SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 914

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 23 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 338
ANKIETA
Zdjęcie sylwetki (mile widziane):
Wiek : 20
Waga : 82
Wzrost : 175
Staż treningowy: 6 miesiecy silownia,
Obwód pasa 90
Obwód klaty: 105
Obwód uda: 63
Łydki: 42
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): combat(samoobrona) 2lata (raz czasami dwa w tygodniu)
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : nie
Stan zdrowia: dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: silownia, aeroby,rower
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : bialko bcaa
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: 160/80/420
Wrażliwość na stymulanty: nie
Możliwosci finansowe: srednie
Cel/problem/opis: redukcja po masie

zapotrzebowanie
Współczynnik BMR 1934.58
Aby utrzymać wagę
Kalorie 3337.15
Węglowodany 55% 1835.43kcal = 458.86gram
Białko 15%% 500.57kcal = 125.14gram
Tluszcz 30% 1001.15kcal = 111.24gram


Witam, dieta redukcyjna do oceny dla typowego endomorfika, ćwiczyc na silowni zacząłem na początku września ważąc 85kg i mając w pasie 95 czyli dużo fatu, redukowałem do końca grudnia schodząc na 75kg/88 w pasie (trening siłowy. Od stycznia masa do dzisiaj na dzien dzisiejszy 82kg i w pasie 90 (troche fatu tez przyszło). Oczywiście na lato planuje redukować, głównie drażni mnie troche odstający brzuch. Dieta+normalny trening siłowy(3x/tydz) i aeroby przynajmniej trzy razy w tygodniu (godzinne bieganie na bieżni, rower jak sie zrobi cieplej i czasami basen).
Jutro wieczorem postaram sie zrobić i dodać zdjęcia.
Dodaje dwa warianty diety, ta z białkiem w prochu to DT a bez DNT, posiłek z białkiem w prochu wynika z tego że wracam ze szkoły kolo 14 szybko wcinam białko i ide odrazu na trening, a jesli zjem cos wiekszego przed treningiem to zle sie cwiczy:P
Pozdro i czekam na podpowiedzi







Zmieniony przez - przemek_207 w dniu 2013-03-31 21:49:37

Zmieniony przez - przemek_207 w dniu 2013-03-31 21:49:16
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 261 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4282
(screen1) Margaryna do wywalenia, można dać masło ekstra ( najlepiej, nie codziennie)
Kakao puchatek - > na kakao naturalne
Musztarda - > do wywalenia
Mleko - > z 2 posiłku usun ( moze byc z rana, ale nie przesadzaj, bo zawiera laktoze.)
Twaróg wiejski chudy - > zamien na półtłusty
Jabłko z posiłku 5 ( usun)
banan z posilku 3 (usun)

1. Na redukcji białko lepiej rozrabiać z wodą
2.Za dużo owoców w diecie. Jezeli jesz owoc to przyjmij 1 dziennie, najlepiej o niskim IQ (jablko, pomarancz itd). Banana mogłbyś wrzucić po treningu, ale wtedy usuwasz owoce z innych posiłków
3.możesz podbić trochę tłuszczy roślinnych ( mgdaly, oliwa, olej lniany, orzechy etc)
4. taki rozklad BTW teoretycznie jest okej,a nawet mozesz podbić trochę tłuszcze. Jeżeli tkanka tłuszczowa stała by w miejscu, to zacznij ucinać węgle ;)

5. Białko dobrze było by wrzucić po treningu ( rozrobione z wodą)
6.z chlebem też uważaj, niektóre zawieraja jakies barwniki, dodatki itp.



Zmieniony przez - malina4434 w dniu 2013-03-31 23:38:59

Pozdrawiam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 17188 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 47901
za mało tłuszczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 23 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 338
Ok poprawiłem wszelkie błędy.
A co sądzisz w sprawie treningów?
3x siłowy
3x aeroby bedzie ok?
z tym że
Poniedziałek Klatka biceps
Wtorek Aero
Sroda Plecy Triceps
Czwartek Aero
Piątek Barki Nogi
Sobota Aero




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 261 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4282
Lepiej, ale jeszcze :

- chleb z perwszego posiłu wywal i daj owisanke ( lepsze węgle, a zreszta w drugim masz już chleb) Poszukaj sobie przepisuna na omlet z płatkow, kakao i jajek, tez dobre rozwiązanie, o ile masz czas na przygotowanie.

-musztardy, ktechupy, sosy kupne etc to wywalenia.... ( wkladaj warzywa w

chleb, zamiast musztard itp)
-Jogurt naturalny z posiłku piątego też wywal


Taki trening jak najbardziej wporządku ;)

Zmieniony przez - malina4434 w dniu 2013-04-01 12:53:40

Pozdrawiam.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening korygujący POMOCY

Następny temat

Masa, kaloryfer, a realia.

NutLove