SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na masę do poprawy, 53kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3218

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 204 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2055
To raczej odpada ponieważ nie przepadam za tym za bardzo:D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 212 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4479
Może poszukaj w dziale kuchnia. Tam pewnie coś znajdziesz na szybkie dania ;)

Moms never understand...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 204 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2055
Pewnie tak a poza tym znalazłem informacje że jajecznica z 2 jaj klasy M dostarcza 13g białka wiec pozostanie mi dostarczyć około 7-8g wiec teraz to na pewno dostarczę te wymagane gramy białka tym bardziej że rano gdy chodzę do szkoły zachodzę do sklepu wiec będę kupował sobie paczkę orzechów czy coś w tym stylu:)
Będę miał chwilę czasu to na nowo ogarnę dietę i podrzucę do tego tematu żeby już nowego nie zakładać:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 212 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4479
Oby nie solone te orzechy :) Pewnie wrzuć i się oceni.

Moms never understand...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 204 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2055
1.Pobudka: 6:15> śniadanie: 60g płatków czekoladowych muszelek+ mleko(B:12g W:56g T:10g)
2.W szkole: 5 kromek chleba razowego z polędwica z piersi indyka(B:34g W:92g T:4g)+100g Orzechów(około B:20-25g W:15-20g T:40-60g) + obiad szkolny( trudno powiedzieć jakie wartości odżywcze)
3.Powrót różnie 14-17> torebka ryżu białego+4 łyżeczki dżemu(B:6.5g W:113g T:1g)
4.Po godzinie lub dwóch tening
5.Koktajl(B: 28g W:47g T:10g

Suma: B: 100-125g W:325g T:60-70g
Według mnie powinno białka starczyć 120-125g przy zapotrzebowaniu 106g(2g-1kg). Troche tłuszczy dużo ale może nie bedzie tak zle:D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1013 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6121
chicken_17

1.Pobudka: 6:15> śniadanie: 60g płatków czekoladowych muszelek+ mleko(B:12g W:56g T:10g)
2.W szkole: 5 kromek chleba razowego z polędwica z piersi indyka(B:34g W:92g T:4g) + obiad szkolny( trudno powiedzieć jakie wartości odżywcze)
3.Powrót różnie 14-17> torebka ryżu białego+4 łyżeczki dżemu(B:6.5g W:113g T:1g)
4.Po godzinie lub dwóch tening
5.Koktajl(B: 28g W:47g T:10g


Przecież to wszystko jest do zmiany bo tego raczej dietą na masę nazwać się nie da. Śniadanie to już w ogóle jakaś porażka. Całej diety Ci układać nie będę, więc proponuję przeczytać raz jeszcze ( o ile w ogóle czytałeś) tematy podwieszone i wtedy zabrać się ponownie za układanie diety i dopiero wtedy poddaniu jej naszej ocenie w tym właśnie dziale. Pzdr

//EDIT

Podam Ci na szybko taki przykład, ale bez podawania ilości g.

Śniadanie: Płatki owsiane + jaja kurze/drób jakiś.

II Śniadanie: Twaróg + orzechy włoskie + trochę warzyw

Obiad: To co ugotuje Ci mama czy tam kucharki w szkolę...

Posiłek przed treningowy: Ryż/kasza + mięso, a najlepiej to kurak czy też rybka jakaś + warzywa

Posiłek po treningowy: Najlepiej to samo co wyżej tyle, że bez warzyw choć możesz ich troszkę wrzucić. Mięso koniecznie jakieś.

Kolacja/posiłek przed snem (jak zwał tak zwał): Twaróg + oliwa z oliwek/olej lniany + warzywa jakieś i to na tyle.

Pzdr.


Zmieniony przez - Samirek w dniu 2012-03-24 16:58:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 204 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2055
Dużo czytałem artykułów na temat diety itp wiec nie wiem co Ci to nie pasuje a poza tym moja dieta nie bedzie długa bo widac przeciez ze mam male zapotrzebowanie xD

Zmieniony przez - chicken_17 w dniu 2012-03-24 16:59:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 212 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4479
Rzeczywiści płatki czekoladowe to nic dobrego. I głównie trzeba zwiększyć kcal ale to musisz obliczyć. Czytaj dużo czytaj kolego

Moms never understand...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 204 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2055
No owoce oczywiscie ze bedą banany itp tylko tego juz nie podawalem bo przeciez codziennie bede jadl co inego raz banany raz jablka a innym razem maslanke:] no i oczywiscie chyba duzo wody nie gazowanej jest wskazane mam racje?:D

Płatki owsiane kiedys probowalem na mleku to prawie do WC musialem isc przez gardło mi to nie przejdzie:) a płatki czekoladowe jem od 3 lat codziennie wiec pomyslalem ze mogą być w diecie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 212 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4479
No właśnie te płatki nie bardzo ;/ woda wysoko mineralna niegazowana ale nie pij dzien w dzien tej samej ponieważ każda ma inny rozkład anionow i kationow więc dobrze jest zmieniac co jakis czas by org sie przyzwyczail.

Moms never understand...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co jeść

Następny temat

Redukcja malutki problem