SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę do oceny, poprawek 85 kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6956

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2039
Witam Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Oto moja dieta cel masa. Obecna waga 85kg 185 wzrostu wiek 26lat śniadanie 9:00 płatki owsiane 100g 30g rodzynek jogurt mały owocowy 1 banan 30g twarogu chudego. 12:00 przed treningiem 150g piersi grilowanej z kurczaka , 100g ryż paraboiled+ surówka. Po treningu odżywka białkowa. 15:00 200g wołowiny , 100g ryż paraboiled , warzywa
18:00 1 duża bułka grahamka 50g szynki z indyka 2 gotowane jajka + 2 banany
21;00 twaróg 100g serek wiejski + odżywka białkowa
Mile widziane wasze sugestie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5348 Napisanych postów 70805 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 721428
To, że dieta jest podstawą kształtowania sylwetki, wie raczej każdy. Nawet osoby, które nie mają zbyt wiele wspólnego z siłownią i odżywianiem. Dlatego też w sytuacji, gdy chcemy zmienić swój wygląd mięśni, jak i zdrowie, pierwsze co powinniśmy zrobić, to zmiana nawyków żywieniowych. W Twoim przypadku niestety nie da się ocenić tego, co wkleiłeś. Aby ocenić dietę, wrzucenie jej musi być wykonane według pewnych podstawowych zasad. Przede wszystkim należy wypełnić ankietę działu. Bez podstawowych informacji na Twój temat nie możemy nic stwierdzić. Tutaj możesz znaleźć wzór ankiety: https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html. W tym samym linku znajdziesz również regulamin działu. Rozpiskę diety należy wrzucić według jego zaleceń, czyli w formie zrzutu ekranu z dziennika żywieniowego potreningu.pl

Jedne co można u Ciebie ocenić to źródła składników odżywczych. W Twojej diecie praktycznie nie ma tłuszczów. Takie odżywianie może doprowadzić do zaburzeń gospodarki hormonalnej. Zalecana ilość tłuszczu w diecie to 1-1,5 g/kg masy ciała. Wśród ich źródeł warto wymienić:

- jaja,
- tłuste mięsa,
- masło,
- ryby,
- nabiał,
- olej kokosowy, lniany, oliwa z oliwek,
- orzechy, pestki, nasiona.

Sugeruję Ci zapoznać się z podstawami odżywiania i ułożyć dietę od początku, zaczynając od wyżej zalecanych wskazówek: https://potreningu.pl/articles/1300/dieta-prawidlowo-zbilansowana.



Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 702 Wiek 40 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10354
Wacker26
Witam Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Oto moja dieta cel masa. Obecna waga 85kg 185 wzrostu wiek 26lat śniadanie 9:00 płatki owsiane 100g 30g rodzynek jogurt mały owocowy 1 banan 30g twarogu chudego. 12:00 przed treningiem 150g piersi grilowanej z kurczaka , 100g ryż paraboiled+ surówka. Po treningu odżywka białkowa. 15:00 200g wołowiny , 100g ryż paraboiled , warzywa
18:00 1 duża bułka grahamka 50g szynki z indyka 2 gotowane jajka + 2 banany
21;00 twaróg 100g serek wiejski + odżywka białkowa
Mile widziane wasze sugestie :)



Slabo albo mega slabo.

Najpierw dla zasady:

http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html

produkty, ktorych uzywasz sa niskiej jakosci: duza bulka grahamka, chudy ser, owocowy jogurt, szynka z indyka...zle

Faszerujesz sie bialkiem po treningu w jakim celu? Koledzy z silownii podpowiedzieli? Dluzej w szkole mogli posiedziec.

Nic "konkretnego" nie jesz. Z drugiej strony to masa, nie? Mozesz jesc smieci.

Ile kcal zjadasz...za malo, na oko.

Tluszcze sa obecne w diecie, gdzie? Na parze ta wolowine robisz.


Warzywa to co jest? Ile, jak?

Zapodaj jakies foto do tego masowania




Zmieniony przez - abdulkanarek w dniu 2018-03-07 11:45:25

Zmieniony przez - abdulkanarek w dniu 2018-03-07 11:46:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3187 Napisanych postów 15808 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 146709
Dieta według wskazówek wyżej + zdjęcie i pełna ankieta z działu połowiczne informacje - to za mało.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2039
Białko po treningu dla regeneracji zanim dojdę do domu po siłowni mija 30 min . Wołowina smażona na patelni . Warzywa tj. Groszek konserwowy 200g do posiłków z mięsem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3187 Napisanych postów 15808 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 146709
Białko w prochu po treningu nie jest Ci do niczego potrzebne, jeśli jesz zaraz pełnowartościowy posiłek, nie jesteś zawodowym sportowcem, żeby zapobiegać katabolizmowi etc...
Groszek i inne warzywa konserwowe - jako dodatek, ale bazuj na świeżych warzywach, ew. mrożonych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2039
Okej odpuszczę to białko po treningu i będę pił przed snem , lecz dobrze jest też pić 2 raz pomijając te wieczorne do posiłku które jest ubogi w białko dla uzupełnienia prawda ? Tłuszcze ponabijam trochę z orzechów i dodam tej oliwy z oliwek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3187 Napisanych postów 15808 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 146709
Ale białka w prochu nie ma w ogóle obowiązku pić...zacznijmy od tego i nie jest dobrze, proch to proch. Nie ma magicznych właściwości. Ma być dodatkiem do diety.
Wieczorem nie ma obowiązku picia białka, ale jest obowiązek zjeść pełnowartościowy posiłek, jak w każdym innym daniu.
Tłuszcze uzupełniaj z różnych źródeł, nie tylko z tych co podałeś https://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2039
Więc po zmianach może być tak
Śniadanie 9:00
100g płatki owsiane 30g rodzynek 100g twaróg półtłustego jogurt naturalny 100g 1 banan
12:00
Chleb razowy 100g szynka z kurczaka 50g
Sałata zielona 50g serek almette 30g(posmarować kanapki)
15:00 przed treningiem
150g piersi grilowanej 100g ryż paraboiled 50g gotowanej marchewki 50g gotowany brokuł
18:00
150g piersi grilowanej 100g ryż paraboiled 50g marchewki gotowanej 50g brokułu gotowanego
21:00
100g twarogu półtłustego 100g serek wiejski + odżywka białkowa(dopije bo mi trochę jeszcze zostało)
Co o tym sądzicie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3187 Napisanych postów 15808 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 146709
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2039
Wiec to będzie tak

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2039
Płatki owsiane mi się skopiowały przypadkowo w 1 posiłku .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna, do oceny

Bialka