SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna do analizy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 871

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319
Witam

Od około miesiąca jestem na swojej ciężko ułożonej, ale mam przeczucie, że mizernej diecie. Waga łazienkowa pokazuje, że obecnie mam 78,5kg (przed dieta około 81, chociaż z tym też nie jestem pewny, bo waga na siłowni wydaje się być jakaś rozregulowana, co trening zupełnie inne wartości pokazywała), jednak od jakiegoś tygodnia zatrzymałem się na tych 78,5kg i nie wiem co robić. Jestem cholernie gotowy fizycznie jak i psychicznie nawet na najgorsze diety, tak mocno jestem zmobilizowany :P. Problem w tym, że od dłuższego czasu waga nie chce spaść, dlatego też postanowiłem upewnić się, czy dieta jest dobra i przy okazji zasięgnąć jakiś cennych porad. No to do dzieła:


Płeć: mężczyzna
Wiek: 18
Waga: 78,5
Wzrost: 176
Obwód klatki: 105
Obwód ramienia: 39
Obwód talii: 89-90
Obwód uda: 56
Obwód łydki: 41
Aktywność w ciągu dnia: szkoła
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: siłownia 3x w tygodniu
Cel: redukcja, najlepiej szybka
Ograniczenia żywieniowe: brak
Stan zdrowia: dobry
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie ma dziengów
Stosowane wcześniej diety: ostatnie miesiące bez diety



Śniadanie
3 jaja całe
Płatki owsiane 80g
Mleko 2% około 50g

B: 22 T: 15 WW: 47 412Kcal

Drugie śniadanie
Pierś z kuczaka 150g
Warzywa (brokuły, fasolka szparagowa) około 50g
Orzechy włoskie 30g
B: 33 T: 22 WW:5 353Kcal

Obiad po szkole
Pierś z kurczaka 200g (lub inne chude mięso, zależy co jest)
Ryż brązowy 60g
Warzywa
B:50 T: 5 WW: 68 520 Kcal

Posiłek przedtreningowy
Makaron razowy bio 70g
Mieszanka owocowa mrożona 50g
Jogurt naturalny 50g
Ser twarogowy chudy 50g
B: 17 T:3 WW: 62 325 Kcal

Posiłek potreningowy
No i tu mam poważny problem. Z siłowni wracam 21:30-22:00, spać idę przeważnie koło północy. Wiem, że powinienem dostarczać do tego posiłku źródło węgli, ale "żre" się to z ważną chyba zasadą, by przed snem nie pochłaniać węglowodanów. Do tej pory jadłem po prostu sam chudy twaróg, bo nie mam pojęcia co tutaj wrzucić.

Ogólnie wychodzi: 152g białka, 60g tłuszczów, 151 węgli oraz 1780 kcal. To daje odpowiednio: 96%, 59%, 99% i 80% zapotrzebowanie dziennego. Jak widać, dostarczam o wiele za mało tłuszczów, tak więc prosiłbym o jakieś sensowne uzupełnienie.

Czasami zamieniam posiłek po szkole z tym przedtreningowym (tzn. po szkole "na słodko", przed treningiem mięcho i odpowiednio większa liczba węgli).

Dodatkowo chciałbym prosić o jakieś ciekawe pomysły na posiłek #2, który jem w szkole. Coś, co można szybko samemu przygotować i nie śmierdzi zbyt mocno :P

Dodatkowo w najbliższych dniach postaram się dodać chociaż 2x aeroby tygodniowo.

Z góry dziękuję za każdą, nawet najmniejszą pomoc.

Zmieniony przez - gizzah01 w dniu 2010-04-14 16:04:55
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1257 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12695
po szkole daj same mieso+oliwa+warzywa
a po treningu daj bialko+ww
i daj na poczatek z 2000kal
podbij tluszcze zeby uzupelnic te kal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
mbbs Smalcownik
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 214 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1161
jesli trzymasz sie tej diety i masz małe zmiany musisz zaczac obcinac kalorie z wegli proponował bym wywalenie tych owocow przed siłka tłuscze jak najbardziej i tu bym radził na noc olej lniany a w ciagu dnia oliva z olivek i tłuste ryby wywal to mleko ze sniadania całkowicie po treningu najlepiej odrazu wypij szejka i w domu zjedz tylko np ser biały chudy albo poltusty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
mbbs Smalcownik
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 214 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1161
a tak wogole robisz areoby czy nie bo nic nie napisałes??
jesli nie to zacznij i bedzie leciało
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319
No właśnie mam zamiar zacząć robić te nieszczęsne aeroby (napisałem na końcu :P).
A co do: "po treningu najlepiej odrazu wypij szejka". Jakiego szejka, z czym?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1257 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12695
szejka z mc moze byc czekoladowy
szejk to bialkowo weglowodanowy przewaznie jest
ale mozesz zjesc posilek po treningu i to bedzie twoj ostatni posilek
i aeroby po silowni tak 20-40min
w dni bez treningu mozesz sobie robic hitt

Śniadanie
3 jaja całe
Płatki owsiane 80g
Mleko 2% około 50g

B: 22 T: 15 WW: 47 412Kcal

Drugie śniadanie
Pierś z kuczaka 150g
Warzywa (brokuły, fasolka szparagowa) około 50g
Orzechy włoskie 30g
B: 33 T: 22 WW:5 353Kcal

Obiad po szkole
Pierś z kurczaka 200g (lub inne chude mięso, zależy co jest)
oliwa
Warzywa
B:50 T: 5 WW: 68 520 Kcal

Posiłek przedtreningowy

ryz brazowy/makaron drum
piers


posilek po treningowy
ryz
piers
ja bym tak zrobil
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319
Korzystając z okazji, że założyłem wcześniej już temat chciałbym zadać jedno pytanie.
W diecie mam wciąż braki tłuszczów (około 35g). Czy wypicie bezpośrednio po śniadaniu dwóch, trzech porządnych łyków oliwy z oliwek jest dobrym pomysłem? Czy ma to jakiś sens?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319
Ponawiam pytanie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 167 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3134
Lepiej to rozłóż na wszystkie posiłki - pomijając posiłek przed i po treningu. I nie skupiaj się tylko na oliwie. Ten stosunek tłuszczy powinien jednak mniej więcej być 1/1/1. Przed snem możesz śmiało walić te ww bo jesteś świeżo po treningu czyli organizm ma go gdzie upchać ten glikogen tak by się nie odłożył w formie fatu. No i weź się za te aeroby. Jak ci nie zależy zbytnio na mięśniach to najlepiej z samego rana nadczo, albo jak kolega wyżej proponował zaraz po treningu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zrzucanie fatu z brzucha, ćwiczenia prosze o pomoc.

Następny temat

Dieta do sprawdzenia.

Fruzelina