SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę do oceny, 72kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4308

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 329
Witam, chciałbym zapytać się was, czy jest to dobra dieta. Wiek: 25lat, Waga: 72Kg, Wzrost 178. Cel: Budowa masy mięśniowej. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam

OMLET:
9 białek, 100g płatków owsianych, 30g rodzynek albo jabłko/banan, 10g orzechów włoskich,
można dodać również cynamonu, kawy, kakao (bez zawartości cukru).
Wszystko miksujemy i smażymy jak omleta.
OMLETY MOŻNA ZABRAĆ WSZĘDZIE I JESĆ JAK KANAPKĘ!!!
DANIE GŁÓWNE 1:
150g piersi z indyka/kurczaka, 75g ryżu, warzywa, 5g oleju lnianego
DANIE GŁÓWNE 2:
175g dorsza , 75g ryżu, sałatka z pomidorów i sałaty lodowej z dodatkiem oliwy z oliwek 5g
DANIE GŁÓWNE 3:
175g dorsza gotowanego na parze, 75g ryżu brązowego, 5g oleju lnianego, 150g brokułów
DANIE GŁÓWNE 4:
150g indyka smażonego na 5g oleju z pestek winogron ze szpinakiem 150g i czosnkiem, kasza
gryczana 75g
DANIE GŁÓWNE 5:
175g dorsza pieczonego w folii, 300g ziemniaków i oliwa z oliwek 5 g, 200g cukinii , pomidorów,
DANIE GŁÓWNE 6:
150g wołowiny mielonej smażymy z pomidorami i koncentratem pomidorowym na patelni na 5 g
oleju ryżowego i podajemy z ryżem brązowym 75g
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2065 Napisanych postów 29129 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 284252
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 329
Zrobiłem dietę,wg opisu. Co o niej sądzicie, czy nie jest to za dużo jak na pierwszy raz, nigdy wcześiej nie byłem na żadnej diecie. Dziękuję

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 931 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12396
Białka jest o DUŻO ZA DUŻO. Przy Twojej masy ciała zapotrzebowanie masz około 180 g a wyszło Ci 273,5. Tłuszczy masz zdecydowanie za mało, daj sobie, 1,2g na masę ciała. Podbij węglowodany również do ok 440. Dobry ten trener personalny... Ustaw sobie ilość posiłków do 4/5.


Zmieniony przez - K2J56CAB w dniu 2016-02-09 22:49:04

Obiektywnie patrząc, alkohol jest przyczyną znacznej ilości zgonów, ale jeszcze większej ilości urodzeń.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2065 Napisanych postów 29129 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 284252
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 329
Czyli 2 posiłki usunąć ?. Zmniejszyć Białko, dać więcej tłuszczy i węgli.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2065 Napisanych postów 29129 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 284252
tak, 4 posiłki są praktyczniejsze, ale 5 też moze być 6-7 to przesada
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 911 Napisanych postów 11196 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 189486
Lepiej wyszedł byś jak jadłospis zrobiłbyś na mniejszą ilość posiłków np. 4 a także zredukował ilość białka na powiedzmy 150-170 gram a także podbił ilość tłuszczu do 100 gram .
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4207 Napisanych postów 65239 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 689677
Wprowadź zalecane zmiany i wrzuć ponownie zrzut ekranu diety.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 329
Witam, dokonałem małych zmian w mojej diecie.. , pozamieniałem parę produktów. Jak zmniejszyć ilość białka? Dziękuję i pozdrawiam!.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 911 Napisanych postów 11196 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 189486
Ułóż sobie jadłospis na 4 posiłki + np. gainer po treningu :http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Mass_Acceleration-opis33363.html posiłki dobieraj tak by i produkt białkowy( udka, podroby, szynka schab wieprzowy , wołowina , ryby jak śledź , makrela , łosoś , dorsz , jajka ) węglowodany ( ziemniaki , ryż , kasza gryczana/jaglana/kuskus/pęczak) tłuszcze ( oleje lniany rzępakowy zimnotłoczony , awokado , orzechy nerkowce, włoskie, laskowe , migdały ). Co do treningu na początku wystarczy Ci FBWhttp://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html . Wywal także orzeszki ziemne z diety.
Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dietka na mase do oceny.

Następny temat

Dieta na redukcje do oceny

FuckBaton