SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę do oceny, 47kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 642

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

20

Płeć

kobieta

Cel

zbudować mięśnie + wysmuklić ciało

Waga

47.4

Wzrost

157

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

około 21-22 %

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Na siłownię chodzę zazwyczaj przed południem. Wstaję o 6,7 rano.Kładę się 22-23. Chodzę na studia, przerwy 15 minutowe między zajęciami. Zazwyczaj po poludniu mam zajecia chociaz zdarza mi sie miec na 8 rano.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Siłownia ma sprzęty jak każda dobrze wyposażona siłownia. Na siłowni spędzam zazwyczaj 1-1,5h 4razy w tygodniu

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Odchudzanie bez głowy, drastyczny spadek wagi-anoreksja+bulimia

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Autoimmunologiczna niedoczynność tarczycy oraz jelito drażliwe

Stosowana lub planowana suplementacja

Żadnej suplementacji nie stosuję
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 99
Witam, jestem drobną dziewczyną. Mam 20 lat
wzrost ; 157cm
waga; 47-48kg
13 grudnia 2016 zaczęłam moją przygodę z siłownia, teraz pare dni nie chodziłam ( świeta itp)
Chciałabym mieć wysportowaną, smukłą sylwetkę, najważniejsze częsci ciała to pośladki oraz brzuch.
Co robić na siłowni ? ( przysiady z gryfem - narazie bez obiciążenia gryż poprostu nie dam rady)
Powolutku chciałabym podnosić coraz większe ciężary.
Największym problemem dla mnie jest sprawa żywieniowa. Jak ustalić tzw."makro"
kiedy kupić jakieś suplementy/ białko czy coś w tym stylu?
Zależy mi na budowaniu mięsni nie na schudnięciu oczywiśćie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3447 Napisanych postów 8469 Wiek 44 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 407864
Sprawa jest prosta.

Musisz obliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne

według tej instrukcji

http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html

i dodać do tego jakieś 300 kcal, jeśli chcesz budowac mięśnie

Makro standardowo - do 2 g białka na kg masy ciała, tłuszcze min. 1 g, reszta ww.

Ja osobiście porównałabym jeszcze obliczone zapotrzebowanie kaloryczne z aktualna dietą i podażą kalorii - jesłi są bardzo robieżne - np. zapotrzebowanie wychodzi 2200 kcal, a jesz 1200 (koiety tak mają to dodałaby kalorii w transzach, żeby nie obciazyć przewodu pokarmowego nadmiernie.

Układajac dietę mozesz korzystać z poniższych linków

http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html


http://www.sfd.pl/Ryby__po_które_warto_sięgać_-t1132561.html

http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html

http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html


Suplementy zbędne.

Ewentualnie możesz sobie kupić odżywke białkowa i traktowac ja jako dodatek smakowy bądz ratunkowo.
1

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 8 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 87
Ja bym ze suplementów leciał w witaminy i minerały + omega 3 jeśli już, co i tak naprawdę nie jest niezbędne, ale może być przydatne przy brakach w diecie :)
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3218 Napisanych postów 15808 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 146709
Warto byś na początek wrzuciła jak jadasz do tej pory w formie zrzutu, tak by mieć jakiś fundament i obraz tego http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 2-3 przykładowe dni.

Jeśli to Twoje początki, możesz nawet wyjść od bilansu zerowego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3765 Napisanych postów 63037 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 678777
Postaraj się pisać w jednym temacie. Poprzedni zamykam.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 27216 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 516313
kargor
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie):Autoimmunologiczna niedoczynność tarczycy oraz jelito drażliwe


W Twoim przypadku dieta powinna być wyspecjalizowana pod problemy hormonalne.
Stosujesz farmakoterapię?



Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-01-03 12:08:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 99
tak tak stosuję wszystko mam pod kontrolą
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 27216 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 516313
Przy Twoich problemach hormonalnych należy odpowiednio wyselekcjonować produkty nadające się do codziennego menu. Lista składników odżywczych w Twoim przypadku będzie bardziej uszczuplona w przeciwieństwie do osób zdrowych.

kargor
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie: Odchudzanie bez głowy, drastyczny spadek wagi-anoreksja+bulimia


Jak to się ma do obecnej sytuacji?
Wstaw zdjęcie sylwetki + obecny swój sposób żywienia.



Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-01-04 14:39:05
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co i jak ćwiczyć? Ile jeść i co - początki na siłowni

Następny temat

Układanie diety

Wheyvita