SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę do oceny, 77kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 22180

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 631 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 17483
witam bardzo bym prosil o sprawdzenie mojego planu zywieniowego. nie oczekuje konsultacji makro, tylko po prostu doboru produktow. widze ze wg regulaminu nalezy zrobic zrzut diety, domyslam sie ze po to by makro i rozklad posipkow byl czytelny, jednak jak pisalem wyzej mi chodzi tylko o produkty w perspektywie dnia i ogolna ocene diety bez wchodzenia w makro dlatego napisze bez zrzutu bo bedzie mi latwiej, szczegolnie, ze operuje na telefonie, jak rowniez bez gramatur produktow bo zalezy mi jak juz wspomnialem na ocenie doboru produktow

Dzien treningowy:

I posilek: jaja, krewetki, pieczarki, szynka serrano, tluszcz z gesi - forma jajecznicy
II posilek: karkowka, kurczak, warzywa
III posilek (przed tren): jaja, twarog poltlusty, banan, maka gryczana, maka ryzowa, olej kokosowy - forma omleta
IV posilek (po tren): szejk z: kasza jaglana, plaki z komosy, banan, jagody goji, kakao, mleko 3.5% + oddzielnie indyk
V posilek: jaja, ziemniaki w mundurkach, tunczyk, maslo 82%, chleb zytni na zakwasie, orzechy macadamia, orzechy brazylijskie - forma jajecznicy

Dzien nietreningowy:

I posilek: jaja, krewetki, pieczarki, szynka parmenska, olej kokosowy - forma jajecznicy
II posilek: udziec wolowy, mozarella, orzechy laskowe, warzywa
III posilek: udziec wolowy, komosa ryzowa, milka abisynska, sos pomidorowo-paprykowy (wlasnej produkcji), warzywa
IV posilek: schab wieprzowy, mozarella, pieczarki, kupne mrozone frytki (sklad: 97% ziemniaki, 3% olej slonecznikowy), warzywa
V posilek: twarog poltlusty, nasiona chia, siemie lniane, wiorki kokosowe, migdaly, orzechy macadamia, orzechy brazylijskie, cynamon, jogurt naturalny, maslo 82%, chleb zytni na zakwasie

z gory dziekuje za ocene
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3989 Napisanych postów 64184 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 684788
Budowa masy mięśniowej jest jednym z najczęstszych celów, jakie stawiają sobie młodzi adepci sportów siłowych. Każdy chciałby zwiększyć swoją masę mięśniową, bez lub z jak najmniejszym przyrostem tkanki tłuszczowej. Aby to uczynić, pamiętać należy o tym, czy nasz cel jest dobrze dobrany. Warto zwrócić uwagę na to, że nie zbudujemy dobrej jakości mięśni z poziomu tkanki tłuszczowej powyżej 15%. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj: http://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html

Aby nasza dieta została oceniona i poprawiona, spełnić należy kilka podstaw, bez których nie ma szans na uzyskanie pomocy. Przede wszystkim musimy wiedzieć, dla kogo jest ta dieta. Niezbędne więc jest wypełnienie ankiety działu: http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html Wypełnienie szczegółowych informacji o swoim organizmie jest podstawą tego, aby wiedzieć, dla kogo jest oceniana dieta.

Rozpisana dieta powinna być wrzucona w postaci zrzutu ekranu z dziennika żywieniowego potreningu.pl Jak to wykonać, opisane jest również w temacie wklejonym powyżej.

Poza tym to co wkleiłeś to w zasadzie same źródła składników odżywczych, o których możesz poczytać tutaj: http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html, http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html, http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html.



Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3205 Napisanych postów 15808 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 146709
Hej zrzut wrzuć w ten sposób http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html wtedy jest bardziej czytelny, razem z pełną ankietą z działu (z tego samego linku na dole)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 631 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 17483
magikcjanin
witam bardzo bym prosil o sprawdzenie mojego planu zywieniowego. nie oczekuje konsultacji makro, tylko po prostu doboru produktow. widze ze wg regulaminu nalezy zrobic zrzut diety, domyslam sie ze po to by makro i rozklad posipkow byl czytelny, jednak jak pisalem wyzej mi chodzi tylko o produkty w perspektywie dnia i ogolna ocene diety bez wchodzenia w makro dlatego napisze bez zrzutu bo bedzie mi latwiej, szczegolnie, ze operuje na telefonie, jak rowniez bez gramatur produktow bo zalezy mi jak juz wspomnialem na ocenie doboru produktow

