SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna + białko +silownia do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4315

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 127
Witam, mam 22 lata, waga: 105Kg, wzrost : 180cm
Na siłownię chodziłem 2 lata po czym złamałem rękę i na pół roku musiałem odpuscic:/ teraz wróciłem do "gry" chodzę juz 2 miesiace.
Siłą spowrotem rośnie ale "maciek zostaje" muszę zrobić jakąś redukcje.
Siłownia 3x dość intensywnie , duża + mała partia
Aeroby 2x trening bokserski, worek, czasami basen,
To taka moja przykładowa dieta przy użyciu białka:

Śniadanie 7.00
-Płatki owsiane 100g - B-11g , T-7g , W - 62g <> 355kcal - dostarczone wartości odżywcze.
-mleko 0% 250ml - B-20g , T-0g , W-30g <> 192,5 kcal - dostarczone
-Białko Trec 3d 30g - B-26,4g , T-0,31g , W-0,27g <> 109,2 kcal - dostarczone

2 Śniadanie 10.30
-Kawałek chleba razowego 50g - B-2g , T-0,5g , W-14g <> 65,88 kcal -dostarczone
-Plasterek szynki z indyka 2 sztuki po 30g - B-7,2g , T-0,6g , W-0g <> 35,26 kcal - dostarczone
-Pomidor 80g - B-0,8g , T-0g , W2,4 <> 12,67 kcal - dostarczone

posiłek 14:00
-Białko Trec 3d 30g - B-26,4g , T-0,31g , W-0,27g <> 109,2 kcal - dostarczone


Obiad-przed siłownią 16-17
obiad nomalny ale z ograniczeniami- piers z kurczaka z ryzem, moze jakas rybka
-Jabłko 120g - B-0g , T-0g , W-13,2g <> 76,8 kcal - dostarczone


Siłownia 18-20 zaraz po silowni w celu uzupełnienia
-Banan 70g - B-0,7g , T-0g , W-11,2g <> 49,34 kca -l dostarczone
-Białko Trec 3d 30g - B-26,4g , T-0,31g , W-0,27g <> 109,2 kcal - dostarczone

Kolacja 21.00
-Tuńczyk w wodzie 140g - B-26,4g , T-2,8g , W-0g <> 185,81kcal - dostarczone
twarog chudy 100g, B-30g, T-1g W-3g <> 146kcal


przed snem 23:00
-Białko Trec 3d 30g - B-26,4g , T-0,31g , W-0,27g <> 109,2 kcal - dostarczone

Zastanawiam się co zmienić, godzin jedzenia nie mogę naciągnąć , pracuje 7-16 .
Co wy sądzicie o tej diecie??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 188 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6083
wcinasz sama pasze w postaci białka w proszku brak zdrowych tłuszczy... ogolnie kiepsko
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50420 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Śniadanie 7.00
-Płatki owsiane 100g - B-11g , T-7g , W - 62g <> 355kcal - dostarczone wartości odżywcze.
-mleko 0% 250ml - B-20g , T-0g , W-30g <> 192,5 kcal - dostarczone
-Białko Trec 3d 30g - B-26,4g , T-0,31g , W-0,27g <> 109,2 kcal - dostarczone

Za słaby posiłek. Śniadaniem masz się dobrze najeść. A te 30g WPC to dużo za mało. Poza tym brakuje tłuszczu i warzyw.


2 Śniadanie 10.30
-Kawałek chleba razowego 50g - B-2g , T-0,5g , W-14g <> 65,88 kcal -dostarczone
-Plasterek szynki z indyka 2 sztuki po 30g - B-7,2g , T-0,6g , W-0g <> 35,26 kcal - dostarczone
-Pomidor 80g - B-0,8g , T-0g , W2,4 <> 12,67 kcal - dostarczone

To jest porażka. Tu ma być tez porządny posiłek np. pieczona ryba, warzywa i garść orzechów.

posiłek 14:00
-Białko Trec 3d 30g - B-26,4g , T-0,31g , W-0,27g <> 109,2 kcal - dostarczone

JW

Obiad-przed siłownią 16-17
obiad nomalny ale z ograniczeniami- piers z kurczaka z ryzem, moze jakas rybka
-Jabłko 120g - B-0g , T-0g , W-13,2g <> 76,8 kcal - dostarczone

Jeśli ryż, to tylko brązowy.

Siłownia 18-20 zaraz po silowni w celu uzupełnienia
-Banan 70g - B-0,7g , T-0g , W-11,2g <> 49,34 kca -l dostarczone
-Białko Trec 3d 30g - B-26,4g , T-0,31g , W-0,27g <> 109,2 kcal - dostarczone

OK

Kolacja 21.00
-Tuńczyk w wodzie 140g - B-26,4g , T-2,8g , W-0g <> 185,81kcal - dostarczone
twarog chudy 100g, B-30g, T-1g W-3g <> 146kcal

Brak tłuszczy.

przed snem 23:00
-Białko Trec 3d 30g - B-26,4g , T-0,31g , W-0,27g <> 109,2 kcal - dostarczone

Brak tłuszczy

Generalnie to masz za dużo białka z prochu. Mięsa tyle co kot napłakał a rybę jedynie w puszce. Większość jest do poprawy.


Zmieniony przez - Morales_37 w dniu 2010-01-05 16:59:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 127
Troche poprawiłem,
do tego moge łykać, tran, wiesiołek i omege 3,6 bo mam w domu co wy na to??

Posiłek 1 -7.00
-płatki owsiane 60g
-mleko 250 ml
Orzechy włoskie 20 g, migdały
garstka rodzynek

Posiłek 2 - 10:00
białko 30g+mleko, jogurt


Posiłek 3 - 13:00
chleb żytni pełnoziarnisty 200g
Szynka z indyka 100g ,z kurczaka, piers z kurczaka
pomidor,ogórek, sałata

Posiłek 4 - 16:30 (przed treningowy)
Ryż /kasza 80g
-pierś z kurczaka 200g / ryba

Po samym treningu białko 30g i banan

Posiłek 5 - 21"00 ( po treningowy)
-pierś z kurczaka 200g /ryba
-Ryż biały/kasza 80 g


Posiłek 6 - 22:30
-Ser twarogowy półtłusty 100g
-omega-3
białko 30g
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Moja dieta do oceny.

Następny temat

Kawa na trening.

nutloveb