SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna dla kobiety do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3570

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1050 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6160
przykładowa dieta na poziomie 1700 kcal
kolejnosc: BTW kcal

Śniadanie:
2 JAJA całe
15 12,84 1,2 181,2

II Śniadanie:
garść orzechów włoskich
4,8 18,09 5,4 195,3
owoc np jabłko
0,4 0,4 12,1 47

Po treningu:
mięso z piersi z kurczaka(zamiennie z wołowinką itd) miedzy 150 a 200 g
ryż brązowy(zamiennie z kaszą makaronem innymi ryżami) niecałe 100 g
warzywka (brokuły będą przewazać ok. 50 g)
sok (np. pomaranczowy jablkowy) 250 ml

47,38 4,31 88,79 563,5

Ostatni posiłek do godziny 19-20
tunczyk w oleju (puszka około 180g)
warzywa (np sałata) 100g
do tego oliwa z oliwek 10 ml

50,18 26,36 2,9 446,7


SUMA:

118 62 110 1434

Dostarczona ilość na kg masy ciała [g] 2,0 1,1 1,9


Białka jest w miare odpowiednia ilosc przydałoby sie ewentualnie pare gram wiecej wegle i tluszcze na odpowiednim poziomie. Kcal dostarczonych 1400 a powinno byc okolo 1600-1700

I tu sie pojawia problem. Moja kobieta truje mi ze sezon owocowy sie zaczal i ona MUSI jesc czeresnie winogrona itd. Czy mozna te 200-300 kcal z tych owocow wrzucic jako przedtreningowy?

Prosze o fachowa opinie




Płeć: Kobieta

Wiek: 18

Waga: 58

Wzrost: 169

Obwód klatki: miseczka 75 D

Obwód ramienia: troszke za duzo

Obwód talii: lekki tluszczyk

Obwód uda: w miare ok

Obwód łydki: malutko

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: nie tak strasznie duzo

Aktywność w ciągu dnia: szkoła (wakacje

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: siłownia, bieganie, rowerek

Odżywianie: dość zdrowe odżywianie ale równiez czas na przyjemnosci (pizza, frytki, kebab)

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: bardzo dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia 3 X na tydzien po 45 minut 5-6 X na tydzien rower lub bieganie po okolo 30 minut

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: jakies bio slimy itd z apteki

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak

Stosowane wcześniej diety: brak

Zmieniony przez - zorek11 w dniu 2008-06-19 20:19:16

Mój Art na temat walki z bólem http://www.sfd.pl/ART:_Jak_należy_zwalczać_ból_-t419927.html
Dochodź do celu powoli...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1050 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6160
Prosilbym o pomoc

Mój Art na temat walki z bólem http://www.sfd.pl/ART:_Jak_należy_zwalczać_ból_-t419927.html
Dochodź do celu powoli...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 172 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1321
No to zobaczmy:

Śniadanie - jajka niech będą, ale gdzie są węglowodany?

II śniadanie - nie ma białka. orzechy niech będą.

Potreningowy - Kurczak - bardzo fajnie, ale z tymi warzywami to nie wiem czy jest dobry pomysł. W posiłkach okołotreningowych staramy się ich unikać. Sok pomarańczowy też bym raczej wykluczył na rzecz np czerwonej herbaty (mnie osobiście smakuje).

Ostatni posiłek ryba ostatecznie może być, chociaż lepsze by był zapewne ser twarogowy półtłusty (kazeina).

A tak ogółem, to możnaby dać pięć posiłków, a nie cztery. Co do owoców - zawierają fruktozę, więc jeśli już trzeba, to potreningowy (uzupełnienie glikogenu).

Pozdrawiam :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1050 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6160
Co do sniadania to wiadomo zje po kolei wszystko a moze wszystko naraz mysle ze jak na ten poziom moze byc ewent dorzuce jakis owoc doi sniadania. Herbate zarzuce do obiadu czeresnie lub winogrona okolo 200-300 gram od razu po treningu dostarczą 40-50 gram wegla dla podniesienia glikogenu we krwi a potem ryzyk i kurczak ale bez brokułów. Co do ostatniego posilku niestety podarujemy sobie twarog :/ moja kobietago nienawidzi wiec mysle ze tuna bedzie w sam raz. Authority masz soga ode mnie. W tamtym temacie rowniez Ci go przyznam

Pisz jezeli jeszcze cos zmienic

Zmieniony przez - zorek11 w dniu 2008-06-19 21:34:21
1

Mój Art na temat walki z bólem http://www.sfd.pl/ART:_Jak_należy_zwalczać_ból_-t419927.html
Dochodź do celu powoli...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 172 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1321
Jesli go nie trawi, to niech będzie ten tuńczyk, ale może lepiej w sosie własnym, a nie w oleju? ;) Chociaż ja osobiście mam ostatnio dość tuńczyka ;D

