SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna - ocena oraz rady

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1602

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 299
Witam, powoli przygotowuję się do kolejnej (tym razem przemyślanej redukcji). Poprzednia redukcja była bardzo nie przemyślana mimo zgubienia prawie 16 kg straciłem również resztkę mięśni. Przy 188 cm i 96kg jadłem około 1800 kcal... Oczywiście nie udało mi się zgubić tłuszczu z brzucha na czym najbardziej mi zależało. W tym momencie przechodzę przez okres budowania masy. Moja aktualna dieta wygląda następująco:

ok. 3200 kcl
B: 1,8g x masa ciała = ok. 155g
T: ok. 100g
W: 400G ( w dnie nie treningowe 350)

Postanowiłem że na redukcji będą kierować niżej wymienioną kaloryką.
ok. 2500 kcal
B: 2g x masa ciała = ok. 170g
T: 1g x masa ciała = ok. 87g
W: 250G (w dni nie treningowe 200G)

Śniadanie godz. 5:15
3 x jajko
50g -boczek wędzony
+ jakieś warzywa typu pomidor/ogórek/cebula

Drugie śniadanie godz. 9 - 9:30
Płatki owsiane 50g
Rodzynki 30g
Wiórki kokosowe 15g
kakao naturalne 5g
banan ok. 120g
Słonecznik 25g
Mleko 2% - 250ml

Obiad 14 - 14:30
Mięso z piersi kurczaka 220g
Ryż / kasza 110g
+ warzywa

Po treningu ok. godz 20.00
30g izolat białka
+ kreatyna
+ oraz czy stosować BCAA ?

Kolacja 21.00
Oliwa z oliwek 15g
Twaróg półtłusty 150g
Makaron pełnoziarnisty 80g

Wstaję wcześnie rano ponieważ dojeżdżam do pracy oraz wracam dosyć pózno. Do tego planuję rozpocząć trening FBW 4x w tygodniu + 3x w tygodniu interwały (aktualnie jest to trening Push Pull Legs). Proszę o ocenę diety oraz ewentualne poprawki / rady. Z góry dziękuję.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3945 Napisanych postów 63915 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 683407
Zbyt wiele odjąłeś od zapotrzebowania kalorycznego. Odejmij 400 kcal a nie 700. Poza tym zacznij od podstaw, czyli wypełnienia ankiety działu i wrzucenia rozpiski według regulaminu:

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 299
Podniosłem kalorykę do ok 2700 kcal dodając 50g węglowodanów.

1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3945 Napisanych postów 63915 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 683407
Brakuje jeszcze podstawowych informacji o Tobie. W wyżej podanym linku masz ankietę działu. Wypełnij ją dokładnie.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 299
Wiek : 25
Płeć : mężczyzna
Waga : 86
Wzrost : 188
Obwód klatki : 96
Obwód ramienia : 37
Obwód talii :87
Obwód uda : 61
Obwód łydki : 41
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 18%
Aktywność w ciągu dnia : praca siedząca, ok. 4km szybkiego spaceru (do i z pracy)
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4x w tygodniu siłownia - FBW + 3x interwały
Odżywianie : pilnuję diety, pojedyncze słodycze w weekend: ciasto, lody
Cel : redukcja tkanki tłuszczowej + jak najmniejsza utrata masy mięśniowej oraz siły
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : dobry / bardzo dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia + weekendowa aktywność: rower, basen, spacery
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Izolat białka, carbo, monohydrat kreatyny, BCCA, witamin pack, omega, ashwaganda, d3 + k2
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : od lutego 2018 dieta na masę
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3945 Napisanych postów 63915 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 683407
Owoce suszone warto zmienić na świeże. Słonecznik nie jest dobrym źródłem tłuszczów, z uwagi na niekorzystne proporcje kwasów tłuszczowych. Do każdego posiłku minimum 200g warzyw. Wklej kilka innych dni diety.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 299
Ogólnie staram się wplatać różne mięso do diety (nie tylko mięso z piersi kurczaka) czasami jest to mięso chude czasami tłustsze oraz ryby.
Na kolacje ziemniaki w postaci frytek, przygotowanych w piekarniku.

Na co mogę zamienić słonecznik ?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6708 Napisanych postów 76145 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 637467
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3945 Napisanych postów 63915 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 683407
W jakim celu ta odżywka białkowa? Po to aby później nie zjeść prawie w ogóle białka w posiłku? Daj zamiast odżywki i twarogu kawał mięsa. Mielonego nie kupuj. Chyba, że sam zmielisz lub zmielą Ci kawałek w sklepie. Za słonecznik inne źródło tłuszczów:

http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html 

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ile kcal powinienem spożywać na redukcji ?

NutLove