SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 909

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 268 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1558
Witam, poniżej przedstawiam diete redukcyjną. Taki mój styl życia, nie wiem czy dobry, czy dobrze się odżywiam, Proszę zobaczyć. Cżesto do posiłków warzywka wrzucam


Cel : redukcja

waga obecna 84kg - chciałbym zejśc -10kg
ćwiczenia - 3x w tygodniu siłownia + 30min aeroby, 2x w tygodniu basen 30min-45min


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 640 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12532
Bułkę z rana zastąp jakimś ciemnym pieczywem. Jogurt 7 zbóż do wywalenia. Zgaduje że trening masz między 4 a 5 posiłkiem? Przydałoby się po nim wrzucić jakiś pełnowartościowy posiłek, zresztą zamiast tego jogurtu przed też. Ogólnie masz strasznie mało kalorii jak na początek redukcji, z czego później obetniesz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 268 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1558
Dokładnie. Trening między 4 a 5 posiłkiem jest :)
Po treningu zbytnio nie mam czasu zeby zjeśc obiad , z uwagi na późną godzinę.

Chodzi o to żeby to dla mnie było tez wygodna dieta, a nie kurcze katowanie się. Pod nosem w pracy od 10-18 mam biedronkę, czyli na bierząco mam dostęp do twarogu, mleka, serka wiejskiego, warzywek. Niestety, nie mam kuchenki w pracy ... : <
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 640 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12532
Nie musi być obiad odrazu. Zjedz przed np. 50g ryżu i nogę z kuraka a po treningu to pozostałe 50g ryżu i jajka, które są bardzo dobrym źródłem białka.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 268 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1558
układam nową diete :) zaraz podeślę najwygodniejszą
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 268 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1558
A teraz?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 268 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1558
wiadomo, czasem zrobi sie z piersi 100g np 100g udka, ale żeby proporcje się zgadzały. Do wszystkiego staram się dodawac warzywka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 268 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1558
Tak samo z Jajkami, codziennie nie bede jeść. Słyszałem że cholesterol i problemy ze "sprzętem" :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 640 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12532
No już trochę lepiej to wygląda. Między którymi posiłkami trening? Bo coś dziwnego z tym białkiem kombinujesz. Ja jem 5 jajek dziennie od dość dawna i ani na cholesterol ani na "sprzęt" nie narzekam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 268 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1558
no białko przed treningiem chce chapnąć, i po treningu chce chapnąć :D w dni treningowe tylko. Czy to jest sens?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 640 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12532
Po co przed treningiem? Kiedy w końcu masz trening? Wylicz sobie kalkulatorem ile czego potrzebujesz bo tak to trochę błądzimy we mgle.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta na mase do poprawy

Następny temat

Posiłek- odpuścić?

Fruzeliny