaj inne źródła makroskładników. Ryż i drób to jedne z wielu. Daj wieprzowinę, podroby, wołowinę, ziemniaki, rożne kasze, itp. To samo odnośnie oliwy.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1974
domer
Wprowadzaj inne źródła makroskładników. Ryż i drób to jedne z wielu. Daj wieprzowinę, podroby, wołowinę, ziemniaki, rożne kasze, itp. To samo odnośnie oliwy.


Dobrze, a co do samego rozkładu makro to jest ok? Rozumiem, że mogę powoli wprowadzać aeroby 3x w tygodniu, obserwować wagę, obwody i gdyby nic nie spadało to odejmować wówczas kcal z węgli?

PS Na oko jaki mam poziom tkanki tłuszczowej? Jest to ok. 15% czy już bliżej 20?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3987 Napisanych postów 64174 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 684747
Makroskładniki wydają się ok. Czy ilość kcal, to już wyjdzie w wyniku obserwacji obwodów ciała. Być może coś po 20% masz. Ciężko określić.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1974
domer
Makroskładniki wydają się ok. Czy ilość kcal, to już wyjdzie w wyniku obserwacji obwodów ciała. Być może coś po 20% masz. Ciężko określić.


Dzięki!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3205 Napisanych postów 15808 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 146709
...
Napisał(a)
Usunięty przez Banan za pkt 5 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1974
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1974
Jeszcze takie pytanie:
Mam aktualnie tylko białko SFD Econo V3. Czy potrzebuję do redukcji BCAA, by nie poleciało za dużo mięcha?

Plany mam takie:
- posiłek przedtreningowy -> 1.5h przerwy -> trening (ok. 1h) -> 10 min przerwa -> aeroby (na razie ok. 30 minut) -> jak wrócę to białko + banan -> 30 min przerwa -> posiłek

Biorę dodatkowo każdego dnia witaminy+minerały i omega3.
Nie mam zbytnio kasy, a BCAA jest prawie 2x droższe od białka.
Czytałem jeszcze o kreatynie, która działa także antykatabolicznie - jest nieco tańsza (mówię o tanim mono).
Co mi doradzicie?

A jeszcze co do tego banana po aero - odpuścić go sobie czy mogę uzupełnić węgle po bieganiu?


Zmieniony przez - Diuheato w dniu 2017-03-03 14:25:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3987 Napisanych postów 64174 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 684747
Nie potrzebujesz. Co ma spaść i tak spadnie. Skoro nie masz kasy, to przeznacz ją na ważniejsze rzeczy, niż BCAA. Monohydrat rzeczywiście wychodzi bardzo tanio, więc 5g dziennie śmiało można dodać. Ty jednak powinieneś zająć się podstawami a nie skupiać na szczegółach. Nie potrzebujesz uzupełniać węglowodanów po aerobach.
1

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czas posiłku

Następny temat

Dieta redukcyjna do oceny, 125kg

Whey vit