SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na redukcje

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1981

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 828 Napisanych postów 3302 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 76096
wg badan nie ma wiekszej roznicy co do hipertrofii czy zaatakujesz miesien mneijszym ciezarem a wiecej powt czy na odwrot. tak wiec odp na Twoje pyt - tak, mozesz.

a pomysl trenera z konczeniem kazdej serii do zalamania miesniowego wyrzuc do kosza bo sobie tylko spowolnisz progres na Twoim poziomie

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 165 dni Przeczytanych tematów 171
Jeszcze jedno pytanko
Bo przy 2700 kcal w górę jedzenie to już raczej bardziej świnskie żarcie. Po 3 dniu czuje się wypchany, wysadziło mi brzuch jak kobiecie w ciąży.
Dodam ze wcześniej jadłem bardzo mało ale często a teraz
Rano jem 4 jaja trochę sera feta i warzywa
Potem chleb 70g i 125g twarogu chudego
Obiad 100g ryżu i 150g piersi kurczaka warzywa i olej
2 obiad to samo co wyżej
Kolacja 70g chleba i 125g twarogu
Razem 165 białka 70 tłuszczy i ok 250 WW

Wstaje o 3 rano a idę spać o 23 wiec może niewyspanie być powodem ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4240 Napisanych postów 69130 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 575066
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2978 Napisanych postów 57229 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 624872
2700kcal to niewielka ilość. Dla większości osób próg, od którego redukują, a nie budują mięśnie.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2978 Napisanych postów 57229 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 624872
2700kcal to niewielka ilość. Dla większości osób próg, od którego redukują, a nie budują mięśnie. 4 godziny snu to gruba przesada. W ten sposób organizm nie może normalnie funkcjonować.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 3210 Napisanych postów 15808 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 146708
Niestety zapominamy jak regeneracja jest ważna w kształtowaniu sylwetki - ilość snu powinna wynosić około 7-8h...to istotny element.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2978 Napisanych postów 57229 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 624872
Warto poczytać więcej na temat snu:

https://potreningu.pl/articles/4141/sen-jako-nieodzowna-czesc-treningu 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516267
Odpowiedni sen stwarza warunki sprzyjające odbudowie i regeneracji białek mięśniowych

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

POMOC W REDUKCJI