SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na mase do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 804

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2392
Witam wszystkich prosze o opinie i ewentualnie co poprawić ,wiek 23 lata 180 cm 79kg cwicze 3-4 razy w tyg wrzucam spis produktów które spożywam dodam że jestem ekto ciężko mi przytyć a jak już to idzie dużo w brzuch . Co do posiłków to podałem przykładowe wiadomo że cały czas nie jem tylko kurczaka ale również wołowine, rybę, mięso z króli oraz do każdego posiłku piers+ ryż są dodawane warzywa trzn sałatka z warzyw jednak nie wiedziałem jak to wpisać więc nie wiem można w sumie dodać około 300kcal? do bilansu jak i również białko ktore pije to sfd WPC plus a tu podałem przykładowe . Co do oliwy to wrzucilem ją na koniec ale pije ogólnie w różnych porach w ciągu dnia . Zapotrzebowanie to 3274 kcal
15% białka: 491 kcal = 123 g
55% węglowodanów: 1801 kcal = 450 g
30% tłuszczu: 982 kcal = 109 g







Zmieniony przez - nowik123321 w dniu 2016-04-10 16:40:08

Zmieniony przez - nowik123321 w dniu 2016-04-10 16:43:20

Nie ma Lipy!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5835 Napisanych postów 73994 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 621885
Białka na masie tyle nie potrzebujesz,w zamian dodaj tłuszczy.
Trochę monotonna ta dieta/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 885 Napisanych postów 11088 Wiek 165 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188290
Obniż ilość białka do 140-160 gram , generalnie wystarczy Ci 4 posiłki + np. gainer po treningu :http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Mass_Acceleration-opis33363.html posiłki dobieraj tak by i produkt białkowy( udka, podroby, szynka schab wieprzowy , wołowina , ryby jak śledź , makrela , łosoś , dorsz , jajka ) węglowodany ( ziemniaki , ryż , kasza gryczana/jaglana/kuskus/pęczak) tłuszcze ( oleje lniany rzępakowy zimnotłoczony , awokado , orzechy nerkowce, włoskie, laskowe , migdały ). Jaki trening wykonujesz??
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 275 Napisanych postów 5090 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 71129
Jeszcze warto wliczyć to na czym smażysz (bo pewnie smażysz, 30g oleju to znaczna ilość tłuszczów i kalorii)

"You're not dieting for f***ing taste motherf***er, you're dieting for the results the dieting is gonna give you. Shut the f*** up and eat that shit"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2392
Plan jakim treniuje to 3 razy split w tyg . Tak smaże mieso albo gotuje różnie to bywa a co do monotonnosci to tak jak pisałem wczesniej tu podałem ryż jako węglowodany ale odmieniam na makrony czy ziemniaki albo ciemne pieczywo to samo się tyczy produktów z których czerpie białko. Orzechy wpisałem w ostatni posiłek bo nie wiem gdzie je umieścić jeszcze . Ktoś oceni teraz?


Nie ma Lipy!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2392
Oceni ktoś?

Nie ma Lipy!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prośba o pomoc w odchudzeniu dla ojca (49 lat, 75kg, 170cm wzrostu)

Następny temat

Za dużo białka?

Masa