Waga : 78
Wzrost : 179
Obwód klatki : 92,9
Obwód ramienia : 34
Obwód talii : 81,5
Obwód uda : 51,7
Obwód łydki : 39,8
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : ??
Aktywność w ciągu dnia : bezrobotny, szukam pracy
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - SPLIT
Odżywianie : nie jem aktualnie słodyczy i fast foodów
Cel : masa
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : białko, kreatyna, witaminy i minerały
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Po przerwie w ćwiczeniu spowodowanego wirusem wróciłem na siłownie. Ogólnie ćwiczę od roku bez żadnej konkretnej diety. Jadłem tyle ile miałem ochotę, z reguł nie dużo bo jestem niejadek. Teraz postanowiłem ułożyć sobie jakąś dietę, gdyż przed pandemią waga stanęła mi w miejscu na 79 kg. Przyrosty w obwodach był po kilka mm na miesiąc a waga stała. Zresztą bez nadwyżki kalorycznej nie zrobię masy. Trenuje splitem i póki co pomijam nogi, gdyż przez niedawny uraz kolana nie mogę trenować nóg (naderwane ścięgno).
Zapotrzebowanie kaloryczne wyszło mi 3060 kcal, jeśli chodzi o białko, węgle i tłuszcze to liczyłem białko 2g na kg, tłuszcze 1g na kg, a reszta węgli i wyszło mi że muszę dziennie spożywać 444g węgli, czy to nie za dużo? Czy te ilości na kg ciała są dobre? Czy bez nadwyżki kalorycznej naprawdę nie ma opcji przybrać mięśni?