SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę do oceny, 65kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 492

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 28 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 337
Ćwiczę już jakiś czas , na siłowni jest to około pół roku. Gdy zaczynałem ważyłem 58kg , teraz ważę 65 . Przez te 6 miesięcy zdobyłem 7kg masy mięśniowej , jeżeli chodzi o tkankę tłuszczową to przez te 6 miesięcy nawet mi spadła .
Z budowy raczej jestem ektomorfikiem , stąd tak mało tkanki tłuszczowej. Oczywiście mój cel to masa.
Do tej pory nie miałem dokładnie ułożonej diety , jadłem to co uważałem za słuszne . Teraz zaczynam nowy trening i postarałem się o to by w końcu ułożyć sobie dietę. Skłoniło mnie do tego też to że zamierzam kupić sobie białko (to mój pierwszy suplement).
Mam prośbę o ocenę i korektę tej diety, ewentualnie jakieś propozycje urozmaicenia jej niskim kosztem ;)

Dni treningowe
10:00
Jajecznica (5 jaj)
B=35g W=0g T=27g


13:00 / 14:00
Ryż (100g) Pierś z kurczaka (150g) To jest mój obiad , nie zawsze jest pierś z kurczaka , ale staram się aby zawsze było jakieś mięso . W skrajnych przypadkach zamiast mięsa są jajka :D
B=40g W=85g T=3g


15:00
trening


17:00 / 17:30
Ryż (100g) Jogurt naturalny (400ml)
B=24g W=85g T=3g



20:00
Musli (150g) Mleko (400ml)
B=27g W=110g T=18g



23:00
Twaróg (125g) Mleko (200ml)
B=31g W=13g T=4,5g





Całość:
Białko= 157g
Węglowodany= 287g
Tłuszcze= 55,5g

Masa ciała: 65kg
Wzrost: 178cm
Wiek: 17
Szacunkowo tkanka tłuszczowa: 6%

Dni regeneracji

10:00
Musli (150g) Mleko (400ml)
B=27g W=110g T=18g


13:00 / 14:00
Ryż (100g) Pierś z kurczaka (150g)
B=40g W=85g T=3g



17:00 / 17:30
Ryż (100g) Jogurt naturalny (400ml)
B=24g W=85g T=3g



20:00
Z racji tego że musli przechodzi na 10:00 , bo nie mogę codziennie 5 jajek jeść, Nie mam pomysłu na ten posiłek, myślałem o jakiejś rybie z puszki.


23:00
Twaróg (125g) Mleko (200ml)
B=31g W=13g T=4,5g


Całość (bez posiłku na który nie mam pomysłu )
Białko= 122g
Węglowodany= 287
Tłuszcze= 28,5g
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4380 Napisanych postów 66007 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693365
Dość słabo zbilansowana w tłuszcze. Brakuje istotnych źródeł, jak orzechy, nasiona, oliwa z oliwek, olej lniany, rzepakowy, kokosowy. Do każdego posiłku warzywa, po treningu mięso/ryba a nie jogurt. Ryż zamieniaj na kaszę gryczaną, jęczmienną, pęczak, inne rodzaje ryżu, makaron durum, pełnoziarnisty. Wprowadź zmiany i wklej rozpiskę jak zrzut z dziennika potreningu.pl

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Wheya