SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta problem z ułożeniem

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1142

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 180
Witam Was drodzy forumowicze mam na imię Bartek i mam 15 lat. Od średnio pół roku ćwiczę na siłowni i zacząłem również treningi MMA. Chcę ułożyć sobię odpowiednią dietę - przeczytałem bardzo wiele tematów na tym forum jednak jakoś i tak nie potrafię się za to zabrać. Znalazłem schemat ile białka na kilogram, węglowodanów oraz tłuszczy i mam wyliczone zapotrzebowanie kaloryczne aczkolwiek nie wiem co dalej. Bardzo prosiłbym Was o szczegółową pomoc gdyż sam już sobie nie radzę.

Wiek: 15 lat
Waga: 53 kilogramy
Wzrost: 167-168 cm
Cel diety: Przybranie masy.

Dzienne zapotrzebowanie kalorii: 3 100
Dzienne zapotrzebowanie białka: 120 g
Dzienne zapotrzebowanie węglowodanów: 330g
Dzienne zapotrzebowanie tłusczów: 55g

(dane te są już zawyżone ponieważ to dieta na masę i wyczytałem, że należy dodać od 300 do 500 kcal)

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 117946
dokładne wyliczenia do drugorzędna sprawa w tym wieku, rozwiajsz się do tego Twoja aktywnosc fizyczna jest spora więc jedz dobrze zbilansowane posiłki, w skrócie 10 wskazowek żywieniowych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 180
No tak ale dla mnie taka rozpiska to jest motywacja. Rozpisałem sobie godzinnie tydzień ale nie wiem jakie posiłki mogę tam dać bardzo proszę o pomoc.

Poniedziałek
I – 6.15
II – 9.30
III – 12.40
IV – 15.30 (przed treningowy)
V – 17:30 (po treningowy)
VI – 21:00
VII – 23.00

Wtorek
I – 9.30
II – 11.30
III – 14.25
IV – 17.30 (przed treningowy)
V – 19.30 (po treningowy)
VI – 21.00
VII – 23.00

Środa
I – 6.30
II – 9.30
III – 12.30
IV – 15.10 (przed treningowy)
V – 17.30 (po treningowy)
VI – 20.30
VII – 23.00

Czwartek:
I – 6.30
II – 9.30
III – 12.30
IV – 15.10 (przed treningowy)
V – 17.30 (po treningowy)
VI – 20.30
VII – 23.00

Piątek
I – 6.30
II – 9.30
III – 12.30
IV – 15.10 (przed treningowy)
V – 17.30 (po treningowy)
VI – 20.30
VII – 23.00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 197 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6298
Coś chyba jednak źle policzyłeś. W tym zapotrzebowaniu bo wpisałeś że potrzebujesz 3100kcal a z b/w/t które podałeś niema nawet 2500. Jedz wszystko co przygotują w domu 2 śniadania, 2 obiadu i kolacja i będzie dobrze, w twoim wieku trzymanie ściśle określonej diety jest nawet niewskazane. Swoją drogą 10 wskazówek możesz przeczytać;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 180
Akurat przy wzmożonej aktywności wychodzi około 2900 więc dodałem 200 aby prybrać masy, a wskazówki żywieniowe czytałem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 117946
nic nie licz
jesli organizm daje Ci sygnały, że jesz malo to dokładasz, zadbaj zeby posilki były pelnowartosciowe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 180
No dobrze rozumiem ale te wyliczenia po prostu robie tak mniej więcej aby nie jesć za mało białka, a nie za dużo - tak samo z innymi. Po prostu przykładowo potrzebuje obecnie te 120g białka, a np. spożywam dziennie jego 40-50g (oczywiście to tylko hipotetycznie) dlatego skorzystałem z tych obliczeń. Po prostu mam problem z ułożeniem tych pełnowartościowych posiłków co muszę uwzględnić w jakim itd.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
masz dziennik sfd w którym mozesz układać posiłki

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 180
http://img213.imageshack.us/img213/9969/dieta3543.jpg - mam coś takiego z tym, że powiększę liczbę kcal, zmniejszę tłuszczy odrobinę oraz dodam warzywa. Tylko tak czy w miarę posiłki są ok? Jak mogę wymienić to śniadanie oraz jakie i gdzie dodać warzywa?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
warzywa i tł dodajesz wszędzuie prócz posiłku potreningowego/

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 180
No to w sumie tam mam :) Ale jak mogę do tego dokomponować warzywa ? Oraz czym mogę zastąpić obecne śniadanie ? I co proponujecie na zwiększenie kcal tak gdzieś do 3200 ? A i ostatnie czy za dużo białka w moim wypadku jest czymś złym?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jaka wybrac diete?

Następny temat

Czy wiórki kokoswe nadają się na dobre zródło tłuszczy w diecie?

Fruzelina