SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcja prosze o sprawdzenie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2580

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 96 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6228
Witam za niedługo zaczynam redukcje i musiałem ułożyć nowa dietę i proszę o jej sprawdzenie :)
Wiek 19 lat
3 razy w tyg siłownia
2 razy bieganie po 30 min
Moje zapotrzebowanie kaloryczne 3022 kcal
3022 kcal-300 kcal 2722 kcal zaczynam od -300 kcal
Oto moja dieta





Czekam na sugestie :)





Zmieniony przez - Matheo90 w dniu 2009-03-17 22:07:23

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

no pain no game

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
gdzie jest btw bo nie widzę ?

I gdzie tu zdrowe tłuszcze dodaj orzechów czy oliwy i warzyw

II chleb jak już to razowy lub żytni jak masz pierś z kurczaka to bialko zbędne daj oliwe i warzywa

III jak to jest po treningowy ryż i kurczak wystarczy

IV to jakaś pomylka chyba

V ok


w ogóle za bardzo z tego sie wyznać nie mozna weź to przepisz normalnie

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 1834 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15350
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10686 Napisanych postów 45163 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
Więc tak:
-siłownia 3 x na tydzien ok. Stosuj plan FBW
-bieganie bym zwiekszył do 4 razy po 40 minut na początek
-nie wiem czy Twoje zapotrzebowanie nie jest za duze... Ile ważysz tak w ogóle?

Dieta troche nie za bardzo:

I posiłek:
- musli własnej roboty (owsiane, orzechy migdały, rodzynki np) z mlekiem i do tego jaja całe

II posiłek:
- wywal chleb zwykły, jak już to razowy bez dodatku karmelu
- pierś ok
- dodaj oliwe
- dodaj warzywa
- ostrowie dałbym 50 g a drugie 50 g zaraz po treningu

III posiłek - TO NIECH JEST PRZED TRENINGOWY
- jogurt wywal w ****u
- ryż brązowy ewentualnie paraboliczny
- pierś OK
- oliwa OK
- dorzuć warzywa

IV posiłek - TO MA BYĆ POTRENINGOWY
- tuńczyk ok
- dodaj źrófło weglowodanów np. ryż

V posiłek
- generalnie OK tylko dorzuć warzywa.

To na tyle. Nie oszczedzaj warzyw. I pij duzo wody.

I popieram, źe cięzko sie połapać w tych tabelkach. Lepiej widocznie normalnie napisane.




Zmieniony przez - schnapik w dniu 2009-03-17 22:43:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 1834 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15350
zacznij bez deficytu kalorycznego btw. hiit i fbw swietne polaczenie na spalanie tluszczu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 96 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6228
A to śniadanie B to w szkole a ostrowia przed treningiem bo ćwiczę zaraz po szkole i nie mam możliwości posiłku C po treningowy jogurt zostaje bo jem z nim ryż D to jest miedzy obiadem a kolacja E kolacja

no pain no game

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 96 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6228
Tabela leci tak Ilość - Białko - Tłuszcze - węglowodany strawne - Wart.Energet w kcal
Moja waga to 86 kg

Zmieniony przez - Matheo90 w dniu 2009-03-17 23:22:51

no pain no game

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 16605 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 65481
dieta lipna brak tluszczy,warzyw,zwykly chleb wez to rozpisz jeszcze raz sensownie z rozkladem BTW!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 96 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6228
Zobaczcie teraz

• Śniadanie 7.30
1. 2 Jaka całe Białka 21,8g Tłuszczy 16,8g Węglowodanów 1g Wartość energetyczna w kcal 242
2. 100g Płatków owsianych Białka 11,9g Tłuszczy 7,2g Węglowodanów 62,4g Wartość energetyczna w kcal 366
3. Mleko 1,5% 100ml Białka 3,4g Tłuszczy 1,5g Węglowodanów 5g Wartość energetyczna w kcal 47
4. Morele suszone 30g Białka 1,62g Tłuszczy 0,36g Węglowodanów 18,57g Wartość energetyczna w kcal 85
5. Orzechy Włoskie 30g Białka 4,56g Tłuszczy 19,56g Węglowodanów 0,78g Wartość energetyczna w kcal 196,2
6. Łącznie Białka 43,3g Tłuszczy 45,4g Węglowodanów 87,8g Wartość energetyczna w kcal 936,4


• Drugie Śniadanie 10.30
1. Chleb żytni pełnoziarnisty 200g Białka 13,4g Tłuszczy 3,6g Węglowodanów 95,6g Wartość energetyczna w kcal 47,4
2. Pierś z kurczaka 100g Białka 21,5g Tłuszczy 1,3g Węglowodanów 0g Wartość energetyczna w kcal 99
3. Pietruszka, liście 30g Białka 1,32g Tłuszczy 0,12g Węglowodanów 1,44g Wartość energetyczna w kcal 12,3
4. Pomidor 30g Białka 0,27g Tłuszczy 0,06g Węglowodanów 0,69g Wartość energetyczna w kcal 4,5
5. Oliwa z oliwek 15g Białka 0g Tłuszczy 14,94g Węglowodanów 0,03g Wartość energetyczna w kcal 132,3
6. Łącznie Białka 36,5g Tłuszczy 20g Węglowodanów 97,8g Wartość energetyczna w kcal 722,1

• Przed treningowy 14.00
1. Ostrowia WPC 80 Białka 80,00g Tłuszczy 6,0g Węglowodanów 8,0g Wartość energetyczna w kcal 99
2. Zaraz po to samo
3. Łącznie Białka 160g Tłuszczy 12,00g Węglowodanów 16g Wartość energetyczna w kcal 99


• Obiad 16.30
1. Ryż biały 100g Białka 6,7g Tłuszczy 0,7g Węglowodanów 76,5g Wartość energetyczna w kcal 344
2. Pierś z kurczaka 200g Białka 43g Tłuszczy 2,6g Węglowodanów 0g Wartość energetyczna w kcal 198
3. Jogurt 100g Białka 3,7g Tłuszczy 1,5g Węglowodanów 8,1g Wartość energetyczna w kcal 61
4. Łącznie Białka 53,4g Tłuszczy 4,8g Węglowodanów 84,6g Wartość energetyczna w kcal 603

• Kolacja 20.00
1. Ser biały półtłusty 200g Białka 37,4g Tłuszczy 9,4g Węglowodanów 7,4g Wartość energetyczna w kcal 260
2. Oliwa z oliwek 15g Białka 0g Tłuszczy 14,94g Węglowodanów 0,03g Wartość energetyczna w kcal 132,3
3. Łącznie Białka 37,4g Tłuszczy 24,3g Węglowodanów 7,4g Wartość energetyczna w kcal 398,3


5. Podsumowanie Białka 330g Tłuszczy 106g Węglowodanów 293,6g Wartość energetyczna w kcal 2659

no pain no game

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
dietka ok po treningu dałbym jakiegoś banana jeśli nie jesz od razu obiadu ale co się rzuca w oczy to zły rozkład btw ile ważysz??

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 96 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6228
86-87 kg nie wiem czy trochę nie za dużo tłuszczy

no pain no game

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta mass lecz z likwidacja malej tkanki na brzuchu proszę o pomoc!

Następny temat

Proszę o pomoc! Redukcja