SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na mase do oceny!!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 713

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24
witam
mam 17 lat 178cm i 78kg(wiem ze wystarczajaco ale derukcje robie za 2 miechy z pewnych przyczyn musze miec diete na mase) wydaje mi sie ze jest w niej zbyt duzo tluszczy i nie wiem czy w dobrych porach ten gainer mam wcisniety..wracam pozno do domu bo ok 19;30 a od 7 jestem poza domem..dlatego ta dieta wyglada tak a nie inaczej;/ mam 3x silka i 2x trening pilki recznej w tyg

1. 6;30
Mleko spożywcze 2% tłuszczu 250g
Marchew 50g
Płatki owsiane 50g
2. 9;00
Ser twarogowy półtłusty 100g
Jogurt truskawkowy 1,5% tłuszczu 330g
Chleb żytni razowy 90g
Masło extra 10g
Oliwa z oliwek 15g
3. 11;00
Mass XXL 70g
Jabłko 50g
4. 13;00
Tuńczyk w oleju 150
Jabłko 50
5. 16;00
Mass XXL 70
Jogurt bananowy 1,5% tłuszczu 330
Orzechy włoskie 50
6. 20;00
Ogórek 100
Ryż biały 200
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 200
Oliwa z oliwek 15

Płacz na treningu, śmiej się podczas walki!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 328 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11521
W śniadaniu brak żródła białka i tł (np jajka)
W 4 daj ww jakieś. O 20 to jest twój ostatni posiłe i potreningowy?? Mass xxl pij tylko wtedy kiedy nie dasz razy zjesc normalnego posiłku. W kazdym procz około treningowe musza byc B/T/W

CHWDP wybij sobie z głowy szukać na komendzie pracy
Śmierć konfidentom tak zostałem wychowany CHWDP CHWDP CHWDP...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 184874
zacznij o czytaniu i szukaniu artów o tłuszzcach bo widze że nie wiesz o nich za dużo skoro tak piszesz....

I dodaj jajka dodaj orzechów włoskich

II nie ma białka daj razowiec masło warzywa i mięso będzie ok

III j/w gainer daj tylko po treningu

IV co to jest?

V tu masz trening?

VI twaróg oliwa warzywa

POLICZ ZAPOTRZEBOWANIE I BTW I KOMBINUJ I ZMIENIAJ

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24
hmm..trening mam o 17.. jajka mialem ale przekraczalo mi zapotrzebowanie b/t/w i wurzucilem je zamiast gainera bo mialy tluszcze..i dzieki temu tluszcze nasycone/jednonienasycone/wielonienasycone wyszly w stosunku 1/1/1 okolo.. okolotreningowe maja zawierac dobrze przyswajalne bialko z tego co wiem..bialko roslinne podliczac czy tylko wtedy gdy jest razem ze zwierzecym czy wcale?i co do ww to 4rodzaje sa i wychodzi mi chyba najwiecej skrobi potem laktozy sacharozy i blonnika w stosunku 68/16/9/7%czy to dobrze?

Płacz na treningu, śmiej się podczas walki!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Zapotrzebowanie kalorycze .

whey deli