SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na mase +Suplemetacja+Ankieta....do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 951

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 44
1 .WIEK: 21 lat
2 .WAGA: 86 kg
3 .WZROST:198cm
4 .WYMIARY:
-Biceps: 36
-Klata:100
-Udo:51
-Talia:88
5 .STAZ NA SILOWNI: 4 lata
6 .CEL SUPLEMENTACJI: Cel nr1 najwazniejszy Zdobycie masy,Sila , w pozniejszym czasie wytrzymałosc
7 . DOTYCHCZAS STOSOWANE SUPLEMENTY/ODŻYWKI:
*Shock Therapy,Storm,Super Pump,Size ON,Mutant Mass,Kreatyna monohydrant,Carbo rozne rodzaje,
8 .POZIOM BF% (mniej więcej jeśli naprawdę nie wiesz umieść fotkę): 18
9 .TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): TENDENCJA DO CHUDNIECIA, DUZE PROBLEMY Z PRZYTYCIEM
10 .WYNIKI SILOWE (tutaj możesz się POPISAĆ ile wyciskasz na ławce, ile bierzesz na przysiad a ile na MC)
-Klata: 100
-Przysiad: 90
11 . Czy masz dietę?: Propozycje zaczynam stosować


Witam wstawiam tutaj propozycje diety na mase i prosze o komentarz i ewentualne poprawki . Mam 21 lat trenuje od 4 lat zawodowo sport wyczynowy w ktorym duzy i glowny poklad to wytrzymalos ale rozniez musi byc sila i masa beztluszczowa ktorej potrzebuje teraz . Trenuje 8-10 razy w tygodniu w tym okresie po 60-120min, z czego 3x Silownia.
Pon. Silownia, 2tre
Wt tre wytrz.
Sr Siłownia, 2tre
Czw tre wytrz
Pt Siłownia, 2tre
So tre.
N co 2 tydzien tre

W tym okresie zimowym mam aktualnie silownie Mocy (zeby zwiekszyc sile) po okolo 8-10powturzen 7 seri i okolo 5-6 cwiczen. Wiec w sam raz zeby nabrac troche masy . W porownianiu do silowni wytrzymalosciwej (50powturzen 3-4 serie 8 cwiczen)

Mam straszny problem z przytyciem probowalem dużo jesc ale nie zawsze sie udawalo czesto zjadalem tylko 3 posilki lub 4 z braku czasu teraz mam go wiecej i zamierzam sie przylozyc do diety. Poniżej przedstawie diete z przyblizonymi godzinami treningow i posilku w tym okresie od grudnia do lutego.Do tego zaczolem suplementacje :
Controlled Labs
-White Flood
(pn,wt,sr,cz,pt,So)Przed 1 tre, do 2 nie potrzebny
-Green Magnitude(pn,wt,sr,cz,pt,So,N)1.W trakcie tre, 2.Miedzy posilkami . Rano niestety nie moge brac naczco poniewaz zle reaguje.
-Purple Wraath(Pn,Sr,Pt)Mam dylemat tylko brac w dni kiedy jest silownia i to 2x przed i po tre. czy tylko przed i czy w dni kiedy jest wytrzymalos tez? Preferowalbym 2x kiedy jest silowania i przed tre kiedy wytrzymalos np.bieg,basen
Wiec jak mozecie to napiszcie czy dobrze uwzgledniam ja w diecie (Od polowy grudnia bede mial gainera wiec tez pisze)

Dieta okolo.4400Kcal (z gainerem okolo 4800) dodam go jeszcze w miejsce posilków ktorych nie zdaze zrobic i zjesc . Moje zapotrzebowanie tyle wlasnie wynosi z diecie staralem sie uwzglednic warzywa, owoce, ryby. Weglowodany w duzej ilosci zdrowye tluszcze i i bialko. Mam rowniez inne rodzaje poilkow zamiennych na inne dni tu przyklad Poniedzialku.


Poniedzialek
I posilek 6.45 Sniadnie - Przed Treningem
*Omlet :
-3(4male) jaja cale
-Platkow owsiasnych 100g
-lyzka miodu 15g
-garsc rozynek
-banan 200g
-kakao
Kcal: 800

okolo 7.30 - Purple Wrath,White Flood po 1 miarce

W trakcie trening0u- Gren Magnitude

8.00 -10.30 Trening

Po treningu- Purple Wrath

II posilek
10.45-Bezposrednio po treningu
-Platki owsiane(lub musli)
-z jogurtem naturalnym duzym
-i rodzynkami
*Bulka owsiana(lub chlem graham) z
-serem 60g
-ogorkiem 50g
-szynka 60g
Kcal ok.450
(Od polowy Grudnia dodam tutaj Gainera do tego ok.400 kcal
Lacznie 850kcal)

III posilek
12.30
Salatka z serem feta
-tunczyk na wodzie 120g
-ser feta 45g
-pomidor 200g
-fasola kon. 120g
-oliwki zielo. 20g
-makaron 4 jaj. 130g
-sos pomid. 60g
-oliwa z oliwek 5g
Kcal. ok.750

IV posilek
14.15 Przedtreningowe(wysokoweglowodanowa)

Ryż z jabłkami 200g
Serek ziarnisty 200g
Kefir 400g
Cynamon 6g
Kcal ok. 800

Trening 15-17

V posilek okolo 17.30 - 18.00
Obiad:
-Kurczak filet 170g
-ryz brazowy 100g
-oliwa z oliwek 20g
-sos slodko-kwas. 30g
-buraki tarte 120g
Deser:
-kasza manna 200g
-syrop truskawkowy 20g
-sok
Kcal ok.900

VI posilek 20.00 Kolacja

-Chleb zytni 5 kromki z:
-serem 60g
-polendwica 60g
-rzodkiewka 30g
-ogorek 100g
-pomiedor 50g
-banan 150g
-salata 15g

Kcal 700
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3775
1. Co to za sport tak zawziecie trenujesz?
2. Jezeli trenujesz 8-10 razy w tyg to nie bedzie latwo przyladowac mase. ^^ Takze na cuda nie licz. A jezeli az tak bardzo Ci na tym zalezy, jedziesz z dieta i nie idzie masa to poprostu dodawaj kal i kombinuj z proporcjami tluszczu i wegli.
3. Jak w tej diecie wyglada rozklad makro ?

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 44
jesli dobrze rozumiem to : wegle : okolo 800-900g , bialko 220g tluszcz 130g

Zmieniony przez - nerwus91 w dniu 2012-12-03 20:38:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3775
800-900 wegli ?^^ I masa nie idzie ? :O

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 44
No pisze ze stosowac ja bede , stosuje od 4 dni narazie brak efektow i stosowalem keidys podobne ale szybko sie zniechecalem , brak czasu itp. jadlem 3-4 posilki dizennie teraz staram sie 6 i zobaczymy jak bedzie . A jak suplementy dobrze rozlozone ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3775
Nie znam sie na suplach wiec nie pomoge.

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dziecko 4.5 lata nic nie chce jeść ..znacie jakieś sposoby aby zmienić to

Następny temat

Dieta

Fruzelina