SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 992

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31
Witam. Chciałbym abyście ocenili i pomogli ewentualnie zmienić moją dietę. Mam 20 lat, 177cm, 66 kg, ektomorfik. Staż na siłowni około 4 lat, treningi 3x w tyg. FBW z dużymi ciężarami. Za każdą pomoc z góry dziękuję.


Aha zapomniałem dodać, bo na pewno pojawią się "głupie" pytania. Bardzo dobrze wiem, że pierś z kurczaka i ryby inne niż mój tuńczyk są o wiele bardziej pożywne, mają więcej dobrego białka itp, jednakże jestem studentem, a dieta ta została tak ułożona, aby była jak najtańsza. Oczywiście w miarę możliwości jem pierś z kurczaka, czy filety rybne, jednak nie codziennie (niestety) dlatego nie są one uwzględnione w diecie. I tak 13,99 zł za kg to dla mnie bardzo dużo;]
Jeśli chodzi o warzywa czy owoce, a więc błonnik, podane w diecie ogórek kiszony czy jabłko powinno się czytać jako warzywo, owoc, ponieważ jest to tylko przykład. To chyba tyle w ramach nieścisłości:)
Zmieniony przez - bubel75 w dniu 2012-02-28 13:47:11

Zmieniony przez - bubel75 w dniu 2012-02-28 14:17:20
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 130 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1835
Rozumiem ze Twoj cel to masa miesniowa ;d?

Szczerze :D? Jak na diete studenta to jest dobrze :D Ale zmiejsz ilosc białka ;) podajesz 233 a wazysz 66kg wiec : 3,5g /kg masy ciala to znacznie za duzo :) daj 2-2,3 max a reszte kalorii dorzuc tluszczami bo wegli tez masz duzo ;)