SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na redukcje szczera ocena.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 829

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 23
Witam serdecznie. Chciałbym przedstawić moją dietę redukcyjną,którą stosuje już ponad 3 miesięcy i poprosić w razie czego o drobną korektę,jeżeli jest potrzebna oczywiście,gdyż nie widzę efektów i jestem średnio zadowolony.

Wiek 27 lat
Wzrost:171
Waga:79
Tryb życia:małoaktywny


Odżywnianie (5 posiłków)

W 1 i 5 posiłku czasami zamieniam cynamon i słodzik na rzodkiew i sól i w drugą stronę. W 2 i 3 posiłku ryż z makaronem też na zmianę. W 2,3 i 4 rodzaj warzyw podany opcjonalnie,gramatura stała. Warzywa wykluczone z diety: burak,marchew,kukurydza,fasolka (oprócz szparagowej ). Mięso smażone na patelni teflonowej bez tłuszczu lub grilowniku.

Między posiłkami w ciągu dnia zawsze zdarzy się kawa rozpuszczalna / sypana lub herbata zielona bez dodawania jakichkolwiek słodzików i substancji słodzących + sporadycznie w tygodniu cola zero .



Trening:
1.Siłowy + Cardio 30 min
2.Siłowy + Cardio 30 min
3.Cardio 45 min
4.Siłowy + Cardio 30 min
5.Siłowy + Cardio 30 min
6.Cardio 45 min

Po czym cykl się powtarza



Sylwetka klasyczny endomorfik i oponka na brzuchu . Nie ma problemu z posiłkami,gdyż każdy posiłek jest dla mnie wystarczająco syty i nie ma chęci podjadania między posiłkami . Dieta oraz treningi trzymana twardo i rzetelnie.Oprócz Vita-min plus nie stosuję żadnych odżywek oraz wspomagaczy (nie jestem tego zwolennikiem), ale z chęcią posłucham porad i zaleceń doświadczonych osób w tym temacie.

Z góry dziękuje za szczere oceny,rady,porady oraz wskazówki .

Pozdrawiam Krzysztof




Zmieniony przez - Krzysztof911 w dniu 2015-02-24 20:55:03

Zmieniony przez - Krzysztof911 w dniu 2015-02-24 20:58:20
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2255 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15659
Jedyne co się zgadza w tej "diecie", to białko. Tłuszczy powinno być 80-120g i węgli co najmniej 3x tyle. Nie widzisz efektów, bo zrypałeś z dietą i tyle. Zmień ją to zaczniesz dostrzegać efekty.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 117
Cześć ! Spróbuj wykluczyć z diety całkowicie nabiał oraz makaron, ryż biały zamień na brązowy. Co do treningu , to jak wygląda Twoje "cardio" ? Strzelę , że robisz je w stałym tempie , skoro po treningu siłowym. Spróbuj chociaż raz w tygodniu wykonać trening interwałowy oparty na ćwiczeniach siłowych (na wysokich obrotach , mało przerw) . Na pewno przyniesie to efekt, jeśli chodzi o spalanie tkanki tłuszczowej. Pozdro !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 23
Czy dorzucenie tłuszczy może być w postaci wypicia do 2 i 3 posiłku nakrętki oliwy z oliwek ?
Zwiększenie węgli,będzie optymalne zwiększenie do 200gram warzyw do 2,3i 4 posiłku ? I zostawić wtedy taką gramaturę czy np co 4 tygodniue ucinać je do wyjściowej gramatury 150 gram na posiłek. ?

Co do Cardio tak jest on stały jednym przyśpieszonym tempem codziennie staram się co innego,czyli w jeden dzien skakanka,drugi rowerek stacjonarny,trzeci orbitrem,czwarty bieżnia. Interwałów nie robiłem. Jeżeli polecacie cardio zastąpić interwałami nakierujcie mnie proszę z jaką częstotliwoscią je wykonywać i ile czasu w dzień bez treningu siłowego i ile po siłowym . ( np. 20 min z częstotliwością 1 minuta maxymalnego wysiłku następnie 2-3 minuty zmniejszone tempo ? )

Z góry dziekuje za odpowiedź .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 117
Wiesz , może nie pij bezpośrednio oliwy z nakrętki bo możesz ją szybko zwrócić :D ale zwiększyć tłuszcze poprzez dodanie oliwy do potraw , jak najbardziej . Większa ilość warzyw , kosztem podniesienia ilości węglowodanów , to także dobre rozwiązanie. To sama natura , więc nie martw się o to czy zjesz kilka węglowodanów więcej pochodzących z warzyw. Sporo ludzi nawet nie bierze ich pod uwagę gdy układają dietę zgodną z zapotrzebowaniem kalorycznym . Jeśli chodzi o cardio , to pamiętaj , że jeśli wykonujesz je po treningu siłowym ,to istotne jest żebyś zachował odpowiednie tempo. Kwasy tłuszczowe są utleniane w największym stopniu w przedziale 60-70% maksymalnego tętna. ( jest to tempo spokojnie, podczas którego będziesz mógł swobodnie rozmawiać ) . Tzn jeśli Twoje maksymalne tętno wynosi 193 uderzeń serca/minuta , to powinieneś utrzymywać tętno 116-135 uderzeń/minuta podczas treningu cardio.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 117
Jeśli chodzi o treningi interwałowe , to możesz je wykonywać w formie treningu cardio lub siłowego. Jeśli będziesz biegał,jeździł na rowerze itp. interwałowo , to w żadnym wypadku nie rób tego po treningu siłowym , gdyż na wykonanie takiego treningu (interwałowego) wykorzystasz sporą ilość glikogenu mięśniowego, a następie powinieneś się odpowiednio odżywić i zregenerować. Możesz biegać np. , 1 min. maksymalnego tempa / 45 sek odpoczynku i tak 5 razy . Całość to jedna runda. Wykonaj 3 rundy. Z początku oczywiście możesz mieć kłopoty z wykonaniem 3 rund więc możesz zacząć od jednej . Po takim treningu możesz luźno potruchtać kilka minut ,a następnie dobrze się rozciągnąć. W przypadku ćwiczeń siłowych , możesz ułożyć sobie zestaw 10 ćwiczeń i wykonywać każde w czasie 45 sek max tempa , po czym 15 sek wykorzystaj na przejście do kolejnego ćwiczenia. 1 runda zajmie Ci 10 min. Wykonaj ( docelowo ) takich trzy . I nie zapomnij o rozciąganiu. Pozdro !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2255 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15659
Teraz to żeby uniknąć zalania [efektu jojo], musisz dodawać 200kcal/tydzień i sprawdzać co się dzieje. Zepsułeś sobie metabolizm jedząc 1,2k kcal przy takiej ilości ćwiczeń. Przez to nie chudłeś.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 23
Dziękuje wam bardzo za rady. Dorzucę tych węgli i oliwy oraz zacznę te interwały. Zobaczymy co się będzie działo . Będę informował o sytuacji . Dzięki za wskazówki jeszcze raz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2255 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15659
Nie rób interwałów, bo tylko zwiększysz potrzeby energetyczne organizmu. Najpierw dodaj kalorii, a później jak zacznie zalewać dorzucisz interwały. Na razie doprowadź metabolizm do porządku.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Posiłek przed porannym treningiem

Następny temat

tenis, pływanie, siłownia a suplementacja

Whey vit