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 889 Napisanych postów 11107 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188592
Nie jest zły ten szablon tylko braki masz w kwasy omega 3, dla tego warto było by dodać śledzie, łosoś czy makrele. Także nie wiemy nic o Tobie a przydało by się wrzucić ankietę działu.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12034 Napisanych postów 121053 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1400787
Przedtreningowy z tym twarogiem nie bardzo chyba że jakieśmałe ilosci dla smaku dajesz a nie całą kostkę, jkak tunczyk z puszki to też bym go nie jadł zbytnio często raz na tydzien starczy

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1725 Napisanych postów 27216 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 516313
Dostosuj się do w/w wskazówek.
Wstaw dietę w zalecanej formie i podaj o sobie więcej informacji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 631 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 17483
ok, wroce do domu, odpale lapka i to ogarne skoro trzeba, bo na tel za duzo zachodu hehe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3205 Napisanych postów 15808 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 146709
Noo zdecydowanie lepiej i łatwiej na laptopie
Jakbyś miał jakieś pytania, czy coś, to pisz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 631 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 17483
no to jestem z powrotem

wiek 28, waga 77, wzrost 184. aktualnie skonczylem redu. ok 6% bf, 76cm w pasie. zyly na brzuchu.
aktualne zero kaloryczne 2900. kaloryka rozlozona na dni hc,mc,lc (3200 / 3050 / 2700), tak by srednia z tygodnia wyszla mi 3050 kcal, poki co.

kilka uwag odniesnie tego zrzutu. makro niekoniecznie sie zgadza z moja rozpiska, poniewaz np. moj udziec wolowy ma 7g fatu / 100g , a wg tabeli potreningu zaledwie 2.8g. to samo tyczy sie kilku innych produktow, stad bedzie rozbieznosc. natomiast tak jak pisalem, nie o makro mi chodzi ustalilem sobie aktualnie rotacje ww: 200g bialka , 120g tluszczu i 205/285/325 weglowodanow.

sos pomidorowy z rozpiski robie sobie sam. tzn. kupuje gotowy sos (sklad: 99.9% wloskie pomidory, 0.01% kwasek cytrynowy), kroje sobie po jednej papryce z kazdego koloru, doprawiam, calosc blenduje i przelewam do sloika.

co do frytek. probowalem robic sobie po prostu z ziemniakow, ale nie wychodza tak dobre jak kupne. poswiecilem chwile i poszperalem za jakims dobrym skladem i udalo mi sie znalezc mrozone ze skladem 97% ziemniaki, 3% olej slonecznikowy (tak wiem wiem ten slonecznikowy to zlo).

z mies uzywam jeszcze: schabu wieprzowego, lopatki wieprzowej oraz rozne czesci wolowiny, jak antrykot, rostbef itp.

co do ryb: wymiennie tunczyk / rozowy losos / makrela / mintaj - wszystko z wolnego polowu

krewetki rowniez z wolnego polowu, zadne hodowlane.

chleb jest prawdziwym chlebem za zakwasie na mace zytniej.

jesli chodzi o zrodla wegli to oprocz komosy, amarantusa i milki abisynskiej, czasem wleci jaglana, gryczana biala, bataty, kasza bulgur, jeczmienna, orkiszowa - jednym slowem rotuje tym, jednak najwiecej leci komosy amarantusa i milki (zawsze je sobie miksuje, bo ponoc "lubia" sie gotowac razem).

chyba tyle... prosze o ocene








Zmieniony przez - magikcjanin w dniu 7/22/2017 1:04:12 PM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 631 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 17483
anubis84
Przedtreningowy z tym twarogiem nie bardzo chyba że jakieśmałe ilosci dla smaku dajesz a nie całą kostkę


ten omlet, ktory wpada przed treningiem zawiera 80g twarogu poltlustego. posilek jest w formie omleta, poniewaz w 90% przypadkach wpadam na silownie prosto z pracy, do ktorej jade autobusem (cala podroz z dotarciem na silke zajmuje mi ok 40 min.) i wygodniej / latwiej jest mi zjesc omleta, niz "obiadowy" posilek. zdaje sobie sprawe, ze te 40 minut to dosc krotko, jednak nie odczuwam zadnego dyskomfortu podczas treningu, trenuje mi sie bardzo dobrze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 631 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 17483
wszystko uzupelnione i od wczoraj zero odzewu...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa w internacie

Whey vit