SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta nastawiona na mase z jednoczesna utrata tkanki tluszczowaj art.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 514

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 241
Dzisiaj postanowilem odwiedziec jedna z podobno lepszych silowni u nas w miescie.Los chcial ze trafilem na male 'seminarium' , okazalo sie ze za free wiec postanowilem sie przylaczyc.Na pytanie czy jest mozliwe jednoczesne gubienie tkanki tluszczowej przy jednoczesnym zyskiwaniu na masie odpowiedz byla pozytywna.Kilka rad przytocze poki jeszcze pamietam :
Dieta z niewielkim bilansem kalorycznym na plusie pozwoli nam powoli zyskiwac na masie , aby zyskiwac mase miesniowa przy jednoczesnym traceniu na tkance tluszczowej powinnismy zmusic nasze cialo do korzystania energi wlasnie z tluszczu w naszym organizmie.Jedna z rad jest cwiczenie rano na czczo najlepiej bieganie z wykorzystaniem interwalow , jedzenie wegli z niskim IG przez wiekszosc dnia procz posilku po treningu oraz manipulowanie weglami.Wracajac do bilansu kalorycznego wedlug trenera powinno sie stopniowo zwiekszac kcal utrzymujac ta sama aktywnosc fizyczna.

Potraktujcie to jako chaotyczny wstep ,pisze to na szybkiego zeby niczego nie zapomniec wiec jak ochlone troszke to uporzadkuje i przekaze wszystkie informacje nalezycie.
Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 202 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4212
Czy czasem bieganie na czczo nie prowadzi do katabolizmu??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 241
Artykul ten powstal na podstawie seminarium z trenerem klubu Fit4less w nottingham.

Seminarium dotyczylo zdrowego trybu zycia , jakie produkty spozywcze jesc jakich unikac , co jesc przed a co po treningu
w zaleznosci od rodzaju aktywnosci fizycznej oraz od celow (budowa masy czy redukcja).Jednym z omawianych tematow bylo
budowanie masy przy jednoczesnej utracie tkanki tluszczowej.Wedlug trenera jest mozliwe polaczenie tych dwoch rzeczy.
Zapytalem jak to ,przeciez robiac redukcje mamy ujemny bilans kaloryczny a gdy chcemy przytyc nasz bilans jest dodatki a
co za tym idzie zwieksza sie tkanka tluszczowa.
Odpowiedz brzmi dieta i odpowiedni trening.
Budzac sie rano odczuwamy glod , nasz organizm po przespanych 7-8godzinach domaga sie pozywienia , co mozemy wykorzystac
przy redukcji.
Budzimy sie rano pijemy odzywke bialkowa , do tego bcaa i idziemy biegac przez 40min gdzie 30min staramy sie biegac stalym
tempem a ostatnie 10min poswiecamy przebiezka.
Po takim treningu powinnismy zjesc lekkie sniadanie zaledwie 15%-20% zapotrzebowania dziennego na kcal.Dopiero kolejny
posilek powinien byc byc duzy 25%-30% i to powinien byc posilek przed treningiem wlasciwym , w ktorym powinnismy zjadac #
weglowodany o niskim IG ,przyklad takiego posilku to bataty(slodkie ziemniaki) kurczak ,sos z ziolami na bazie oliwy z
oliwek.I podobny po treningu. Dodatkowo bylo wymienione zarzywanie suplementow z aminokwasami dla ochrony miesni oraz odzywki
bialkowej.Kolejnym posilkiem byl podwieczorek zlozony glownie z owocow i zdrowych tluszczy typu orzechy pestki z dyni itp.
Kolacja tradycyjnie bialko i duza ilosc warzwy.
Zapytalem dlaczego taki procentowy rozklad kcal w ciagu dnia.
Otoz powinnismy dostarczac naszemy organizmowi budulec(wegle,bialko,tluszcze) w odpowiednich porach kiedy to beda one
najlepiej wykorzystane i nie bedzie duzych strat.Majac dodati bilans kaloryczny bedziemy rosli a dzieki zastosowaniu tych kilku
rad bedzie to sucha masa o ktorej tak kazdy marzy.
Zaleca sie tez stopniowe zwiekszanie kcal przy zachowaniu tej samej aktywnosci fizycznej do mometu kiedy nasz bf% podskoczy.
Jezeli tak sie stanie powinnismy zaczac operowac weglowodanami , gdzie w jednym dniu powinnismy zjadac tyle weglowodanow
ile powinnismy a nastepnego dnia obcinac je dodajac wiecej tluszczy , przy zachowaniu tej samej wartosci kcal.

W sumie to wszystkie najwazniejsze info jakie w skrocie postaralem sie wam przekazac , chcialbym sie dowiedziec co wy o tym
myslicie.

Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja. dieta do sprawdzenia.

Następny temat

Jak pogodzić dietę z obiadami w restauracji?

Fruzelina