SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę pomoc ocena/uwagi

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 603

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 79
Witam
Przeczytałem juz sporo postów odnośnie diet na masę i mam do Was serdeczną prośbę o ocenę diety.
Zaczne od tego, że strasznie ciężko nabieram masy. Waże 60, 62 kilo przy 183 więc tragedia. Do tego w pracy od 7 do 15. Praca zazwczaj w biurze, badź w terenie - wtedy niestety problem z posiłkami.

6:30 - posiłek 1: płatki (owsiane lub kukurydziane) ok. 80g + 250mleka + białko (whey protein) 35gram, ewentualnie jajecznica z 3 jajek na boczku ale już bez dodatkowego białka
8:30 - posiłek 2: jogurt (150g) z płatkami kukurydzianymi (30g)
10:30 - posiłek 3: 2 śniadanie 100g ser żółty + 2 bułki, ewentualnie jakaś konserwa 100g ale czy ma ona jakieś wartości odżywcze ???
13:00 - posiłek 4: nie mam pomysłu co można zjeść w pracy
15:30 - posiłek 5: obiad 100g miesa + ziemniaki bądź kasza + surówka bądź warzywko
18:00 - posiłek 6: ryż 100g + kurczak ok. 150g + surówka bądź warzywko
20:00 - posiłek 7: białko 35gram (whey protein) + wafle ryżowe (jakies 1/3 paczki)
22:00 - posiłek 8: ser biały 125gram + 3łyżki oliwy z oliwek

W dni treningowe 2 lub 3 dni w tygodniu w zależności od regeneracji, posiłki takie same. Trening ok. 16:30 - 17:30 przed carbo, po treningu carbo i białko 35g. i + posiłki jw. Trening raczej amatorski ławeczka, hantle, sztanga z max. obciazeniem do 50kg.

Z góry dziekuje za odpowiedz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1294 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7910
1. daj całą porcję owsianych, czyli 100g, jak ciężko ci nabierać masy to tym bardziej węglowodany, dodaj jeszcze troszkę oliwy i warzyw, a reszta ok, choć na tym etapie prochami bym się nie faszerował... aha i kukurydzianych unikaj jak ognia

2. kukurydziane j/w, daj kaszę lub brązowy ryż, do tego oliwa i mięcho lub ryba i porcja warzyw

3. daj jakąś kaszę do tego mięso lub ryba, oliwa, warzywa, ser żółty możesz czasem podjeść, ale czasem!!! i nie w takich ilościach

4. pojemniki z żarciem i wzoruj sie na tych zasadach co wyżej

5. kasza lepsza od ziemniaków w ciągu dnia, dodaj jeszcze oliwy i będzie git

6. ryż daj brązowy, oliwe, reszta ok

7. unikaj wafli, daj brązowy ryż, białko jak musisz niech zostanie, jeszcze dodaj oliwy i warzyw

8. ok, ale dorzuć warzyw

w dni treningowe przed treningiem daj brązowy ryż, mięso lub ryba, a po trneingu również chude mięso lub ryba ew. whey i biały ryż

a trneing zapytaj w dziale trening dla początkujących... pzdr

Nie wiesz kim być? Bądź sobą!

http://s18.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=35968 - kliknij a uszczęśliwisz biednego maczko

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mniejszy brzuszek

Następny temat

Dieta do sprawdzenia.

WPC zestaw