SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na mase

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 732

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 326
Witam chcialbym przybrac troche na masie.Mam 20 lat ,174 cm wzrostu i waze 56kg. Ulozylem sobie diete na mase i prosze o sprawdzenie jej.Mam tez pytanie czy suplementy sa konieczne w ogole w diecie ?





Zmieniony przez - mateusio w dniu 2014-05-13 19:26:34
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 7 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
zachęcam do skorzystania z indywidualnej porady dietetyka, dieta zostanie opracowana precyzyjnie dla Ciebie.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 279 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11359
Dobrze wyliczyłeś zapotrzebowanie, gorzej z produktami
I posiłek - co to ma być? jesteś po x godzin snu, organizm potrzebuje po przebudzeniu składników odżywczych a ty mu dostarczasz otręby, ogórka i sok pomarańczowy..daj tu płatki owsiane górskie, jajka np. ja robie omleta z 7 jaj L i 200 G płatków owsianych, 100ml mleka
wywal sok pamarańczowy, cukry proste zamień na węgle złożone, jak masz ochotę, wypij po treningu, chleb żytni 10 G ?!What da f***?
Jesteś na masie a na śniadanie dajesz 5 G węgli..
II posiłek - wywal owoce, daj tu pełnowartosciowego białka, i węgle złożone, tłuszcze, wywal ten serek, słabe źródło białka
III posiłek - wywal jabłko, daj pełnowartościowe białko
IV posiłek - ok
V posiłek- ok
VI posiłek - ok, chodz ja osobiscie tym bym się nie najadł

Zmieniony przez - scheu w dniu 2014-05-14 02:18:31

...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 389 Wiek 44 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 64571
Niektore kobiety tyle jedz na redukcji, dieta porazka

Anty / Anty

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 326
Z tym chlebem to mi sie przestawilo cos bo mialo byc 100 g -_-
Pozmienialem teraz pare rzeczy mam nadzieje ze teraz jest lepiej :)




Zmieniony przez - mateusio w dniu 2014-05-14 10:33:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 249 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5339
Wydaje mi się, że teraz masz za dużo białka o jakieś nawet 70 gram. Węglowodanów chyba jest wystarczająco, ewentualnie mógłbyś zjeść więcej tłuszczy o jakieś ( 20 gram ) w postaci oliwy z oliwek, orzechów włoskich. Które posiłki to przed treningowe i po treningowe? I na Twoim miejscu odpuściłbym sobie mintaja, bo ta ryba jest tak samo odżywcza jak i parówki :)

Zmieniony przez - Mgugi w dniu 2014-05-14 11:03:39

By dostawać więcej od życia, dawaj więcej od siebie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 389 Wiek 44 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 64571
1/ placek otreby jaja pomidor np sproboj

Anty / Anty

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 326
Posilek przed treningowy to ten o 15.30 a po treningowy o 18.30 Zmienilem znow ale chyba za malo wegli teraz ;/






Zmieniony przez - mateusio w dniu 2014-05-14 19:29:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 249 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5339
Przed treningiem również zjedz konkretny posiłek taki jak po treningu. Do kolacji dodaj jeszcze z łyżke-dwie oliwy z oliwek i powinno być ok.

By dostawać więcej od życia, dawaj więcej od siebie.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening

Następny temat

Wszystko od początku.

Wheyvita