Cieszę się, że mogłem jakoś pomóc :)

ps. trzymam kciuki za dziewczynę :)

Zmieniony przez - Authority w dniu 2008-06-19 21:40:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 65575 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 188925
chwila chwila za duzo tych owocow, generalnie wyjdzie, juz teraz masz ich pelno. Dlaczego dieta udaje LC a ma tyle owocow?
Posilek piaty przyda sie nie ma sensu by dziewczyna jadla na raz 200g miesa. Wszystko tak nierownomiernie rozlozone . Osobiscie nie podoba mi sie ta dieta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 172 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1321
Obli mistrzynio nasza - ciężko się nagle osobie, która ma złe nawyki żywieniowe przerzucić od razu na perfekcyjną dietę. Póki co, niech porzuci to, co niezdrowe, ale zostawi sobie troszkę przyjemności. A potem systematycznie zmniejsza ilość owoców itd.

Tylko żeby pamiętać o tym, żeby to jednak po jakiś 2 tygodniach porzucić to, co zbędne i za dużo ;)

Dlatego napisałem, żeby te owoce dać w potreningowym (taka jakby nagroda za dobry trening).

I nie krzycz na mnie za bardzo

Zmieniony przez - Authority w dniu 2008-06-19 21:57:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 65575 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 188925
Alez absolutnie nie mam zamiaru
Jestem jak najbardziej, za luzniejsza dieta dla statystycznego czlowieka, i wcale a wcale, nie uwazam, ze trzeba koniecznie przestrzegac wszystkich zasad ktore maja sportowcy. Te "******ly" sa wazne dla osob schodzacych do jednocyfrowego BF, a kazdy schudnie zdrowo jak tylko zacznie stosowac 10 wskazowek i zwiekszy ilosc ruchu.
I wlasnie dlatego ta dieta mi sie nie podoba, bo to jest jakis dziwny rzut na cos co w zamysle mialo wygladac na LC (przynajmniej tak z rozpiski wynika) a w rezultacie bedzie opierac sie na samych cukrach prostych. Nie tedy droga.

-posilki podzielone min na 5 w kazdym porcja bialka, nie musi to byc zaraz miecho, nic sie nie stanie jak za porcje bialka wezmie jogurt, mleko, mleko sojowe.
- zmniejszyc ilosc tluszczy, (do ok 30g)
- uwzglednic pelnoziarniste weglowodany w ilosci ok 1/2 kubka ugotowanych ryzu, makaronu
- jezeli dwa jajak to tylko zoltko z jednego
-jezeli mieso to w ilosci ok 150g max na jeden posilek
- sok absolutnie wywalic
- owoce ograniczyc do arbuza, jagod, truskawek, innych jagodowych, grapefruita, pomaranczy (moga zastpic porcje wegli w max dwoch posilkach, i oczywiscie optymalnie porannym i potreningowym)
- pic duzo wody
Wszytsko ma byc rozlozone mniej wiecej po rowno w czasie dnia. Proponuje od razu wspomoc sie Whey i batonikami bialkowymi jak zajdzie potrzeba. Jako posilek moze wtedy pojsc odzywka z mlekiem odtluszczonym i owoce
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1050 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6160
Obli dziekuje SOG

Jeszcze tylko pytanie. Jaki rozklad BTW zastosowac dla mojej kobitki?

Mój Art na temat walki z bólem http://www.sfd.pl/ART:_Jak_należy_zwalczać_ból_-t419927.html
Dochodź do celu powoli...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 65575 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 188925
1700kcal podziel na 40%/40%/20%, jezeli bedzie jej za malo tluszczu to zmniejsz ilosc wegli kosztem tluszczu, ale wazne jest by utrzymywac jego mala ilosc.
Wegle z owocow i mleka wliczaj do bilansu, warzyw nie wliczaj (niech doda do min 3 posilkow)
Obserwujcie co sie dzieje przez dwa tygodnie (zabierz jej wage nich sie nie wazy codziennie ) jezli bedzie chudnac, zostawcie, jak nie obetnijcie tylko 100kcal po rowno i dalej obserwujcie. Poki obwody ida w dol nie przyspieszajcie.
I pozwol jej na tego jednego cheat meal raz w tygodniu by nie stracila zapalu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1050 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6160
Dziekuje bardzo OBLI juz sie z nią dogadalem... "W niedzele mozesz sobie pozwolic na wiecej :P"

Mój Art na temat walki z bólem http://www.sfd.pl/ART:_Jak_należy_zwalczać_ból_-t419927.html
Dochodź do celu powoli...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Budowa diety pod MMA

Następny temat

Musze spalic do zawodow. POMOCY

nutloveb