SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta oraz Trening prosze o pomoc

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1291

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10
Witam wszystkich użytkowników, jestem tutaj nowy. Mam zamiar zacząć ćwiczyć od nastepnego tygonia. wczesniej ćwiczylem troche ale też nie za wiele (potrafie się posługiwać sprzętem). Jest siłownia nieopodal mojego domu nie jest jakas zaskakująco rewelacyjna. ale dla początkującego i nie tylko, wystarcza (30zł za miesiac przychodzic mozna codziennie). no i tak trening jest pomiedzy godzina 16 a godzina 18, a wiec prosiłbym o pomoc w przyżądzeniu diety oraz ćwiczeń jakie powinienem wykonywać aby mieśnie rosły. a wiec teraz troche o mnie. Obecnie mam: 17 lat, 180cm wzrost , waga 83kg , obwód w pasie 90cm , obwód klatki piersiowej 105cm, obwodz brzucha 97cm. (a wiec troche kluseczka ze mnie jest :P). jeżeli chodzi o diete to nie mam pojęcia jak ją ułożyć aczkolwiek trening wyglądałby w nastepujacy sposób. Niestety w środy nie dam rady chodzic ponieważ mam o godzinie 17 spotkania do bieżmowania. Ale też nie można próżnować i kilka serii brzuszków będzie idealnym ćwiczeniem ktrore będę mogl wykonac.oraz co mogę pic , co powinienem pic na silowni, dieta zapewne nie jest wgl ulozona czy cokolwiek ale no niestety jak już mowilem nie znam się zbytnio na tym dla tego pisze na tym forum aby ktos mi doradził co i jak.
Trening nie podejrzewam dobrze zrobiony i dla tego proszę o jego poprawe jeżeli czegoś brakuje w treningu to proszę o napisanie. Jeżeli ilosc serii i powtorzen jest zla proszę napisac co i jak to pozmieniam. Co to diety to wiem ze nie mam o tym wiedzy kompletnie….
1. 2 kanapki do szkoły (zazwyczaj koncze do 14) (jedna z wedliną druga z serem ) do kanapek czasem można dorzucic pomidorka, itp. Itd. Do szkoły Woda niegazowana smakowa (saguaro z lidla)
2. Ze szkoły wracam o godzinie 14.40 a obiad mam dopiero o godzinie 16 a wiec nie mam mozliwosci jedzenia go aczkolwiek takie przysmaki jak jajecznica czy jakis kurczak z ryżem , piers z kurczaka , potrafie przygotowac.
3. Wracając z siłowni 18.20/18.20 bylbym w domu to nie dużą ilośc obiadu
4. Oraz tak do godziny 20 moglbym przekasic owoc lub zjesc jakis serek.

od roku nie byłem na siłowni a wiec nie mam pojecia jakim ciężarem bedę to robił,ale na pewno dobiore odpowiedni :).

Poniedziałek

Klatka piesiowa na płasko 3 serie 8 powtorzen
Klatka piesiowa skos 3 serie 8 powtorzen
Rozpietki na płasko 3 serie 8 powtorzen
Rozpietki skos 3 serie 8 powtorzen

Plecy na wyciągu 3 serie 8 powtorzen
Plecy na wyciagu za głowę 3 serie 8 powtorzen
(nie mam pojęcia jak to nazwac aczkolwiek ławeczka jest przymocowana do sciany oraz ma z jednej strony stojak sie lezy glowie jest skierowana w dol okolo 1m od ziemi, podnosic sztange do laweczki rowniez na plecy) 3 serie 8 powtorzen
Wtorek
Biceps hantle 3 serie 8 powtorzen
Biceps grył łamany (przy ścianie) 3 serie 8 powtorzen
Biceps modlitewnik 3 serie 8 powtorzen

Triceps hantlem za karkiem 3 serie 8 powtorzen
Triceps wyciag 3 serie 8 powtorzen
Triceps plecy proste lekko zgiety w pasie oraz prostowac reke wzdłoż tułowia 3 serie 8 powtorzen

Czwartek
Barki gryfem za plecami siedzac na ławeczce z oparciem 3 serie 8 powtorzen
Barki Hantle od tułowia do góry rekami w bok 3 serie 8 powtorzen

Kaptrury hantlami
Kaptury sztanga tył
Kaptury sztanga przod
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1052 Napisanych postów 4760 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 128888
Wszystko do wymiany, dietę obczaj z postów podwieszonych działu odżywianie, tam jest taki fajny art Co jeść w szkole/pracy, wylicz swoje zapotrzebowanie i jedz wedle niego. Tren...nie masz nóg, na plecy lipa, jesteś początkujący a tak zajadle klatę katujesz... weź jakiś plan z podwieszonych działu Trening dla Początkujących, tam jest taki Plan roczny by Ronnie

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 5637 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 43870
gats dal ci porady juz, od siebie zaproponuje trening ACT przez ok 4-6 tygodni

Doradca w dziale Alternatywna Droga
Instruktor Sportów Siłowych
Dietetyk

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan i dieta dla początkującego

Następny temat

plan

Fruzelina