SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 761

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 0
Witam, prosiłbym o ocenę mojej diety. Jestem kompletnie zielony w tych tematach i efekt moich 'wypocin' po wielu przejrzanych postach i artykułach zobaczycie poniżej, także proszę o wyrozumiałość :).
Jestem osobą z natury szczupłą (chude nogi i ręce). Mam 22 lata, 180 cm wzrostu i ważę ok 67 kg. Jeżeli chodzi o ćwiczenia to biegam raz w tygodniu i zaczynam ćwiczenia ogólnorozwojowe (3x w tygodniu).
Jeżeli chodzi o dietę, to z rana po wstaniu jestem w stanie co najwyżej przełknąć jakąś kanapkę + owoc na potrzeby diety (normalnie śniadanie jem dopiero koło 10, a wstaje o 7).
Z góry dzięki!




Zmieniony przez - trxgfx w dniu 2015-04-27 21:05:25
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 4195 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 79357
przed i po treningu zjedz normalny zbilansowany posilek.. przed treningiem nie jedz tego jablka.. po treningu mozesz zjesc odrazu np. jakiegos banana.. poza tym jak chcesz zwiekszac mase to zapotrzebowanie musi byc na dodatnim bilansie, czyli na poczatek np. dodaj + 300kcal lub nawet 500kcal i obserwuj wage/wyglad..

aha i jak wstajesz o 7 i nie mozesz nic jesc bo nie masz apetytu to nie wpychaj na sile, zjedz kiedy bedziesz mial ochote, czyli np. o 10 tak jak napisales

Impossible Is Nothing

Pomogłem ? Daj SOG'a :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący