SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę. 17lat , 75 kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1595

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 346
Jestem zielony w tych sprawach i proszę Was o pomochttps://bundles.sfd.pl/../../buziaki/3.gif[/img] Jak w temacie mam 17 lat , 75kg staż treningowy ok 0,5 roku, diety nie mialem stalej nigdy Oto mój plan treningowy https://www.sfd.pl/Dobry_FBW_-t418568.html  , zazwyczj ćwiczę ok 11.00 - 13.00. Nie wiem czy to dobrze czy żle ale piję dużo jogurtów , mleka i jem dużo sera i płatków do mleka typu GOLD FLAKES I CHEERIOS . Odpowiadało by mi 4 posiłki dziennie: śniadanie, po treningu obiad, cos niewielkiego po obiedzie i kolacja. Proszę o pomoc bo nie umiem dobierać jedzenia do treningu a bardzo bym chcial by masa szybciej poszla do przodu Jak w temacie mam 17 lat , 75kg staż treningowy ok 0,5 roku, diety nie mialem stalej nigdy Oto mój plan treningowy https://www.sfd.pl/Dobry_FBW_-t418568.html  , zazwyczj ćwiczę ok 11.00 - 13.00. Nie wiem czy to dobrze czy żle ale piję dużo jogurtów , mleka i jem dużo sera i płatków do mleka typu GOLD FLAKES I CHEERIOS . Odpowiadało by mi 4 posiłki dziennie: śniadanie, po treningu obiad, cos niewielkiego po obiedzie i kolacja. Proszę o pomoc bo nie umiem dobierać jedzenia do treningu a bardzo bym chcial by masa szybciej poszla do przodu Jak w temacie mam 17 lat , 75kg staż treningowy ok 0,5 roku, diety nie mialem stalej nigdy Oto mój plan treningowy https://www.sfd.pl/Dobry_FBW_-t418568.html  , zazwyczj ćwiczę ok 11.00 - 13.00. Nie wiem czy to dobrze czy żle ale piję dużo jogurtów , mleka i jem dużo sera i płatków do mleka typu GOLD FLAKES I CHEERIOS . Odpowiadało by mi 4 posiłki dziennie: śniadanie, po treningu obiad, cos niewielkiego po obiedzie i kolacja. Proszę o pomoc bo nie umiem dobierać jedzenia do treningu a bardzo bym chcial by ma