SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1494

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

17

Waga

65

Wzrost

175

Staż treningowy

0

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Każdy sport, najczęściej rower, piłka nożna, siatkówka

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

nie mogę jeść za dużo masła

Stan zdrowia

bardzo dobry

Możliwosci finansowe

Jeżeli będzie określony cel to i pieniądz się znajdzie

Cel/problem/opis

Przybranie na masie na tyle, by mieć coś w łapie zamiast kości otulonej w skórę
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 39
Witam.
Jestem totalnie zielony w sprawach diety, więc wyczytałem w internecie na ten temat tyle, ile tylko zdołałem. Porównując co chwilę z dietami określonymi jako poprawne ułożyłem własną dietę, która czeka na poprawy. Jestem chyba ekto, chyba, ponieważ jestem chudy, ale aż taki super szczypior to nie jestem. Zamierzam trenować na siłowni w celu osiągnięcia po prostu lepszej figury, chcę wyrzeźbić zalążek fajnie wyglądającego ciała, zobaczymy czy po osiągnięciu upragnionego rezultatu będę chciał więcej.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 471
wywal te platki kukurydziane ,omlet-ale jaki-malo konkretnie,nie lepiej ,szybciej i bardziej wartosciowo zastapic to omletem owsianym?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 39