SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta prosze o sprawdzenie

temat działu:

Dietetyka sportowa

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1133

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 752
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy dieta którą znalazłem na internecie jest dobra , mianowicie piszą , że jest ona do 1500kcal proszę o sprawdzenie i sugestie.

Dzień 1

- Śniadanie
5-6 łyżeczek płatków owsianych lub pszennych ugotowanych na mleku (półtorej szklanki mleka zawierającego 2% tłuszczu) i wymieszanych z łyżeczką miodu.
- II Śniadanie
2 kromki chleba razowego (posmarowane cienko margaryną) z 2 plastrami polędwicy. Przekąska w ciągu dnia: papryka, jogurt naturalny (150 g), jabłko.
- Obiad 2 pulpety rybne (w sumie 100 g) bez sosu, podane z 2 małymi ziemniakami (posypanymi świeżym koperkiem) i buraczkami na ciepło (przyprawionymi łyżeczką masła), szklanka lekko słodzonego kompotu.
- Podwieczorek
Kubek jogurtu owocowego (150 g) i średniej wielkości kiwi.
- Kolacja
Kromka chleba razowego (posmarowana margaryną), jajko ugotowane na miękko i pokrojony w plasterki pomidor (posypany szczypiorkiem).

Dzień 2

- Śniadanie
2 połówki bułki grahamki (cienko posmarowanej margaryną) z 2 plastrami pieczonego schabu oraz kilkoma listkami sałaty. Do tego kubek kefiru (150 g).
- II Śniadanie
2 kromki chleba razowego (cienko posmarowanego margaryną) z 2 plastrami odtłuszczonego żółtego sera. Przekąska w ciągu dnia: 2 małe ogórki, gruszka i jogurt owocowy (150 g).
- Obiad
5-6 pierogów z mięsem drobiowym (ugotowanych) z surówką z kapusty pekińskiej (kilka liści) polanej sosem jogurtowo-koperkowym (łyżka jogurtu naturalnego wymieszana z łyżeczką świeżego koperku). Dodatek do obiadu: szklanka soku pomidorowego z kartonu.
- Podwieczorek
średniej wielkości banan.
- Kolacja
Salaterka sałatki z gotowanych jarzyn polanych łyżką nisko tłuszczowego majonezu, z kromką chleba razowego.

Dzień 3

- Śniadanie
Muesli z suszonymi owocami (3 łyżki) zalane mlekiem (półtorej szklanki mleka zawierającego 2% tłuszczu).
- II Śniadanie
2 kromki chleba razowego (cienko posmarowanego margaryną) z 2 plastrami polędwicy. Przekąska w ciągu dnia: pół papryki i średniej wielkości jabłko.
- Obiad
Bitka wołowa (100 g) podana z ugotowaną na sypko kaszą gryczaną (pół torebki) i surówką (2 starte marchewki wymieszane z tartym jabłkiem i 2 łyżkami jogurtu naturalnego), szklanka wody mineralnej z plasterkiem cytryny.
- Podwieczorek
Pół szklanki lekko słodzonego budyniu ugotowanego na odtłuszczonym mleku, z ryżowym waflem dietetycznym.
- Kolacja
Zapiekanka przygotowana z połówki bułki grahamki (cienko posmarowanej margaryną) i plastra odtłuszczonego żółtego sera polanego keczupem. Należy ją piec w temp. 180"C, a po wyjęciu z piekarnika można na niej położyć kilka listków sałaty i skropić sosem winegret.

Dzień 4

- Śniadanie
2 kromki chleba razowego z pastą rybną (plaster chudego twarogu rozgnieciony widelcem i dokładnie wymieszany z łyżką rozdrobnionej makreli, łyżeczką posiekanego szczypiorku, łyżeczką jogurtu naturalnego). Dodatkiem są pomidor i kubek jogurtu naturalnego (150 g).
- II Śniadanie
Bułka grahamka (cienko posmarowana margaryną) z plastrem szynki z indyka. Przekąska w ciągu dnia: papryka i jabłko.
- Obiad
Grillowana pierś kurczaka (100 g) z ugotowanym na sypko brązowym ryżem (3 łyżki) i sałatką (posiekane listki cykorii wymieszane z pokrojoną w kostkę średnią pomarańczą i łyżeczką oliwy).
- Podwieczorek
Jogurt owocowy (150 g).
- Kolacja
Sałatka (3 łyżki makaronu wymieszane z kilkoma różyczkami gotowanego brokułu, 2 ćwiartkami pomidora, ugotowanym na twardo i posiekanym jajkiem) polana sosem (2 łyżki jogurtu naturalnego z odrobiną soli i roztartego czosnku).

Dzień 5

- Śniadanie
2 połówki bułki grahamki (cienko posmarowanej margaryną) z 2 łyżeczkami niskosłodzonego dżemu. Do popicia szklanka kakao (przygotowanego na mleku zawierającego 2% tłuszczu, ale bez dodatku cukru).
- II Śniadanie
2 kromki żytniego chleba razowego (posmarowane margaryną) z 2 plastrami odtłuszczonego żółtego sera. Przekąska w ciągu dnia: ogórek i duża mandarynka. - Obiad
Talerz barszczu ukraińskiego, zabielanego mlekiem, z pokrojonymi: ziemniakiem i plastrem gotowanej wołowiny (150 g).
- Podwieczorek
Koktajl z truskawek (10 świeżych lub mrożonych owoców zmiksowanych z kubkiem jogurtu naturalnego - 150 g - i bez dodatku cukru).
- Kolacja
Miseczka leczo (mała, pokrojona w kostkę cukinia ugotowana z posiekanymi warzywami: ćwiartką średniej wielkości cebuli, pomidorem, 2 pieczarkami i połówką papryki, przyprawiona do smaku łyżeczką oliwy, odrobiną soli i pieprzu). Do tego kromka chleba razowego.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 9 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam
Dieta to sprawa indywidualna.Każdy ma inne zapotrzebowanie kaloryczne do tego dochodzą warunki genetyczne/typ budowy itp
Proponuje sobie poczytać tematy w dziale odżywianie i próbować ułożyć swoją indywidualną dietę.
Do układania diety polecam skorzystać z serwisu :
http://potreningu.pl/diety
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 16377 Napisanych postów 127867 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1438713
Nie napisałeś nic o sobie 1500 kcal to dla kobiety która nie prowadzi aktywnego tryby życia.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Troche skomplikowana sprawa.Dieta

Następny temat

Bardzo mała masa a ćwiczenia? Problem :(

nutloveb