SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na redukcję

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 948

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 444
Witam!
Chciałabym poznac waszą opinię odnośnie mojej diety.
Chcę schudnac kilka kg,normalna budowa ciala mam 170 cm. Z moich obliczeń jest to plan 1000 kcal.

*śniadanie-owsianka:5 łyżek płatkow owsianych, szklanka mleka 1,5%, łyżeczka miodu lub łyżka rodzynek, cynamon.

*II śniadanie-kanapka:kromka pumpernikla,margaryna,pomidor,sałata. lub sałatka owocowa:kiwi,grejpfrut,pomarańcza,truskawki,winogrona. lub marchewka z jabłkiem.

*obiad-twarożek:pól chudego twarogu,pół malego jogurtu naturalnego,5 rzodkiewek,szczypiorek,pieprz,troche soli.

*kolacja-koktajl:mały jogurt naturalny,banan.

Mam skłonności do zatrzymywania wody w organizmie wtedy jestem opuchnieta szczególnie na kostkach i twarzy.









Moimi najważniejszymi podpunktami i to czego sie trzymam to aby:

-śniadanie bylo najwiekszym posilkiem, było węglowodanowe i najlepiej słodkie bo musi dac energie i sycic na dlugo.
-codziennie jeden posilek musi byc cieply, bo wplywa to korzystnie na prace przewodu pokarmowego.
-kolacja najlepiej bialkowo zeby przyspieszyc przemiane materii w nocy.
-4 posilki.
-ostatni godz.18.

dziekuje za wszystkie odpowiedzi uwagi i rady! :*
jeśli macie jakieś fajne sprawdzone przepisy na koktajle to prosze pisac
pozdrawiam! Agata
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
masakra dieta, kaloryczność jak z Birkenau.

czytaj podwieszone bo na tym co zaprezentowalas to prędzej umrzesz, niż schudniesz.

chcesz sie redukować, zatrzymujesz wode, a dieta niemal sie sklada tylko z węgli

Zmieniony przez - kocio2009 w dniu 2011-05-04 15:22:27

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 444
@kocio2009 dzieki za opinie!
jesli w takim razie co bys zmienila? bardzo zalezy mi a nie wiem jak to skorygowac.. jestem w trakcie czytania artykulu ale troche gubie sie w tym wszystkim.
mysle ze kalorycznosc jest calkiem dobra.. ok.1000 kcal
mowiac o weglach mialas na mysli owoce??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
owoce na redukcji wywal- ewentualnie ogranicz do porcji w sniadaniu do owsianki (jagody, maliny, truskawki, porzeczki, jeżyny/)

wszedzie masz miec pelnowartosciowe bialka: mięso, ryby, jajka, owoce morza.
twaróg jedz TYLKO na noc+ oliwa z oliwek

nabiał nie jest wksazany- zwlaszcza jak łapiesz wode- bo nabiał tez powoduje chwytanie wody, a ponadto zawiera cukier-laktoze

wszedzie dodawaj zdrowe tluszcze; oliwa, lniany, z orezchów włoskich, orzechy wloskie/migdały/nerkowce/laskowe, wszedzie dajesz warzywa- najlepsze swieze zielone.

węgle zlozone dawaj na snaidanie i w ciągu dnia mozesz gdzies dorzucic: ryz, kasze

kalorycznosc MUSISZ podbić bo inaczej nie masz szans sie zredukować, bo: organizm sie zaadaptuje do głodówki, zwolnisz metabolizm i ucierpi na tym twoje zdrowie: okres, włosy, skóra, paznokcie

i proszę Cie: nie powtarzaj głupot, ze po 18 sie nie je. owszem mozna tak zrobic, pod warunkiem ze idziesz spać ok.19. posilek białko+ tłuszcz jesz przed snem i nie bój sie że utyjesz

Zmieniony przez - kocio2009 w dniu 2011-05-04 15:37:11

Zmieniony przez - kocio2009 w dniu 2011-05-04 15:38:42

Zmieniony przez - kocio2009 w dniu 2011-05-04 15:39:43

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 444
dzieki kochana jestes:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
jak bedziesz miała problem z czymkolwiek- pytaj

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 444
jesli moglabys napisac mi przykladowy jadlospis na jeden dzien
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
I: owsianka, jajka, orzechy lub oliwa+ warzywa
II: ryba/mięso+ warzywa+tłuszcze
III: ryba/mięso+ warzywa+ tłuszcze+ wegle (jesli masz po tym trening- nie dajesz tylko tluszczu i warzyw)
IV: mieso/ryba+ warzywa+ tłuszcze (jesli to po treningu- to nie dajesz tłuszczu, ale dokladasz węgle)
V: twarog+ oliwa

lulu

Stop wishing start doing

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

grubas-masować ?

Następny temat

bieganie - ból łydek

WPC zestaw