SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta- redukcja wagi, zaczynam wszystko od początku, proszę o porady :)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1119

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 228 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2248
Ok dziękuje :) mija 2tyg od kiedy stosuje diete redukcja 2700kcal i narazie waga stoi w miejscu, obwody także w miejscu , aeroby kręce jako rozgrzewka przed treningiem 10min bieżnia , podkręcić aero do 15 min bieżnia czy obciąć coś z kalorii , jesli z kalorii to ile kcal i z czego z węgli ? Pozdrawiam

PS : Allnutrition Whey Protein o jakim smaku polecasz ? :)




Zmieniony przez - pudel34 w dniu 2019-01-18 13:51:10

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 8 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 73
Napewno areoby spokojnie możesz podkręcić do 30min po treningu, ile jesz tłuszczu, białka i węgli jak masz to rozpisane?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3106 Napisanych postów 58512 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 661510
Każdy ma inny gust, więc ciężko tutaj doradzać. Mi najlepiej smakuje słony karmel, lody karmelowe, ciastko z kremem, czekolada-nugat-karmel (mars).

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4586 Napisanych postów 70366 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 598650
Wszyscy zachwycają się tym słonym karmelem a dla mnie akurat bez szału . Jest ok ale wole standardowa czekoladę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1675
Jeżeli lubisz słodkie smaki to cookie/ciasteczko dla mnie jest super :) polecam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 228 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2248
Według wyliczeń tego wzoru :

TDEE = BMR + TEA + TEF + NEAT
BMR = Podstawowa przemiana materii
BMR = (9.99 * waga) + (6.25 * wzrost) - (4.92 * wiek) + 5
BMR = (9.99 * 97) + (6.25 * 175) - (4.92 * 24) + 5
BMR = 1949.7 [kcal]

TEA = Kalorie spalone ze względu na aktywność fizyczną
TEA = ((trening siłowy (intensywność) + EPOC) + (trening aerobowy (intensywność) + EPOC) / 7
TEA = ((90 * 3 * 8 + (3 * (5.5 / 100 * BMR))) + (10 * 3 * 7.5 + (35))) / 7
TEA = 391.67 [kcal]
EPOC - Zwiększona konsumpcja tlenu w wyniku ćwiczeń (Kalorie spalone po treningu)

TEF = Efekt termiczny pożywienia
TEF = 6 / 100 * (BMR + TEA + NEAT)
TEF = 6 / 100 * (1949.7 + 391.67 + 300)
TEF = 158.48 [kcal]

NEAT = Kalorie, które są spalane podczas pozostałych (standardowych) czynności
NEAT = 300 [kcal]

TDEE = BMR + TEA + TEF + NEAT
TDEE = 1949.7 + 391.67 + 158.48 + 300
TDEE = 2799.85 [kcal]

Współczynnik BMI
BMI = waga / ( (wzrost / 100) ^ 2 )
BMI = 97 / ((175 / 100) ^ 2)


kalkulator z tej strony:

http://www.ostaszewski.org/tdee


No i od jakichś ponad 2 tyg spożywam te nie całe 2800Kcal i waga jak i obwody moim zdaniem stoją w miejscu, czy nalezy obiąć dalej kcal? jak tak to o ile i z którego makro ? No i mam problem tez z dopsaowaniem makro , jak to rozłożyć wg. kalkulatora potreningu te makoskładniki żeby było ok ? bo do tej pory miałem to tak rozłożone :

BIAŁKO 203g

WĘGLOWODANY 338g

TŁUSZCZE 60g

Oraz czy moje powyższe wyliczenia zapotrzebowanai kcal są ok oraz makro ? :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3106 Napisanych postów 58512 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 661510
Białko zmniejsz do 170g, a podbij tłuszcze. Kcal odejmować możesz z węglowodanów. Pamiętać należy o tym, że pas nie będzie spadał zawsze co 1-2 tygodnie. Niekiedy trzeba poczekać dłużej.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 228 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2248
Ok czyli dalej lecieć na tych 2700 kcal tylko podkręcić aeroby z 10min przed treningiem na 30 min po treningu ?

Czy Taki rozkład makro jak w screenie poniżej będzie ok ?
Oraz czy ten przykładowy jadłospis który zrobiłem też jest ok,screen poniżej? Myślę czy nie za dużo nabiałow typu mleko , twarogi itd , jest w mojej diecie? Często moj ostatni posiłek przed snem to twaróg chudy 250 g i do tego jogurt naturalny 0 lub 2% czy jakaś Tola z Biedronki w ilości 190g.





Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja, rekompozycja, dieta do oceny.

;