SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na mase do oceny :)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 810

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10780 Napisanych postów 47220 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Hej wszystkim. Na wstepie chcialbym podziekowac Volcanodomowi i Kolesowi za poprzednie ocenki. na poprzedniej diecie przytylo mi sie 4kg w niecaly miesiac (co dla takiego patyka jak ja to juz sukces) :). Niestety zauwazylem jednak ze szamie za duzo ryzu etc a za malo miesiwa i postanowilem przy okazji ulepszyc dietke.

Wiek 22
Wzrost 187
Waga 70

zapotrzebowanie na kcal z podklejonych tematow: 4000
zapotrzebowanie wedlug Vitalmaxa:
KALORIE [kcal] 2684
BIAŁKO 119 1,7
TŁUSZCZE 140 2,0
WEGLOWODANY 237 3,4

No i oczywiscie dietka do oceny:

Sniadanie:
Talerz owsianki
2 jajka na twardo
2 banany
1 lyzka oliwy

Praca:
Tutaj zazwyczaj biore 3 torebki ryzu(kaszy lub podobna ilosc ziemniakow) z jakims sosem i okolo 400g gotowanego lub pieczonego kuraka (udka piersi zalezy na co mam ochote

no i w pracy dziele to sobie juz na 3 posilki staram sie jesc co 2 godziny mniejwiecej, do tego zawsze warzywo jakas papryka cala czy pomidor a w miedzyczasie pochrupuje sobie migdaly.

Przed treningiem:
Ryz brazowy - 100g
Gotowane mieso z kury 100-150g

Po treningu:
Ryz bialy lub kartofle ok 100g
Gotowane mieso z kury 100-150g

Przed snem:
ok 125g sera twarogowego poltlustego
lyzka oliwy

Suple:
Muscle Juice gainer - 250g na 0.5L wody - polowe tego spozywam miedzy posilkami w pracy a druga polowe w szatni po silce od razu

Woda:
Wiadomo minimum 2 litry dziennie zazwyczaj wiecej, nie mam problemu z wyproznianiem wiec mysle ze z tym jest ok

P.S.

Sorki ze nie wypelnione gramatury i wartosci w posilkach ale niestety nie umiem do tej pory tego zrobic.

Pozdrawiam wszystki ektomorfow, sogacze jak zwykle dla aktywnych ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10780 Napisanych postów 47220 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
PS2. zapomnialem dodac ze kuraka czasami wymieniam na rybe to samo tyczy sie ryzu, czasem zarzucam makaron :) sorki za spam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10780 Napisanych postów 47220 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
ktokolwiek pomoze ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 16605 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 65709
jestes ENDO??1,7g to tylko zwierzece tak?nie za malo ile to wyjdzie z rozlinnym,tlusczy nie za duzo?

Sniadanie:
Talerz owsianki
2 jajka na twardo
2 banany
1 lyzka oliwy
talerz tzn.ile?dorzuc jakies orzechy/pestki

Praca:
Tutaj zazwyczaj biore 3 torebki ryzu(kaszy lub podobna ilosc ziemniakow) z jakims sosem i okolo 400g gotowanego lub pieczonego kuraka (udka piersi zalezy na co mam ochote

no i w pracy dziele to sobie juz na 3 posilki staram sie jesc co 2 godziny mniejwiecej, do tego zawsze warzywo jakas papryka cala czy pomidor a w miedzyczasie pochrupuje sobie migdaly.
oliwy dodaj,ziemanki z tad wywal

Przed treningiem:
Ryz brazowy - 100g
Gotowane mieso z kury 100-150g
mozesz dac troche oliwy

Po treningu:
Ryz bialy lub kartofle ok 100g
Gotowane mieso z kury 100-150g
bezposednio po treningu daj tu 1banana ze snaidania jak ziemniaki to wiecej niz 100g!

Przed snem:
ok 125g sera twarogowego poltlustego
lyzka oliwy
ok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10780 Napisanych postów 47220 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
jestem EKTO

te wyliczenia to z witalmaxa wiec sam juz nie wiem,
a co do orzechow to koniecznie do sniadania ? jem tak jak napisalem migdaly od 2giego do 4tgo posilku...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10780 Napisanych postów 47220 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
talerz = 250g mleka i 2 garsci platkow
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do oceny . Prosze o pomoc !

Następny temat

hiit

Wheyvita