SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę do oceny, 60kg

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2513

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez domer z działu Odżywianie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 7 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 130
Witam.Pokaże wam mój plan na masę który zamierzam stosowac.
3 posiłek to przed treningowy a 4 po treningowy
Proszę o korektę.
Wzrost 175
Wiek 15
Waga 60 kg
budowa ektomorfik


Aha. I czy mogę w drugim posiłku zamiast kaszy gryczanej dodac carbo 70g
I czy w 1 posiłku nie jest za dużo białka

Teraz też jest wojna,kto kombinuje ten żyje,taniej kupie drożej sprzedam to wódki się też napije

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
sniadanie przesadzone i to konkretnie. platki, chleb?po co tego tyle? zjedz owsiane, wrzuc tam te rodzynki, orzechy (ziemne do śmieci. wszystkie inne OK), zjedz jajka/bialko sfd. chleb bialy wywalasz z diety- zastąp razowcem.II brak tluszczy, warzyw. przed treningiem kasza z oliwą?? ) tego tu jeszcze nie mielismy !!! bialko (miecho/ryba)+ wegle zlozone. po treningu tak samo jak przed: węgle mogą byc proste. 5- chleb z oliwą???czlowieku, jak ty to jesz? bialko+tluszcz+warzywa ma byc VI: brak tluszczu, carbo jest gorszym rozwiazaniem niz kasza i nadaje je po treningu a nie w ciągu dnia. ilosc bialka na posilek nie jest odgórnie okreslona- nie ma znaczenia, ale jak wywalisz czesc zbednych rzeczy ze sniadnaia, to sie zmniejszy. a co do BTW: masz 8,7ww na kg- czyste szalenstwo. nawet na ektomorfa jest to za duzo. wyhodujesz opone z taką dietą

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 46 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 604
@kocio2009 dobrze napisał I posiłek przesadzony trochę tam bym wsadził tylko jakieś źródło białka np omleta z 3-4 białek i posmarował go masłem orzechowym dodał do niego rodzynki i jeszcze te proteiny co tam masz starczy na I posiłek, II posiłek to kasza gryczana + 100g ryby "sam wybierz" (choć jak masz mały budżet to zostaw to co masz), III posiłek ważny bo przed treningowy - kasza lub ryż 100g + pierś z kurczaka 150g + oliwa z oliwek, IV posiłek po treningowy - kasza gryczana to za mało wiec tu bym dodał też posiłek podobny do III i wypił te Twoje carbo, V posiłek może być chleb żytni z masłem orzechowy + proteiny z VI posiłku i na VII posiłek kolacja jakieś białko mleczne np możesz zjeść z 150g twarogu chudego z rodzynkami i orzechami i popił herbatką z pokrzyw ... sorry że tak pozmieniałem ale moim zdaniem ten twój plan wgl mija się z celem na zwiększenie masy . PZDR :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 7 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 130
tak myślałem że w I posiłku jest za dużo.Graamatik to ja mam jeść nie 6 tylko 7 posiłków ?
Ale z tym omletem to też będzie ciężko bo nie lubię go. Czym go zastąpić

Zmieniony przez - ikarus19984 w dniu 2012-04-15 09:37:25

Teraz też jest wojna,kto kombinuje ten żyje,taniej kupie drożej sprzedam to wódki się też napije

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
ilosc nie ma znaczenia. mozesz zjesc 3,5,7. poczytaj co Ci napisalam. masz tyle węgli ze zalejesz sie jak prosie na tej diecie. omlet sie robi z owsianych+jaja. jak ci nie smakuje to zjedz owsianke i jajka osobno. i zmien tą diete najpierw i wrzuc do oceny

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1599 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 9822
Lub same jaja w omlecie. Tej kaszy to już w ogóle za dużo.
Na noc bym dał Mozarelle/twaróg.

Polecam Draże kokosowe

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 7 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 130
Myślę że teraz będzie ok.Pozdro :D

Teraz też jest wojna,kto kombinuje ten żyje,taniej kupie drożej sprzedam to wódki się też napije

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 7954 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 46406
Daj większe zdjęcie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rzeźba klatki piersiowej, redukcja tłuszczu. Pomocy !

Następny temat

NAJLEPSZY LEK NA ODBUDOWE STAWOW

Fruzelina