SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę do sprawdzenia/poprawy ;)

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 676

Formularz - Proszę o pomoc

Obwód pasa

75
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 65
Witam. Stworzyłem według poradników na forach własną dietę na masę .;) Chciałbym, abyście sprawdzili ją .;)
Wiek: 15lat
Waga: 50kg
Wzrost:159cm


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 263 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2141
Delikatnie mówiąc lipa. Tak ogólnie mówić to dodaj troszkę tłuszczu, bo to też ważna część diety, możesz zwiększyć też białko. No i co do jakości tych produktów mam wiele zastrzeżeń.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 65
Poprawione .;)


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 21 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1767
Wyrzuć te chipsy!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 65
Wydaje mi się, że chipsy pomogą na masę .;) Ale ok nie ja oceniam .;) Poprawiam .;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 263 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2141
Jedz co chcesz - wyglądaj jak chcesz! :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 604 Napisanych postów 36399 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 297123
Pomogą na masę... chyba tłuszczową.

1. Delme wywal, chleb jak już to razowy/graham, ale na śniadanie dałbym płatki owsiane. Dodaj oliwę/orzechy/olej lniany.
2. Kasza manna ma podobne IG to płatków owsianych i stosowałbym ją czasami jako zamiennik, dałbym ją do śniadania a tutaj wrzucił chleb. Jogurt jak już musisz to naturalny.
3. Wszystko wywal, przed treningiem daj ryż/kasza/makaron + pierś/ryba.
4. Po treningu daj to samo co przed.
5. Przesuń ten posiłek gdzieś na 21, wywal cukier, dodaj orzechy/oliwę/olej lniany.

Białko daj 110-115g, tłuszcze 65g, węgle daj 300g na początek i zobacz co będzie się działo, jeśli waga będzie stałą w miejscu to podbijaj stopniowo kalorie.

Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2013-06-29 15:35:28

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 65
Poprawiłem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 604 Napisanych postów 36399 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 297123
1. Ok, ale kasza manna ma być tam jakąś odskocznią od płatków owsianych, a nie na odwrót. Orzechy daj włoskie, podziel na 2 porcje, 1 porcja rano i druga porcja na noc z twarogiem.
2. Dodaj jakieś źródło białka.
3. Ok
4. Ok
5. Ok

Może być na początku, zobacz jak będzie szło. Białko daj tak do 115g.

Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2013-06-29 15:54:43

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

silownia i rzezba ciala

Następny temat

Ekspander

Black weekend