SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcja do oceny, 73kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1459

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1266
Witam, podsyłam wam moją diete redukcyjną do oceny .
+ do każdego posiłku warzywa






Zmieniony przez - Chesteer w dniu 2016-10-04 20:35:13
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3448 Napisanych postów 8469 Wiek 44 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 407864
Wrzuć ankietę działu, bo nie wiadomo dla kogo ta dieta, wiec trudno oceniać. Pewne jest natomiast, że twaróg z oliwą na noc to taki stary kulturystyczny mit. Katabolizmu nie powstrzyma (na poziomie amatorskim nie ma obaw, że nas zje katabolizm), natomiast walory smakowe tego połaczenia sa.. dyskusyjne. daj na noc ww, poprawiają jakośc snu, a po trening normalny, pełnowartościowy , zbilansowany posiłek.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1266
deja vu
Wrzuć ankietę działu, bo nie wiadomo dla kogo ta dieta, wiec trudno oceniać. Pewne jest natomiast, że twaróg z oliwą na noc to taki stary kulturystyczny mit. Katabolizmu nie powstrzyma (na poziomie amatorskim nie ma obaw, że nas zje katabolizm), natomiast walory smakowe tego połaczenia sa.. dyskusyjne. daj na noc ww, poprawiają jakośc snu, a po trening normalny, pełnowartościowy , zbilansowany posiłek.


A można to jakoś jasniej napisać co mam zrobić zamiast twarogu i shake po treningu ?
I jeśli chodzi o 4 posiłki to wtedy między obiadem a ostatnim posilkiem bedzie odstęp 7h bez żadnego posiłku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1266
17 lat, chłopak, 70kg wagi, 167cm wzrostu, cel redukcja tkanki tłuszczowej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3448 Napisanych postów 8469 Wiek 44 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 407864
WZÓR PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONEJ ANKIETY
Wiek :redukcja
Płeć : mężczyzna/kobieta
Wiek : 38
Waga : 86
Wzrost : 176
Obwód klatki : 112
Obwód ramienia : 40
Obwód talii : 90
Obwód uda : 67
Obwód łydki : 42
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 25%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW, w DNT aero/HIIT
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : nietolerancja laktozy
Stan zdrowia : nadciśnienie
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : CLA
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tylko takie które nie podnoszą ciśnienia
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Po treningu normalny posiłek - czyli węglowodany, białko i tłuszcze.
Czyli np. ziemniaki/kasza/ryż plus mięso/ryba.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1266
To zrobie to jutro iż nie mam w domu centymetra krawieckiego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1266
Płeć : mężczyzna
Wiek : 17
Waga : 70
Wzrost : 167
Obwód klatki : 92
Obwód ramienia : 33
Obwód talii : 90
Obwód uda : 56
Obwód łydki :
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 22%
Aktywność w ciągu dnia : szkoła
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4x w tyg trening góra - dół który dałem do oceny
Odżywianie :
Cel : redukcja tkanki tłuszczowej
Ograniczenia żywieniowe :
Stan zdrowia :
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty :
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów :
Stosowane wcześniej diety : nie miałem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3218 Napisanych postów 15808 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 146709
Dieta jest do zmiany, samo makro - białko trzymaj na poziomie 150-170g, tłuszcze raczej w granicach 70-90 reszta węglowodany.

W każdym posiłku powinno być minimum 20g białka (mówię tutaj nie o jogurtach tylko o rybach, mięsie, podrobach) Mało węglowodanów złożonych w tym płatków owsianych, jaglanych ,gryczanych to samo kasze, ziemniaki.
Mało mięsa / ryb. Ryby wędzone raz w tygodniu wystarczą. Po treningu masz zjeść coś porządnego, jogurcik wywal. Zastąp kawałkiem mięcha / ryby/ podrobów. Na kolację dodaj węglowodany dzięki nim sen i regeneracja są na lepszym poziomie
Warto na pewno dodać jakieś tłuste mięsa, olej kokosowy czy masło klarowane, do tego orzechy, które masz, jeśli lubisz to awokado, czy olej lniany.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1266
To ja już nw co mam robić . Każdy pisze co innego i mam mętlik w głowie . chyba Sobie nie poradze z ułożeniem dobrej diety .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3218 Napisanych postów 15808 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 146709
Kto pisz co innego?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3825 Napisanych postów 63295 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680190
Tradycyjne zalecenia to ok 2g/kg masy ciała białka, 1-1,3g tłuszczów i reszta kcal pochodząca z węglowodanów.

http://potreningu.pl/articles/1732/zbilansowana-dieta-redukcyjna-czyli-jedz-wegle-i-chudnij
http://potreningu.pl/articles/1300/dieta-prawidlowo-zbilansowana


Zmieniony przez - domer w dniu 2016-10-06 13:46:31

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Okres Redukcji 6-8 tygodni

Następny temat

zapotrzebowanie a intensywność treningu

WPC