SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta odchudzająca oceńcie, prosze !

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1308

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 67 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2137
I Śniadanie:

-herbataka: rumianek lub mięta,
-1 chebek wasa 7 zbóż,cienko posmarowany serem fetą light i z pomidorem,
-1 kromka chleba litewskiego cienko posmarowana serem fetą light i z pomidorem
-od czasu do czasu 1 jajko

II Śniadanie:

-1 jabko lub kiwi,
-1 kefir z otrębami lub płatkami owsianymi

Obiad:
-ryż z warzywami, albo zupa: pomidorowa lub ogórkowa lub krupnik,

Jakieś 3 godzinki po obiedzie:

kasza jęczmienna pęczak, a w piatki jakas rybka,np tuńczyk(nie w oleju)

Kolacja:

-kefir 1,5 % tłuszczu z otrębami pszennymi 50g
-1 pomidor albo sałatka z sałaty.pomidorów i jajka


i to wszystko do 18:00,później już tylko woda mineralna,tak z 1,5 litra.


Co Wy na to ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2581 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 19239


aaaa więc to się nazywa ta słynna dieta Fittness ...



ma w sobie jakiś przewrotny urok..
...małej głodówki


A tak zupelnie serio to: poczytaj posty podwieszone, bo narazie to zjadasz góra 600kcal dziennie, wiec jest tragicznie
co tu dużo gadać..

Right into the danger zone.. :>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 255 Napisanych postów 13305 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 45246
miłego wyniszczania organizmu


j.w na poważnie poczytaj posty podwieszone...albo co mi tam

własnie wykonałem 90% pracy za ciebie

białka : ryby (makrela , tuńczyk w wodzie, śledz , halibut, śledzie, pstrągi.....) , białka jajek, piersi z kurczaka/indyka, Ser Twarogowy chudy , półtłusty , wędliny chude
no i Mleko koniecznie , kefiry , jogurty naturalne , maślanki

Tłuszcze : oliwa z oliwek , tran, żółtka jajek , olej lniany , orzechy włoskie , makrela , pestki dyni , avokado //// NIE KUPUJ TUŃCZYKA W OLEJU ,


Węglowodany : ryż brązowy,biały,paraboliczny , chleb razowy kasza gryczana, kasz "kuskus" , płatki owsiane górskie , max 1-2 owoce dziennie , warzyw bardzo dużo ( , , kapusta kiszona , szpinak, brokuły , pomidory , rzodkiewki , sałata , kalafior.......) , do śniadania rodzynki , makaron razowy




zapotrzebowanie kaloryczne oblicz za pomocą wzoru

waga x 24 x współczynnik aktywności = TWOJE ZAPOTRZEBOWANIE KALORYCZNE

Wspolczynnik aktywnosci:
Bardzo aktywny = 1.4 - 1.5 (Codzienne intensywne cwiczenia + praca fizyczna przez wieksza czesc dnia)
Aktywny = 1.3 1.4 (Codzienne intensywne cwiczenia + praca 'na nogach')
Srednio Aktywny = 1.1 - 1.2 (Cwiczenia 3 razy/tydzień + praca siedząca)
Nisko Aktywny = 1 (brak cwiczen + praca siedzaca)


I teraz jeśli chcesz masy do TWOJEGO ZAPOTRZEBOWANIA KALORYCZNEGO DODAJ 300-500KCAL jak chcesz REDUKCJI ODEJMIJ 200-300KCAL

Więc masz swoje zapotrzebowanie teraz przyjmij

2gr białka na kilogram masy ciała
1,1-5 gr tłuszczy na kilogram masy ciała
a reszta to węglowodany


białko - 1gr = 4kcal
tłuszcze - 1gr = 9kcal
węglowodany - 1gr = 4kcal

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PYŁKI KWIATOWE

Następny temat

dieta na dobry początek po przerwie w ostrych treningach - prosze o rade

Dzem