SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę do oceny, 68kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1405

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1488
Witam, jestem świeżo po udanej redukcji (16kg w 3,5msc) i chciałbym się poradzić odnośnie masówki. Plan treningowy mam. Chodzi mi o dietę. Ważę obecnie 68kg mam 176cm wzrostu. Chcę zacząć ostrożnie, żeby się jak najmniej zalewać. Dieta wygląda tak:

W dni treningowe (chce brać 10g kreatyny, 5g przez i po treningu)
1. 4 całe jaja +75g płatków owsianych/ 150g chleba żytniego (kupuje taki w którym składzie jest mąka, woda i sól)
2. 130g twarogu chudego/ wędliny z piersi kurczaka (mam dostęp do pewnej) + 150g chleba żytniego + 15g masła (nie mam możliwości nic zjeść na ciepło w 2 posiłku to jest najwygodniejsza opcja - kanapki ;/ )
3. 130g piersi z kurczaka/155g ryby + 75g makaronu pełnoziarnistego/ryżu/220 g ziemniaków pieczonych 15ml oliwy (ewentualnie smażenie piersi na oleju kokosowym)
4. Posiłek potrenignowy Gainer (Mass Acceleration) + 200 ml mleka 2% i 100 ml wody / Albo zamiennie białko whey tej samej firmy z Mlekiem i wodą plus banan
5. Twaróg chudy i 25g orzechów

W dni nietreningowe( 5 g kreatyny rano na czczo):
1. 4 całe jaja + 75g płatków owsianych/ 150g chleba
2. 130g twarogu chudego/ wędliny z piersi kurczaka (mam dostęp do pewnej) + 150g chleba żytniego + 15g masła
3.No właśnie, tak chociaż 2 razy w tygodniu można wymyślić jakąś zupę co w miarę będzie wchodzić w makro? jeśli nie to posiłek taki sam jak czwarty
4. 130g piersi z kurczaka/155g ryby + 75g makaronu pełnoziarnistego/ryżu/220 g ziemniaków pieczonych 15ml oliwy (ewentualnie smażenie piersi na oleju kokosowym)
5. Odżywka białkowa + (no właśnie można na noc mleko? jeśli tak to 200 ml mleka i 100 ml wody) jeśli nie to z wodą i 25g orzechów włoskich

W bilansie to wygląda tak: +/- 2200 kcal 220W 75T 165B (jak waga się zatrzyma chcę dodawać około 300 kcal głównie z węgli)

5 posiłek jest już na jakąś godzinę przed snem dlatego bez węglowodanów. Po treningu ciężko u mnie żeby coś zjeść dlatego najlepiej się sprawdza odżywka. Teraz pytanie czy picie codziennie, ale tylko raz dziennie jakiejś odżywki będzie miało wpływ na moje zdrowie, nie wiem obciąży wątrobę czy coś? Z góry dziękuję za opinie i poprawki.

P.S. Jeśli dodałem to w złym dziale to przepraszam i proszę o przeniesienie.


Zmieniony przez - Zizu10472 w dniu 2017-06-21 12:08:45
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7989 Napisanych postów 80619 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 681553
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5122 Napisanych postów 69799 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 715206
Wypełnij również ankietę działu, z tego samego linku, ora wrzuć zdjęcia sylwetki.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1718 Napisanych postów 27216 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 516400
Dostosuj się do w/w wskazówek.

Gdybyś jadł około 4g/kg masy ciała białka to wtedy mógłbyś się martwić o obciążoną wątrobę. Jedna porcja WPC tego nie zrobi, gdyż jest to fizjologicznie niemożliwe, w Twoim przypadku 1.5g/kg masy ciała protein starczy.

Gainera odradzam, gdyż jest to wysoce przetworzony produkt.
Węglowodany uwzględnione w kolacji mogą przynieść wiele korzyści.

Masz dopiero 16 lat, nie ma gdzie się śpieszyć.
Dieta nie musi być na tip-top bowiem warto wybierać świadomie.




Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-06-21 16:31:51
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5122 Napisanych postów 69799 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 715206
http://m.sfd.pl/Junior_SFD__pierwsze_kroki_na_siłowni_i_w_sporcie-f429.html

Poza tym, zapraszamy do odpowiedniego, dla Ciebie działu.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szejki owocowe

nutloveb