mam następujący problem. Stosuję dietę na masę od około 3 tygodni. Jestem niestety jeszcze początkujący. Do tego trening na siłowni na masę plus mięśnie brzucha. Stosuje również odżywki. Niestety mimo wzrostu wagi, cała zdobyta masa idzie nie tam gdzie trzeba.

Wzrost: 193cm
Waga: 83,5kg
Trening:
- Na masę
- Ćwiczenia na siłowni w poniedziałki, środy i piątki oraz dodatkowo ABS 8min (pierwszy poziom)
- Ćwiczenia na mięśnie brzucha A6W (wtorki i czwartki - czasami zamiast wtorku w niedzielę)
Staż:
- Trening brzucha A6W zakończony 1,5 miesiąca temu (obecnie co 3-4 dni wykonuję ćwiczenia z ostatniego dnia cyklu - czyli 42)
- ABS 8min (pierwszy poziom) od 1 miesiąca
- Siłownia 1 miesiąc
Dieta:
- Rozpoczęta 3 tygodnie temu, odżywki biorę od ponad miesiąca (Syntrax Matrix 5.0 - białko i Fitmax Standard Line Carbo)
Moja dieta wygląda tak samo w DT jak i DNT:
7:15
300ml 2%-3,2% mleka + jedna miarka Syntrax Matrix
9:45-10:00 Duży jogurt 500g Jogobella lub 2x 200g serek wiejski
12:00 Jogurt pitny Milko
15:00 Białko tak jak rano z mlekiem + serek wiejski x2 lub drugi jogurt Jogobelli (taki jak o 9:45).
18, ew. 19:00 Obiad*: Smażony (niestety) filet z kurczaka, ryż 200-250g oraz sałatka składająca się z pomidorów, cebuli, papryki, (czasem zamiast pomidorów z ogórek)
22:00: 2 banany lub kasza Bebiko (zawiera węglowodany i dosyć solidną ilość białka) z mlekiem i wodą - 300g lub Znowu jogurt Jogobella.
24:00: Trening w DT lub samo A6W w dni wolne od siłowni. Niestety nie mogę wcześniej niż o tej porze ćwiczyć, stąd taka chora godzina treningów.
1:30: Syntrax Matrix 5.0 tak samo jak o poprzednich porach dnia. 2,5 miarki Fitmax Carbo wraz z wodą.
-----
SEN
-----
* - oprócz tego na obiady jem Spagetti, raz na 2 tygodnie pozwolę sobie zjeść pizzę, ale po ostatnich zmianach w wadze olewam jedzenie takiego jedzenia ciężkiego, kurczak w sosie słodko-kwaśnym wraz z ryżem i sałatką. Zamiast filetu z kurczaka ewentualnie schabowy. Czasami cały obiad zastępuje omletem z 3 jajek + dżem.