SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na mase dla trenującego sztuki walki

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6753

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4778 Napisanych postów 68066 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 704784
Nie wiedzę specjalnego zastosowania. Może lepiej będzie go sprzedawać lub po prostu zostaw dla rodziny.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 56 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2436
Pomyślę, ale wiele czytam że podobno dla sportowca miód jest dobry "
Od wieków znane są lecznicze właściwości miodu i jego dobroczynny wpływ nie tylko na zdrowie czy wygląd, ale i na samopoczucie. Miód wykazuje działanie antybakteryjne, przeciwzapalne, przyspiesza gojenie ran i łagodzi objawy infekcji. Jedzenie miodu (poza tym, że jest przyjemne) oddziałuje pozytywnie na układ trawienny i odpornościowy, a także poprawia pracę serca i wątroby.
Regularne spożywanie miodu zaleca się osobom, które wykonują ciężką pracę fizyczną bądź umysłową oraz sportowcom, ponieważ – dzięki dużej zawartości węglowodanów – jest on doskonałym źródłem energii.
oprócz cukrów prostych, zawiera mnóstwo cennych składników odżywczych. Można w nim znaleźć białko, sód, potas, wapń, fosfor, żelazo, magnez i wiele witamin (A, C, PP, witaminy z grupy B).
Sportowcy często cierpią z powodu zmęczenia mięśni. Problem ten można łatwo rozwiązać spożywaniem miodu. Ten niezwykły pszczeli produkt może zwiększyć poziom wydajności" Razem z pełnoziarnistym pieczywem nie byłoby to dobre źródło energii?
Nie chcę być nachalny :) Pytam z ciekawości


Zmieniony przez - Darekku w dniu 2019-04-17 01:08:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4778 Napisanych postów 68066 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 704784
Nie będzie. Szczególnie w kształtowaniu sylwetki. Cukry proste bardziej mogą zaszkodzić niż pomóc.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 56 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2436
Mam coś takiego. Do tych posiłków z kaszami zawsze dodam jakieś dodatkowe warzywa. Ale nie mam pomysłu totalnie na posiłek po treningowy :// Myślałem nad łososiem, tylko jakiego polecacie? Wolałbym z jakiejś puszki oczywiście nierozdrobniony, bo całego to tak średnio. Dodam, że nie zarabiam więc nie mogę zrobić jakiejś mega diety :p Troche zaczzynają mnie koszty niepokoic :0

2. Oczywiście mogę sobie zmienić coś w diecie, czyli że dodam sobie jakiś posiłek nie planowany ? W końcu zapotrzebowanie wyszło w oparciu o BMR





Zmieniony przez - Darekku w dniu 2019-04-28 22:10:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4778 Napisanych postów 68066 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 704784
Skoro chcesz ekonomicznie, to podroby, np. wątróbka, żołądki, serca. Tanio wyjdzie też schab, szynką, łopatka, udka.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Usunięty przez domer za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 56 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2436
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 56 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2436
Jasne, to potem trochę pozmieniam jadłospis. Zobaczymy jak to wyjdzie wszystko. To jak wygląda teraz ta moja dieta, daje rade? Co polecacie na posiłek potreningowy? Może ten łosoś nierozdrobniony z puszki a może poprostu kurczaka tam wcisnę ... Ale chyba za dużo tego kurczaka będzie w diecie .
A może takie coś? Wyczytałem z propozycji : Makaron z maki durum + ser twarogowy + rodzynki + pestki dyni/orzechy





Ops... przepraszam za spam



Zmieniony przez - Darekku w dniu 2019-04-28 23:52:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4778 Napisanych postów 68066 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 704784
Daj dowolne źródła białka w posiłku po treningu. Przecież nie będziesz jadł codziennie tego łososia. Masz spory wybór. Zmieniaj tak żeby składniki odżywcze w skali tygodnia się zgadzały.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 56 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2436
Dzieki za pomoc ! Będę tak robił, żeby mniej więcej się zgadzały makro. A jeżeli chodzi o potreningowy posiłek, to co z szybkością wchłaniania białka? Czytałem, że po treningu wybierać łatwo wchłanialne białka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4778 Napisanych postów 68066 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 704784
Zwsze warto jeść źródła białka o dobrej strawności z mięs, ryb, jaj.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Spalacze długość działania

Wheya