SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta prosze o przegladniecie czy sie nada

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 592

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 96 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6228
Witam mam 18 lat ćwiczę już ponad 5 miechów z marnymi efektami postanowiłem ułożyć sobie dietę i proszę was o przeglądniecie i zredagowanie jak coś bd nie tak miejcie na uwadze ze pierwszy raz układam dietę pozdro

Wiek 18 lat
Wzrost 183 cm
Trening przeważnie 3 razy w tygodniu
Cel masa

Śniadanie 7.00
2 duże jajka lub miska płatek owsianych czyli 200 g płatek i 300 ml mleka

Śniadanie 2 10.00
5 kromek chleba razowego z serkiem lub szynka

Posiłek przed treningowy 13.00
Mysie jakiś gainer

Trening 15.00

16.00 jakiś gainer

Obiad 17.00 200 g ryżu białego do tego mięso pierś z kurczaka lub cos innego

19.30 130 g tuńczyka w oleju lub 100g kaszy

21.00 200g twarogu chudego lub płatki owsiane
javascript: test('\');
javascript: test('\');

no pain no game

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 11895 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 164745
pierwszy i trzy ostatnie będa w środku dnia do zmiany
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3451 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 77039
no to tak z grubsza co mi sie rzuca w oczy :

sniadanie - nie ma "LUB" , muszą być węglowodany i białko + tłuszcz
2 sniadanie - 'od biedy' ujdzie, dodaj tluszcz (oliwa,orzechy,pestki dyni) i owoce/warzywa
posilek przedtreningowy - gainer? daj tutaj koniecznie konkretne jedzenie np. ryż + kura
po treningu mozesz wypic gainera następnie , 30-45 min po jesz posiłek pełnowartościowy.
tunczyka w sosie własnym bierz do tego kasza
twaróg połtlusty

poczytaj o diecie jeszcze , bo masz mylne pojecie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 96 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6228
A Teraz

Wiek 18 lat
Wzrost 183 cm
Trening przeważnie 3 razy w tygodniu
Cel masa

Śniadanie 7.00
2 duże jajka , miska płatek owsianych czyli 200 g płatek i 300 ml mleka

Śniadanie 2 10.00
5 kromek chleba razowego z serkiem lub szynka do tego suszone rodzynki

Posiłek przed treningowy 13.00
Mysie jakiś gainer

Trening 15.00

16.00 Koniec treningu gainer

Obiad16.40 200 g ryżu białego do tego mięso pierś z kurczaka lub cos innego

19.30 130 g tuńczyka w oleju i 100g kaszy

21.00 200g twarogu półtłusty lub płatki owsiane

nie mam co zjeść przed tyn treningiem bo w szkole jestem może macie jakieś propozycje bo ryz i kura odpada raczej

no pain no game

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3834 Napisanych postów 63369 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680578
A gdzie tluszcz w tej diecie? Chyba tylko z tunczyka w oleju, ktory akurat sie nie nadaje. Napisz wyliczenia zapotrzebowania, wage ciala, cel, btw. Brakuje tez warzyw, a gainer nie moze byc posilkiem przed treningiem.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DIETA MASA PROSZĘ O PORADY

Następny temat

RYż Z JABłKAMI ZAPIEKANY W PIEKARNIKU help

WPC zestaw