SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na rzeźbę+ 2-4kg - POMOC

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 784

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 72
Witam, jestem początkującym użytkownikiem tego forum. Moim celem jest wyrzeźbić mięśnie. Jestem dość szeroką w barach osobą z jakimiś już zarysami mięśni. Mam 16 lat, zauważyłem, że zaczyna mi się odkładać tłuszcz na brzuchu więc należy już coś z tym zrobić.

Ważę 79kg (chciałbym ważyć tak do 85kg max)
Obwód w pasie (powyżej pępka mierzyłem) wychodzi około 80-83cm
Wzrost mój wynosi 187 cm

Chodzę na siłownię 3-4 razy w tygodniu
Mogę jeść z 6 posiłków dziennie:
a) pierwszy posiłek o 6:50
* Spać chodzę o 22:30

Nie mam pojęcia jak się za to zabrać, chodzę na siłownię już 2 miesiąc -wykonuję na niej wszystkie urządzenia (wszystkie partie mięśniowe):

*Każde urządzenie 12 powtórzeń po 4 serie- ciężar 50% tego co uniosę.

(*) Zabrałem się za robienie diety skończyłem na tym:
Moje zapotrzebowanie w diecie według wzorów na stronię takie:

2270 KALORII
158g Białka
632 kcal z białek
480 kcal z węglowodanów
129g tłuszczy
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 20191 Wiek 12 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)